Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KENYATAAN ORANG PKR YANG KURANG AJAR

PERTANDA ORANG PKR TERUS BERDENDAM DENGAN PAS

AZIZ BARY ADALAH ORANG PKR , DIA ADALAH BEKAS PENSYARAH UIA, DANBEKAS CALON YANG KALAH DI PARLIMEN SABAK BERNAM. APABILA DIA MEMBUAT KENYATAAN SEPERTI DIBAWAH INI BERERTI DENDAM PKR DENGAN PAS MASIH BERTERUSAN SEKALIPUN PAS TELAH BERSETUJU WAN AZIZAH DICADANGKAN SEBAGAI CALON MB SELANGOR

BELIAU NAMPAKNYA BELUM LAGI BERPUAS HATI DENGAN PAS YANG DISIFATKANNYA SEBAGAI PARTI YANG TIDAK PANDAI BERPOLITIK, DEMIKIAN HAMBURAN DARI LIDAH JAHATNYA TERHADAP PAS DIDALAM SEBUAH FORUN DI DEWAN HIMPUNAN CINA SELANGOR. DIANTARA KENYATAANNYA SEPERTI DIBAWAH INI

"Justeru, Aziz dengan sinisnya berkata, Pas sekiranya ingin bersama dalam arus politk negara perlu pandai mengurus pasukannya.

"Kalau nak main bola hendaklah main bola bukannya bermain ragbi.

"Nak main bola main bola, kalau tidak pandai belajar," katanya."

14 orang berkata:

Anonymous said...

keh3..aziz bary ni terasa diri dia bijak..siapa dia kalau nak dibandingkan dgn TGHH bagaikan langit dgn bumi...lucu aziz bary ni

Anonymous said...

Hmm..Air sudah kmbali jrnih knp nak dikeruhkan smula

Monkey Shooter said...

Sebagai seorang yang namanya manusia, tak banyak sedikit dendam pastinya ada walaupun 10 kali bersalam dan mohon maaf di hari raya....Tapi semua itu lebih kepada "berwaspada" terhadap kawan yang pernah nak tikam belakang (jangan mempercayai 100%). Geng UG tak berdendam kah dengan golongan profesional mereka atau PKR...? Dalam memberi kenyataan Majlis Presiden pun hanya diwakilkan Mohd Sabu aje? Tapi kenyataan PakKaramu yang mengatakan kenyataan Aziz Bari kurang ajar, amat tidak sinonim dengan kenyataan beliau yang berbentuk simbolik dan tidak secara langsung (kasar dan kurang ajar). Barangkali atas faktor usia (cepat sensitif apabila dah berusia) atau faktor nak dilihat "neutral", maka Prop yang selalu menegakkan kebenaran sekalipun dikatakan kurang ajar.

Anonymous said...

Anon 4:04 PM.

Barangkali Hj Adi Awe tu terlalu maksum dan ulul-amri bagi kamu? Kamu begitu mentah di dalam membuat perkiraan dan otak kamu terlalu terkongkong (masih tinggal dalam kepompong). Nasib baik sebahagian pengundi di Marang dan Rhu-Rendang pun tak jahil macam kamu.

Anonymous said...

Siapa kita yg nak meperlekehkan ulama yg berpegang teguh pd quran hadis sedangkan kita sembahyang pun tunggang langgang

Anonymous said...

Kepala hotak LA...Jr
Nih APA...

Unknown said...

bewok kalu dh mkan taik mkn taik mna mau bmda lain,taik juga lah yg di carinya lu pikir le srmdri.

Anonymous said...

Hehehe admin blog ni yg dok sibuk jadi batu api, suka suka hati tulis tajuk bersifat provokatif utk keruhkan suasana.

Apa salahnya teguran tu? Kalau tak tau, kena laa belajar. Permainan politik berbeza dan berbagai rentak, kena pandai main dan kena tau rentak.

Kan bagus kalau berlapang dada terima teguran. Tak rugi pun.

Anonymous said...

Patutla aziz bari kalah di sabak bernam.terlalu pandai berpolitik.bukan pengundi nak ke umnoo.tapi kod.axiz bari kerana takut tak dpt.beriringan dlm politik kerana terlalu bijak
Oh ya. Bolehkah bertahan selama dkt
60 tahun kalau pas tak pandai berpolitik? Lihat pkr,baru nak merangkat,dah mula berdarah disana sini

Anonymous said...

kalau PAS pandai sangat, kenapa kedah kalah? terengganu?

mana post mortem kekalahan PRU?

Anonymous said...

Ketika anwar dicampak kedalam tong taik oleh mahathir,siapa yang telah nengangkat anwar baik,dimandi,disentuk limau dan rebah bulu balik?parti yg.tak pandai berpolitik ni lah yang memberi ruang kpd.anwar.dinana aziz bari waktu tu? Dok jilat jubor mahanthir?
Dengan adanya aziz bari flm.pkr,matangkah pkr? Kalau matang ,napa gadoh sana sini sampai berdarah? Napa ada dakwaan pinipuan dlm.pemilihan pkr?
Kalau bijak sangat.kenapa susah sangat nak buang khalidd? Bukan kah ini menampakkan pkr tak cerdik?
Kini penulis mula menilai kembali kata kata mahathir."yg.cerdik semua sudah lari meninggal umno' mahathir salah. Srbrnarnya yang bodoh politik dan rakus kuasa yang meninggal umno. Pergi ke pkr. Betul la pepatah kata
' the crocks will alaways flock together'.
Believe me aftet november bila anwar diberi cuti di penjara kajang pkr akam turut bercuti
Cuti panjang.sbb.waktu tu pkr akan tak ada duit untik bergerak. Spesies dari dna umno mana boleh gerak tanpa fulus. Tak perlu untok umno untok bersusah payah, pkr will autolyse soon.

Anonymous said...

Pas kalah.di kedah sbb.pkr...pkr bukan apa tumpang tui ja. Aziz bari2 ni berpolitik 2,3 hari nak lwn org lama...porrah bewak dh jd buaya. Kalau pkr rasa kuat sgt usul la kat si NUAR tu buang pas dr pakatan..

Anonymous said...

masih menunding jari bila kalah

Anonymous said...

Sejarah sudah terpahat.siapa kyg.jual perak? Bukan kah adun pkr?

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.