Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AWAL-AWAL DAH KELENTONG


Monday, July 13, 2015

Kumpulan progresif Pas lancar Gerakan Harapan Baru Adam Abu Bakar

 
Gerakan-Harapan_600

GHB membawa Islam yang sebenar-benarnya iaitu "rahmat untuk semua" dalam memberi pembelaan dan keadilan buat seluruh rakyat Malaysia. 

FULAMAAAAAK ! DALAM AL QURAN ADA SEBUT, WAMA ARSALNAAKA ILLA RAHMATAN LIL'ALAMIN ! (Tidak Aku utuskan kamu wahai Muhammad melainkan memberi rahmat kepada sekalian alam)

GHB ini lebih kurang firman la ! memBeri rahmat untuk semua yang di katakan ISLAM YANG SEBENAR-BENARNYAAAAA ! KITA TUNGGU DASAR PARTI NI NANTI

BUKAN APA SEBELUM NI KITA DENGAR ISLAM PROGRASIF, ERTINYA ISLAM BENTUK BARU YANG TIDAK ADA DIDALAM AGAMA ISLAM, MUNGKIN LA ISLAM AKHIR ZAMAN YANG MODEREN

5 orang berkata:

abuamir said...

Kasihan kpd mereka yg mengaku Islam tetapi hatinya telah rosak oleh kerana taksub kpd pemimpin. Pemimpin boleh dtg & pergi tetapi Islam kekal hingga kiamat. Jgnlah merasakan diri kita sahaja di pihak yg benar sedangkan para sahabat Rasulullah SAW pun berbeza pandangan tetapi mereka tidak menhina atau menkafirkan sahabat yg tak sependapat. Islam mengajar kita dgn akhlak ygt baik sebagaimana akhlak nabi. Mengapa org yg mengaku pewaris nabi tetapi tidak berakhlak spt nabi?

Bulan ramadan kita sama2 muhasabah diri & kembali kpd Islam sebenar.
Jgnlah kita bersekongkol atau menyokong pemimpin yg zalim.

XUMNO said...

Kalau dengan pemimpin jamaah yang kita sendiri lantik pun kita pertikai, sementelah pemimpin yang diakui dunia islam sebagai berilmu, boleh kah kita mengaku yang kita mendukung islam sebenar, dan kita yang hafal sepatah dua ayat Quran mengatakan ulamak2 yg hafiz tidak melakukan perkara2 benar dan tidak islamik? Sebenarnya apabila sudah terlihat riak2 pamgkat dan kuasa semakin hampir di depan mata, nawaitu pun berubah. Persetan dengan janji dan sumpah setia bersama jamaah dan perjuangan.

SuJeng said...

Pemimpin yg selalu ponteng parlimen... Apakah hukum gaji yg dterima???

SuJeng said...

Pemimpin yg selalu ponteng parlimen... Apakah hukum gaji yg dterima???

SuJeng said...

Pemimpin yg selalu ponteng parlimen... Apakah hukum gaji yg dterima???

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.