Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Selasa, 12 Ogos 2014

Khalid pecat serta-merta semua exco PKR, DAP

Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim memecat semua exco PKR dan DAP kerana tidak bersetuju bersama pasukannya mentadbir negeri Selangor.

Menteri besar Selangor itu menyatakan semua surat yang dihantar kepada lima exco, tiga dari DAP dan dua dari PKR hari ini berkuatkuasa serta.

Bagaimanapun Khalid menyatakan belum menulis surat kepada Rodziah Ismail kerana berada di luar negeri.

"Exco telah membuat beberapa kenyataan dan menandatangani surat supaya diadakan satu blok tujuannya mengurangkan keberkesanan exco.

"Oleh itu saya menulis surat kepada sultan meminta supaya exco ini tidak meneruskan kerjanya kerajaan negeri Selangor.

1 orang berkata:

Anonymous said...

Exco-exco dan yang tidak mahu Tan sri Khalid kurang cerdik la.. Mcm mana mengaji pandai tapi x bleh pikir panjang yang MB masih ada kuasa excutive dalam apa keadaan yang tertentu.. Undi x percaya x bleh bt klau khalid xmau pnggil sidang khas..kuasa ditangan nya. Kan dah kena pecat,dh hilang gaji exco Rm20250. Tinggal elaun adun 11500.. Sekarang habis semua kena.. Pengajaran masa depan,nk bt perancangan kena teliti dahulu.ok saya SPM dapat cukup makan pun boleh fikir.. Mcm mana ni?? Org tua2 kata dah ORANG YANG TAMAK SELALU RUGI...

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.