Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

16-16 SATU RAHMAT


Ahad, 21 Julai 2013

PRK Kuala Besut: Minta adik kakak semua undi ambo - Che Long

BESUT: Kempen Pilihan Raya Kecil (PRK) Dun Kuala Besut yang berbaki tiga hari lagi menyaksikan calon PAS, Endot@Azlan Yusof atau lebih mesra dengan panggilan Che Long semakin popular.

Nama Che Long mula meniti dari ‘bibir ke bibir’ dan ‘mulut ke mulut’ di kalangan rakyat khususnya kepada para pengundi di Dewan Undangan Negeri (Dun) Kuala Besut.

Tinjauan Harakahdaily, ke suatu program Jom Bersama Che Long yang diadakan di Markaz Unit Peti Undi (UPU) Kampung Baharu, kelmarin mendapat sambutan menggalakkan daripada masyarakat setempat.

Antara salebriti tanahair yang turut memeriahkan program tersebut adalah Abby Abadi serta Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Tanjung Mas, Rohani Ibrahim.

“Ambo mintalah kepada semua adik-kakak yang ada di sini dan yang boleh mengundi minta undi ambo pada pilihan raya kali ini, insya Allah.

“Undilah PAS, undi ambo untuk mempastikan kemenangan kepada PAS dengan menjadikan 16:16 kerusi Dun antara BN dengan Pakatan Rakyat. Itu sahajalah yang dapat saya katakan,” rayu Che Long ketika berucap pada majlis tersebut.


Menurut beliau, masa kempen berbaki yang tinggal beberapa hari lagi perlu dimanfaatkan sepenuhnya untuk bertemu dengan para pengundi.

Katanya, demi perjuangan Islam perasaan letih dan malas yang ‘bersarang’ perlu diketepikan buat seketika ini.

“Maaf, ambo mempunyai jadual kempen yang padat sepanjang tempoh waktu berkempen ini.

“Rasa letih, tak larat dan malas yang ada kena buang tepi dulu buat masa ini. Demi untuk kemenangan dan perjuangan Islam,” jelasnya yang sering menjadi ‘buruan’ pihak media.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.