Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

tetiba cerita kotak hitam, dah jumpa kew ?

BINGONG AKU DIBUATNYA, DAH JUMPA KE BELUM, KALO BELOM JUMPA APA HAL TETIBA CITA KOTAK HITAM ? - Pak Karamu

 

Menteri: AG di UK bincang isu kotak hitam

Pemangku Menteri Pengangkutan Hishammuddin Hussein berkata Peguam Negara  Abdul Gani Patail kini berada di UK untuk membincangkan mengenai hak ke atas kotak hitam pesawat MH370.

“Ia akan diumumkan sedikit masa lagi. Peguam Negara berada di UK sekarang untuk membincangkan perkara itu.

“Pertubuhan Penerbangan Awam Antarabangsa (ICAO) dan pakara yang terlibat sedang mengenalpasti, berdasarkan undang-undang antarabangsa dan tempatan, siapa yang berhal ke atas kotak hitam, tapi saya ingin menangani perkara itu apabila kita temui kotak hitam,” katanya.

Hishammuddin yang ditanya mengenai perkara tersebut hari ini turut memberi gambaran bahawa cadangan daripada MP pembangkang untuk mengadakan suruhanjaya siasatan diraja berhubung kejadian MH370 masih dipertimbangkan.

“Seperti yang saya nyatakan semalam, apabila Angus Houston [ketua Pusat Penyelarasan Agensi Bersama (JACC)] mengesahkan bahawa isyarat tersebut berpunca dari kotak hitam, kami sibuk dengan jawatankuasa kementerian, panel pakar dan usaha menubuhkan jawatankuasa diraja,” katanya.

--------
Nuffnang Ads

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.