Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

JABATAN AGAMA PERLU BERTINDAK


Sunday, July 6, 2014

Manusia Ini Biadap: Tapi Kenapa?

Dia tidak faham kerana........
Umat Islam yang rapat dengannya gagal memrikan fahaman yang sepatutnya



" Biadab Sungguh Manusia Ini Yang Pernah Menjadi Calon N.10 Sulaman Sarawak Dari Parti STAR "
Memang biadab sungguh. Mentafsirkan Hadis dan Al-Quran ikut pemahaman sendiri beginilah jadinya. Dia tetap berkeras atas apa yang dikatakannya di atas ada termaktub di dalam Hadis dan Al-Quran.

Cukup biadab dan melampau sekali, sudahlah menghina Islam, malah lebih teruk lagi beliau telah menghina Nabi Muhammad SAW.

Tujuan aku nak posting cerita ini bukan untuk menimbulkan kekecohan, tetapi orang macam ini memang tidak harus dibiarkan sewenang-wenang mengeluarkan kenyataan tanpa diberi amaran oleh pihak yang berwajib.

Setelah dihentam dan dikritik dengan laporan polis serta komen-komen di laman sosial, ini status terbaru facebook beliau dengan permohonan maaf yang disertakan


1 orang berkata:

Anonymous said...

Tok Mupti, Abdullah Saamah, mintri agama, mintri dlm negeri... ini worang jenis apa ek. Kafir kategori apa neh? Bolehka digelar militan? Kerajaan nak tangkap manusia neh? Laknat ke atas manusia neh & orang yg besekongkol ngan dia termasuk la parti dia neh dan penaung parti dia tu!

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.