Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ooo Lu kacau orang islam a, a, a, a mau mati kaaaaa !



Friday, August 15, 2014

Biadap punya Cina DAP, dia tuduh Melayu PAS tidak boleh dipercayai dan munafik

Biadap dan kurang ajar punya Cina DAP, Teng Chang Khim. 


Dr Halimah Ali
Kalau benarlah apa yang dilaporkan oleh sebuah portal berita dalam talian bahawa bekas exco DUN Selangor Datuk Teng Chang Khim menuduh exco hal ehwal pendidikan, Dr Halimah Ali sebagai “tidak boleh dipercayai dan munafik”, maka saya kira orang Melayu dan Islam khususnya di Selangor wajib bersatu untuk menentang Cina DAP agar kebiadapan dan perangai kurang ajar seperti yang ditunjukkan oleh Teng Chang Khim ini tidak menjadi barah yang boleh menjatuhkan lagi maruah bangsa Melayu.. !

Hello Teng, engkau nak berpolitik tu berpada-padalah sikit brader... janganlah sampai tuduh orang Melayu Islam seperti Dr Halimah Ali sebagai “tidak boleh dipercayai dan munafik”, ini sudah lebih.. !! Saya bukannya benci DAP tetapi saya benci bila ada Cina DAP yang sudah berani tunjuk lagak pada orang Melayu dan orang Islam.. !!

Portal Malaysiakini pada jam 11:53AM - 15 Aug 2014 melaporkan seperti berikut:


Krisis politik Selangor memasuki episod baru hari ini apabila bekas exco Datuk Teng Chang Khim mula membuka pekung dalam pentadbiran Selangor dengan melancarkan serangan ke atas anggota exco PAS yang masih setia pada Tan Sri Khalid Ibrahim.

Beliau mensasarkan serangannya pada exco hal ehwal pendidikan, Dr Halimah Ali yang disifatkannya sebagai “tidak boleh dipercayai dan munafik” kerana didakwa berpura-pura tidak tahu mengenai rancangan Khalid untuk membubar DUN.

Tidak cukup dengan itu, beliau juga membangkitkan isu pemberian peruntukan untuk sekolah persendirian Cina di Selangor yang didakwanya dilengah-lengahkan oleh anggota exco tersebut.

Dakwanya, bermula dari tahun 2009, empat sekolah Cina persendirian di Selangor mendapat peruntukan automatik dari kerajaan negeri sebanyak RM2 juta setiap tahun.

Namun bermula tahun ini, dakwanya, sekolah-sekolah itu diminta mengisi borang untuk mendapat peruntukan tersebut dan dikenakan pelbagai syarat.

"Ada beberapa contoh sebelum ini, antaranya sekolah-sekolah Cina persendirian dijanjikan peruntukan (dari kerajaan negeri) tetapi beliau melengah-lengahkan pemberian peruntukan itu," kata Teng.

Beliau berkata demikian sewaktu mengulas kenyataan Halimah pagi ini yang mendakwa tidak tahu menahu tentang kenyataan Teng berkenaan pembubaran DUN.

Teng semalam mendakwa beliau mendapat 'khabar' dari sumber tertinggi yang Khalid akan membubarkan DUN dalam masa terdekat.

"Saya tidak tahu menahu tentang perkara itu," kata Halimah sewaktu ditemui wartawan pagi tadi sebelum memasuki pejabatnya di bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK).

7 orang berkata:

Anonymous said...

DAP jgn nak gugat parti PAS, nanti lancau kena potong. Org kafir pandai cakap munafiq..he..he..geli dengar. Dia tak tau bapa segala munafik,fasiq,zalim,mulhid,murtad ialah dok sekumpul dlm kafir.

Anonymous said...

Kamu bersendirian DAP PRU14!! dari pemuda perak..bukit gantang.

Anonymous said...

orang munafik lebih teruk dahsyat dari orang kafir.

Anonymous said...

Cakap bohong jadi munafik.
Bohong mengaku bagus tapi gila kuasa, bohong suka islam tapi x mau hudud , mengaku x liwat tapi x mau sumpah, dahsyat munafik dr segi sikap, dahsyat kafir dr segi aqidah.

Anonymous said...

Ghoyat ko puak dap tu...mu tu segala jenis munafik ada..kalu cina kat malaysia ni jenis muka2 lebih..bangsa kapir tak blh di beri muka..buwi betis nak paha..bangsa yg tak sedar diuntung..mu nak me
Nasib mu baik cina sbb malaysia ni BN kayu yg jaga..
Mu nak wat ggapo blh belaka...nega btina
Jual arak .judi takde hal..ini malaysia melyu bn punya...kasi wang blh tutup semua lbg..1 lubang saja tak blh tutup..itu lubang saiful punya buntut..
.

Anonymous said...

Jenis Cina ni la PKR sayang. Saari Sugip n Mazlan Morib cukup sayang cina ni. Nuar ngan Azizah.. lagi la sayang kat Cina ni. Kakau cina kafir kata orabg Islam Jahat.. tu la Islam yg baik dan sebaliknya. Cina = Yahudi... kalau dia kata org tu Islam yang baik... maknanya tu la munafik paling besar! pergi mampus la ko teng cheng kim bersama ngan PKR!

Anonymous said...

Care cakap tu mcm suare umno

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.