Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HATI BUSUK, DENDAMNYA TAK SUDAH

BIAR MB TRENGGANU INI MEMAKI HAMUN PR,SELEPAS INKUARI NANTI JIKA ADA PILIHANRAYA KECIL KITA CAMPAK DIA KE LAUT CINA, NAK BERBAHASA NGAN MB TRENGGANU NI TAK BOLEH LEMBUT-LEMBUT SEBAB DIA AJAR KITA BERKERAS - Pak Karamu

Monday, May 13

Tak baik kata dia otak LEMBU... [Kahkahkah...]

MB Terengganu Otak Lembu dan Angkuh, Sombong
Oleh: mohdnoorawang

Menteri Besar Terengganu Dato' Sri Ahmad Said mengeluarkan kenyataan yang paling bodoh dalam sejarah menteri besar UMNO/BN Terengganu. Bodoh sombong, ego, angkuh terpapar keluar dalam diri Ahmad Said sebagai menteri besar UMN/BN.

Kenyataan Ahmad Said selepas angat sumpah dihadapan Al-Sultan Terengganu, membuat kenyataan yang tidak masuk akal fikir seoarang menteri besar dan rakyat Terengganu. Dalam ruang terhadkami tak nak ulang apa yang diperkatakn oleh Ahmad Said atau Mat Zoo.

Ahmad Said menteri besar dengan nombor 17-15. Untuk rekod BN/UMNO Terengganu hanya menang PRU yang lalu hanya 17 kerusi DUN dari 32 DUN. UMNO/BN Terengganu hampir tumbang.

Ahmad Said berkata 15 DUN yang dimenangi oleh PAS/PKR atau Pakatan rakyat akan di anak tiri dalam semua bentuk pembangunan dan tiada pegawai penbangunan dun dan parlimen.yang selalu diamalkan oleh UMNO/BN.

Jika demikian eloklah segala hasil dan cukai dibahagi dua diantara PR dan BN. Dan peruntukkan parlimen atau wakil rakyat Dun perlu diberi sama rata kepada wakil rakyat PAS/PKR seperi yang diterima oleh wakil rakyat BN/UMNO.

Wahai Ahmad Said kenapa anda berdendam begitu jahat terhadap DUN/Parlimen dan pengundi yang dimenangi oleh PR/PAS dan PKR. Kita semua rakyat Terengganu dibawah Al-Sultan Terengganu.

Kita mengharapkan MB Terengganu yang bernama Ahmad Said jangan jadikan anda otak lembu dan otak haiwan yang ada dalam zoo Bukit Takal Kemaman.

Ayuh kita bina Terengganu dengan wang minyak ratusan juta satu tahun jangan ada dendam yang bodoh. Ingat Ahmad Said gagal dan mundur dalam bajet RM10 billion selama 5 tahun berkuasa.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.