Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BUBAR KAWASAN DAN CAWANGAN ??? NAK BERPOLITIK MURAHANPUN BIARLAH JANGAN BODOH

Apabila berpolitik mengikut perangai lanun dan perompak, yang mahu mengambil alih kuasa di cawangan dan kawasan PAS serta mahu menubuhkan parti baru maka parti lama (PAS) TIDAK sekali-kali akan terkubur dengan sendirinya, kerana ia adalah dibawah parti induk (Pusat), mereka tidak berhak mengatakan PAS cawangan atau Kawasan BUBAR, ni mana belajar ni, belajar dengan LANUN ke atau PEROMPAK, cermin muka dulu la, jika mereka harapan baharu nak ambil AJR dengan ketua-ketuanya sekali itu tak apa, mereka boleh BERAMBUS, cawangan atau KAWASAN bukan hak MEREKA, nampak sangat tak pandai berpolitik, ATAU kalau nak buat semangat parti baru di mata rakyatpun biarlah jangan jadi BANGANG, bodoh tidak sebarang tanggung ! - Pak Karamu         

                              
Tiada kawasan, cawangan akan terbubar

Tuan Ibrahim Tuan Man
Tuan Ibrahim


SHAH ALAM - Pas menegaskan bahawa tidak akan ada kawasan yang terbubar walaupun ada pimpinan dan sebahagian ahlinya keluar daripada parti itu, menurut Timbalan Presidennya, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.

Tuan Ibrahim berkata, parti mengambil maklum adanya usaha beberapa pimpinan  kawasan dan cawangan yang bercadang bertindak demikian.


Namun, pihaknya mempunyai peruntukan dalam perlembagaan parti bagi meneruskan aktiviti parti.


"Kawasan akan terus kekal dengan barisan kepimpinan baru yang akan mengambil alih pentadbiran kawasan dan cawangan berkenaan. Sebagaimana ombak di lautan yang tidak dihenti dijana, Pas mempunyai sumber kekuatan untuk menggantikan ombak yang hilang.


"Bagi pimpinan dan ahli yang ingin meninggalkan parti, terima kasih atas khidmat dan sumbangan kepada parti selama ini. Parti menghormati hak sama ada untuk kekal bersama parti atau keluar daripada parti. Walaupun ini bukan penyelesaian terbaik, namun ia tetap ialah satu penyelesaian," katanya dalam satu kenyataan hari ini.


Dalam pada itu Tuan Ibrahim mengucapkan penghargaan dan tahniah kepada seluruh ahli Pas  yang terus istiqamah dengan parti.


"Kepada para ahli Pas, mari bersama saya dan para pemimpin Pas untuk meneruskan perjuangan dan aktiviti parti, meningkatkan mujahadah, mengikhlaskan niat dalam perjuangan dan bersabar dalam menempuh segala mehnah dalam perjuangan ini.


"Selagi mana kita berada di atas landasan benar, ALLAH akan membantu kita. Insya-ALLAH," katanya.

6 orang berkata:

XUMNO said...

Sahlah Mat Sabu ni dah jadi Mat Sapu atau boleh juga dipanggil Mat Lanun. Geng2 Lanun ni memang tak ada maruah langsung, tak malu masih menerima elaun haram sebagai wakil rakyat Pas. Dah tu suka pula tebar serkap jarang, konon pemimpin Pas itu dan ini nak join Geng Haprak BaruaDap (GHB) mereka. Tujuannya tak lain dan tak bukan hendak menghuru harakan ahli2 Pas. Alangkah jijiknya perangai mereka setelah bertahun2 dibelai dan diberi tempat oleh Pas sekarang mereka bertindak meracuni Pas.Inikah jenis manusia yang mendabik dada sebagai amanah! Pthui. Kepada Mat Sapu dan Geng, kalau kamu suka jadi barua Dap, janganlah nak seret ahli2 Pas lain ikut sama jadi barua.

~PakKaramu~ said...

salah,

hmmm ambik ko, nampak sangat perangai lanun dan perompak, dimana kamaluan kamu ?

Anonymous said...

Dulu ustaz hassan ali da gtau ada PARASIT (GHB) yg mnumpang hidup d POKOK (PAS).....

maka lahir lh GHB....

Unknown said...

Ahli pas yg tak ada prinsip mcm mat sabu dan seangkatan dia saja yg lari dari perjuangan.

Unknown said...

Ahli pas yg tak ada prinsip mcm mat sabu dan seangkatan dia saja yg lari dari perjuangan.

Unknown said...

Ahli pas yg tak ada prinsip mcm mat sabu dan seangkatan dia saja yg lari dari perjuangan.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.