Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

12 July 2013

PRK KUALA BESUT : PAS BERADA DI DEPAN SEKARANG?


Pada peringkat ada pengkaji politik meletakkan PAS berada di depan kerana populariti calon dan sentimen penolakan terhadap BN di Terengganu.

Calon PAS, Che Long diakui oleh kawan dan lawan bahawa beliau calon terbaik dan tepat. PAS kata mereka telah membaca kecenderungan dan kemahuan pengundi di Kuala Besut sebab itu mereka memilih Che Long sedangkan ramai lagi calon lain yang berkelulusan tinggi. Tetapi PAS sedar pengundi Kuala Besut mahukan susuk tubuh yang sentiasa bergeluman dengan rakyat, sene kkkiro dan mudoh bbbbaso.

Namun masa masih panjang. BN sudah tentu menggunakan apa sahaja tanpa mengira halal dan haram bagi memastikan kemenangan calon mereka.

Kekuatan BN ada dua iaitu tidak menghiraukan halal dan haram dari segi agama maupun undang-undang serta yang keduanya mereka mempunyai undi deposit dari kem tentera berjumlah lebih dari 1000 orang.

Duit, rasuah, ugut dan janji sudah tentu menjadi senjata ampuh mereka disamping 'pengadil' yang sentiasa menyebelahi mereka. Namun peluang undi PAS menang tetap ada kerana rekod telah menunjukkan PAS pernah menang di kubu kuat pada PRK seperti di Parlimen Arau, Dun Lunas dan lain-lain.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.