Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Isu DBKL Saman Kerana Bubur Lambuk - Ahli Parlimen BN Kena Troll Kaw2 Dengan Aduka Taruna !!!!

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Kronologi.

1. Semalam Aduka ada update satu status pasal saman.



2. Dia update dalam seminit je. Aku terus copy paste dan letak kat KBSB. Nak laju punya pasal sampai lupa letak alias.

3. Bagi yang tak biasa dengan penulisan dia memang tatau dia sedang troll. Tapi aku dah biasa so aku tahu dia neh memang troll. Dan aku fikir mesti ramai yang akan tahu dia sedang trolling. Aku fikir. Takan la orang tak boleh tangkap KEYWORD ;

- Kabinet Malaysia
- Sedekah bubur lambuk
- Jenayah
- Penguatkuasa DBKL
- Saman
- Petugas masjid kerana memberi sedekah
- Penerima bubur 
- Kertas ada 124

3. Then lepas update aku tinggal la. 

4. Lepas tue aku refresh page. Dan fikir nak update apa lagi.

5. Masa dah refresh tue la aku terbaca ada orang ingat benda tue BETUL.

6. Dengan muka tak malu dan tanpa rasa bersalah aku buat ayat slumber nak mampos. Reply kat ruangan komen tue le.

7. Kena marah la pula. Tapi takpe. Kekebalan mesti mao tinggi. Buat lawak tak menjadi pun ahti tetap kena kental. Buat lawak kalau menjadi dan kena marah pun jiwa kena slumber. Itulah dia kehidupan. Apa benda yang aku berfalsafah neh setannnnn..

8. Then sapa2 tah admin KBSB yang pergi tambah #sarcasm. Lantak la.

9. Aku ingatkan citer neh habis kat situ aje.

10. Alih2 ada pula yang pergi screenshot posting Aduka.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

11. Lepas tue ramai2 pergi sebar di twitter, facebook apa bagai.

12. Aku cakap dalam ahti. Padan muka ko Aduka. Kalau ko kena.

KAH KAH KAH

13. Nak menangis pun hado. Tapi bila fikir2 balik kadang2 kalau kita baca laju2 memang orang takan dapat tangkap point kita. Aku tahu la. Pasal aku pernah baca laju2 pasal satu posting troll tue. Ingatkan dia bangang sangat. Then, bila baca balik slow2 dan tengok betul2 baru dapat tangkap dia troll. Then untuk cover salah sangka aku pula, aku buatla troll atas troll. Maksudnya kita tahu dia troll, tapi kita buat2 tatau dia troll dengan troll dia balik. Hah macam tue la citer dia.

HAHAHA..

14. Then. Nak dijadikan citer. Posting Aduka jadi viral. Sampaikan MP BN mengulas isu tersebut.



Lawak lawak lawak.

Memang lawak.

Orang buat lawak pun lue kata fitnah. Alah relax la. Apasal nak seriyus sangat.

KAH KAH KAH

Kbai.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.