Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KAMU MEMBELAKANGI PARTI. EXCO ? TU KAMU TANYA SULTAN


Jumaat, 15 Ogos 2014

Kenyataan YB Hasnul Baharudin berhubung dakwaan khianat ke atas beliau dan YB Saari Sungip..


http://mykuasa.org/sites/default/files/xhasnul-morib.jpg.pagespeed.ic.2BBq9XB-R3.jpg

Assalamualaikum.
Tindakan PAS sengaja melambat2 kan usaha melantik Menteri Besar adalah satu kesilapan yang besar dan pendapat ini dikongsi bersama kebanyakan AJK PAS Pusat.
 
Itulah sebabnya Presiden tidak memanggil mesyuarat AJK PAS Pusat yang mempunyai kuasa eksekutif. 10/8 di tunda ke 13/8 ke 17/8.
 
Alasan untuk bargain dan tidak bersetuju dgn Dr Wan Azizah adalah tidak munasabah. Kita pakatan rakyat boleh duduk berbincang sehingga rentung dan hantar satu nama. 
 
Kalau sultan tolak kita hantar nama lain dan seterusnya. Tapi kita terus amik sikap sambil lewa. Sehingga imej kita rosak di mata pengundi2 pLPakatan Rakyat terutama bangsa Cina. 
 
Pesuruhjaya Selangor tidak memanggil mesyuarat dan ambil tindakan proaktif dan serahkan 100 peratus ke pusat. Kita yang duduk di Selangor tentu lebih faham dan seharusnya bertanggungjawab. Saya yang menyokong pakatan rakyat akan di hadap ke tindakan disiplin.
 
Macam mana exco yg bersekongkol dengan mb bebas dan memecat semua exco pakatan rakyat yang lain. Kalau tidak kerana tindakan saya hari ini, semua ahli majlis PKR dan DAP pun akan di pecat oleh Khalid Ibrahim dan disokong oleh EXCO2 PAS yang wala' dengan pimpinan kononnya. Siapa yang khianat sebenarnya. Pejabat MB sudah telefon bekas2 ahli majlis yang sudi untuk setia dengan Khalid Ibrahim.
 
Exco2 pakatan rakyat dipecat dan dihalau keluar bersama dengan 30 staf2 dan ada yang tunggu masa hendak bersalin. TSKI juga seorang yang suka meninggalkan solat. Majlis syura ulamak tahu tak maklumat ini?
 
EXCO yang duduk berjam2 dengan TSKI boleh mengesahkan perkara ini. Kenapa nak pertahankan tski sampai setengah mati?
 
Saya mengambil tindakan ini untuk menyelamatkan pas dari terus hanyut dengan tindakan2 yang merugikan.
 
Kita kata masih bersama PR tapi perbuatan kita menghancurkan PR.
Saya sudah bersedia untuk terima apa juga akibatnya dari tindakan saya.
Hasnul b Baharuddin.
 

5 orang berkata:

Anonymous said...

Kau sokong tokwan ajijah tu..kluar dr pas habis cita...korang terajang khalid lepas tu khalid terajang korang , ha adil la tu. Apo nak dikisahkan logik la khalid buang semua exco yg x mau bekerja dibawahnya. Takkan nak bela pencuri @ penyamun dlm rumah. Den x sabo nak dengar khalid bubar dun. Kau pangkah la tokwan ajijah tu, den nak pangkah yg lwn ajijah.

FIT said...

Apa pn alasan Yb tetap salah,jd jangan nak tegak kan benang yang basah..... Fikir fikir kan lah

Anonymous said...

hasnul.. hang tau ka apa aktiviti nuar kat mckk.. kat uia dulu. aku bekas student uia 92-96.. matrik & main ..campus. baru sekarang ka nak citer tak solat.. sblm ni diam ja??? munafik ka lu atau nuar dah suap ko? saari sugip dari dulu pemuja anwar.. jadi tak pelik la. yg pelik PAS tak nampak warna saari sugip...

Anonymous said...

Sorng lg mcai umno bn tgh meroyan..

raybanoutlet001 said...

new york jets jerseys
yeezy shoes
true religion jeans
supreme clothing
christian louboutin shoes
jordan shoes
ralph lauren uk
christian louboutin shoes
miami heat jersey
ecco sandals

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.