Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AKAN ADAKAH RAKYAT SELANGOR KELUAR BANTAH PKR DAN DAP ?

RAKYAT NEGERI SELANGOR AKAN TERTUMPU KEPADA KEMARAHAN SULTAN, PKR DAN DAP NAMPAK STEADY JEW, JIKA KITA LIHAT DUA PIMPINAN POLITIK DI BAWAH NAMPAK MEREKA TERUS BERTEGAS, APAKAH KESUDAHAN KETEGASAN MEREKA AKAN MEMBUAHKAN KEJAYAAN ? ATAU SULTAN AKAN MENGUBAH PENDIRIAN BERSETUJUA MENERIMA CADANGAN DUA BUAH PIMPINAN PARTI TERSEBUT ? - Pak Karamu

Monday, September 8, 2014

I dah cakap lama dulu, Anwar ni degil ! Kan sultan dah marah.. kan kan kan !!

I dah cakap lama dulu... Anwar ni degil !
dan saya titipkan lagi buat Anwar tapi dia masih ungkal !!

PAS Selangor menzahirkan rasa sedih atas kemurkaan sultan terhadap DAP dan PKR kerana hanya menghantar satu nama untuk dipertimbang sebagai menteri besar baru.
PAS negeri juga mengingatkan kedua-dua parti yang bergabung dengannya dalam Pakatan Rakyat itu supaya akur pada titah sultan Selangor bagi menyelesaikan kemelut pentadbiran yang melanda.
"PAS Selangor mohon rakan-rakan kita agar akur kepada titah Tuanku Sultan kerana kita tidak akan ke mana-mana apabila menentang institusi raja ini,” kata Setiausaha PAS Selangor Mohd Khairuddin Othman (kanan).
Setiausaha Sulit kepada Sultan Selangor Datuk Mohamad Munir Bani hari ini berkata, sultan dukacita atas tindakan DAP dan PKR yang “engkar” terhadap titah yang mahu lebih dua nama calon menteri besar dikemukakan.
Kenyataan itu juga menyebut, tindakan itu menggambarkan kebiadaban kepada institusi raja dan derhaka kepada titah sultan.

Dalam kenyataannya hari ini, Khairuddin berharap kemelut itu dapat diselesaikan segera kerana lebih lama melanda, lebih menyusahkan rakyat.
"Cukuplah, mari kita fikir pula masalah kebajikan rakyat yang sudah lama tergendala,” katanya.
Khairuddin juga menegaskan PAS akan patut kepada sebarang titah sultan demi kebaikan rakyat di negeri itu. 

Kerajaan Rakyat

1 orang berkata:

Anonymous said...

X rasa malu ka...itu tanda sultan x mau azizah. Nak juga jd MB, kalau aku la jd sultan aku buang negeri puak2 ni...hantar ke pulau.kutu
.dekat dgn negara pasir berdengung.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.