Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

INI MUNGKIN KEPUTUSAN YANG TERBAIK



BERAPI!!! Inillah Kenyataan Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu Selepas Selesai Mesyuarat.. Jom Terjah!!!



PAS hari ini memutuskan untuk kekal dalam Pakatan Rakyat (PR) dan bersetuju dengan pilihan PKR untuk melantik Datuk Seri Dr Wan Azizah Ismail diangkat menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sebagai menteri besar Selangor.
Parti Islam itu bagaimanapun turut menyerahkan nama Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali sebagai nama calon lain untuk diangkat menjadi menteri besar.
"PAS tidak akan menuntut jawatan menteri besar Selangor. PAS juga menghormati semangat yang ada dalam Pakatan Rakyat dalam mencadangkan nama calon menteri besar Selangor.
"Sehubungan dengan itu, PAS sebulat suara pada hari ini bersetuju untuk mengangkat dua nama bagi menggantikan Khalid. Nama yang dicadangkan oleh PAS ialah Dr Wan Azizah dan Azmin," kata Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu di Ibu Pejabat PAS hari ini.
Dua nama itu kemudiannya akan ditentukan dalam mesyuarat Pakatan Rakyat yang dijadualkan berlangsung petang ini.
- themalaysianinsider

7 orang berkata:

Anonymous said...

haha dah agak dah..bukan naknajar tapi nak kongsi..kepada sedara2 semuslim diharap peristiwa ini mbuka mata kalian yg mencari agama didalam sistem politik demokrasi...baik umno baik pas baik pkr..mereka adik beradik 1 perut la(sistem demokrasi) hehe..kalo masih x nampak lagi x tau la...

Myshah said...

Ya aku harapkan panas sampai ke petang rupanya hujan di tengahari.
Keciwanya aku. Tapi aku tekad tak akan undi Pkr dan dap lagi. Pas tengok calon. Kalau macai nuar.. Maaf la...

Anonymous said...

Yg penting jgn undi BN..ha.ha

Anonymous said...

Hang org umno memang x undi pr

Anonymous said...

Betul tu

Anonymous said...

Setinggi-tinggi penghargaan bt Tan sri Khalid,semoga apa yg terjadi..dan berlaku itu semua kehendak tuhan, mohon mgadap tuanku sultan dan patuh keputusan.. Semoga jasanya selama ini skit sebanyak dipuji oleh rakyat sedang kan bekas parti memandang serong dan mengaibkannya hanya kerana x lepas jawatan..kalau la lepas,.xda dakwaan bank la,isu tol kidex la..mcm2 klua.. Xpa la.. Berehat lah TSKI..dari politik..dan tumpu perniagaan..

Anonymous said...

Orang kalau dh x suka,smua jadi buruk..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.