Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BERTINDAK

Ringgit: Nazir Razak bersuara, gesa penyelesaian
Ringgit: Nazir Razak bersuara, gesa penyelesaian
Salinan paparan perkongsian oleh Datuk Seri Nazir Razak di laman Instagram beliau, hari ini.
 
SHAH ALAM - Pengerusi Kumpulan CIMB, Datuk Seri Nazir Razak menggesa pasukan kewangan supaya bertindak terhadap penurunan nilai ringgit yang disifatkan semakin membimbangkan kini.

"Pasukan kewangan terbaik, boleh dipercayai dan berpengalaman dalam pengurusan krisis perlu diletakkan dalam pasaran segera," katanya dalam sebuah perkongsian di laman sosial Instagram, hari ini.

Beliau yang juga merupakan adik bongsu Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak juga memberitahu, dalam keadaan pada masa kini bukanlah masa yang sesuai untuk berhadapan dengan isu politik.

"(Sekarang) waktu yang teruk untuk terganggu oleh politik dan terlalu banyak liputan negatif oleh media antarangsa," kata beliau melalui akaun @nazir.razak.

Sebelum ini, beliau melalui akaun sama memberi peringatan supaya semua pihak berusaha memelihara dan melindungi institusi walaupun berlaku pergolakan politik.

[ ARTIKEL BERKAITAN: Nasihat Nazir Razak kepada pemimpin negara ]

Nilai matawang Ringgit Malaysia menurun sehingga mencecah RM4 sedolar pada jam 1.05 tengah hari semalam dan ditutup rendah pada RM4.04 sedolar pada jam 5 petang hari yang sama.

[ ARTIKEL BERKAITAN: Ringgit jatuh mencecah RM4 sedolar hari ini ]

1 orang berkata:

Anonymous said...

Pak karamlahmu.....
Janganlah buat fitnah atau menyambung fitnah. Ikutlah pandangan tuan presden, dapatkanlah 4 saksi. Jangan memebihi tuan presden kerana ini sgt ptg utk menjaga walak kita. Klu presden kata yes, kita mesti ikut yes. Kalau presden kata no, kit mesti ikut no.

Jagalah kewalakan yesman kita sepanjang hayat kita di muka bumi ini. Ketahuilah, sukan adalah untuk pwrpaduan.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.