Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Monday, April 14, 2014

Azmin Gelisah Dengan Gandingan Saifuddin-Rafizi-Nurul Izzah

'Kartel calon tak sihat untuk PKR'
Penyandang timbalan presiden PKR Azmin Ali berkata beliau bimbang tindakan calon yang membentuk kumpulan tertentu dalam pemilihan akan menjejaskan masa depan parti.

Beliau merujuk kepada gandingan Saifuddin Nasution, Rafizi Ramli dan Nurul Izzah Anwar dalam pemilihan parti yang akan berlangsung pada Mei.




Photo: Masa depan bersama...angkatan anak muda...



“Kebimbangan saya ialah pembentukan pakatan dan kumpulan ini tidak sihat kepada masa depan parti,” katanya yang menambah, masa depan PKR ditentukan oleh anggota dan bukannya oleh golongan tertentu.

“Namun saya menyambut baik hasrat rakan-rakan saya untuk tawar khidmat kepada parti dan harap proses pemilihan kali ini akan berjalan baik teratur dan berdasarkan rekod prestasi mereka yang tawarkan khidmat kepada parti,” katanya.

Saifuddin mencabar kedudukan Azmin sebagai timbalan presiden manakala Rafizi dan Nurul Izzah merebut jawatan naib presiden.

Kritikan Azmin itu timbul selepas beliau mengumumkan tidak terlibat dengan mana-mana fraksi dan pemilihan tersebut akan ditentukan oleh anggota PKR dan bukannya oleh mana-mana “kartel”.



0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.