Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Berakhirnya Politik Ibrahim Ali, Si Pengkhianat Itu...


Ibrahim Ali, akhirnya tumpas di gelanggang sendiri. Beliau tewas ditangan Nik Mohd Abduh Nik Abdul Aziz dengan majoriti diperolehi calon PAS itu sebanyak 8047 undi.

Soccer drama queen takes a punch then realizes oh yeah, you hit me, I should fall to the ground in agony now.


Nik Abduh, Timbalan Ketua Pemuda Pas Pusat, memperoleh 33,431 undi berbanding penyandang kerusi, Datuk Ibrahim Ali yang mengumpulkan 25,384 kerusi.

Kerusi Parlimen Pasir Mas telah menyaksikan pertembungan satu sama satu setelah calon BN untuk kerusi tersebut, Che Johan Che Pa, tidak menyerahkan borang pencalonan di pusat penamaan calon biarpun hadir sama pagi ini.

Presiden PERKASA mendapat sokongan bulat daripada mantan perdana menteri Dr Mahathir Mohamad untuk mempertahankan kerusi tersebut.

GB sebelum ini pernah menjangkakan kekalahan Ibrahim Ali setelah beliau menipu TGNA dan PAS di Kelantan dimana beliau telah bertindak mengkhianati PAS setelah menang PRU12 pada 2008 di atas tiket PAS.

Berikut ulasan GB di dalam entri Ibrahim Ali Yang Bakal Mati Katak Dalam Politik Malaysia


Ibrahim Ali menyangkakan jika TGNA berundur, harapannya untuk menang di dalam pilihanraya lebih cerah.

Walhal, beliau yang telah menipu TGNA dan PAS di Kelantan tidak menyedari bahawa riwayat politiknya yang bakal berakhir lantaran penipuannya itu.

Bukan TGNA yang ingin bertanding tetapi ahli PAS seuruh negara yang tidak benarkan beliau berundur.

GB jangkakan Ibrahim Ali bakal tewas di dalam PRU akan datang. Dan rakyat Pasir Mas sedang menunggu untuk menghukum Ibrahim Ali di dalam PRU13 nanti. Jangan cuba lari ke kawasan lain!


Maka hukum kebenaran dan keadilan pun berjalan.... berakhirlah riwayat politik pengkhianat yang bernama Ibrahim Ali itu...

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.