Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

low yat

July 13, 2015

16 Demi Takut Kehilangan Undi Cina Di Bukit Bintang, DAP, PKR & GHB Sanggup Mencemar Duli Ke #Lowyatt




Begitu pantas sekali respon daripada DAP, PKR dan parti baru pecahan PAS, Gerakan Harapan Baru (GHB) bertindak apabila penyokong-penyokong setia mereka, cina-cina DAP diapa-apakan. Tidak sampai 24 jam peniaga-peniaga Cina DAP 'diserang' oleh peserta-peserta bantahan, hari ini mereka sudah terpacak di hadapan Plaza Low Yatt untuk mempertahankan pengundi-pengundi setia mereka.
Alangkah indahnya sekiranya tindakan yang sama mereka ambil terhadap penduduk-penduduk Melayu di Datum Jelatek yang dianayai atau penduduk-penduduk India di Kampung Buah Pala ketika kampung mereka dirobohkan. CTS malas nak sentuh mengenai Ahli-Ahli Parlimen yang lain. Cumanya CTS kagum dengan Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad. Sehinggakan ke Low Yatt pun beliau jaga!

Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2015/07/demi-takut-kehilangan-undi-cina-di.html#AyzWPlFyKdAUiHmY.99

1 orang berkata:

XUMNO said...

Semasa orang melayu dilanda banjir di Kelantan, tak nampak pun muka2 ni datang menjengok bertanya khabar. Baik Khalid, Hatta mahupun Samad, mereka tidaklah tergopoh2 datang membela orang2 melayu yg dihalau dari kampung asal mereka di sekitar K Lumpur. Tapi dengan tawkey2 ini hebat meteka beraksi, sedangkan diberitakan pergaduhan berlaku kerana penipuan yg dilakukan oleh penjaa tethadap pembeli. Jadi pengundi2 melayu/islam, janganlah termakan pujukan puak2 ini dalam pru14 nanti. Kalau dengan parti sendiri pun mereka belot, apakah yang boleh diharapkan daripada nereka ini.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.