Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TAK PATUT BETUL LA ROS NI

KITA TENGAH BERKOBAR-KOBAR NAK PERINTAH MALAYSIA DAN AMBIL ALIH PUTRA JAYA, ROS BUAT LAMBAT-LAMBAT PULAK - Pak Karamu

Harapan Baru


SHAH ALAM - Permohonan Harapan Baru untuk mendaftar sebagai parti politik masih belum ada sebarang perkembangan. 

Setiausaha Harapan Baru, Dr Dzulkefly Ahmad berkata, sehingga kini tiada maklum balas diterima daripada Pendaftar Pertubuhan (ROS) berkenaan perkara itu. 

“Tiada (perkembangan), saya minta maaf kerana tidak dapat bercakap mengenai perkara ini,” katanya semalam. 

Ketika ditanya sama ada terdapat masalah dalam proses pendaftaran tersebut, Dzulkefly bagaimanapun enggan mengulas lanjut.

Sebelum ini, anggota jawatankuasa Harapan Baru, Khalid Samad berkata, gerakan itu akan menjadi sebuah parti politik dengan nama baharu dan didaftarkan 14 September ini.

Katanya, Harapan Baru akan mengadakan konvensyen pertamanya pada 16 September di Kuala Lumpur.

Manakala, penyelaras Harapan Baru Perak, Asmuni Awi dilaporkan berkata, Harapan Baru yakin ROS akan meluluskan permohonan menjadi parti politik kerana pertubuhan itu tidak pernah melakukan kesalahan sejak 13 Julai lalu.

4 orang berkata:

Anonymous said...

lepas mendaftar ghb akan terikat dengan peraturan2/hukum2 yg disediakan...bukan ghb je..pkr umno dap mca mic...bahkan pas heehehe..
tapi pas cakap parti2 lain sedang berhukum dengan peraturan/hukum manusia...

hehehe

Anonymous said...

pakarmu ,tak payah perlilah ,orang tahu kau tu suka kalau ROS tak luluskan GHB tetapi kau tahu tak itu hanya politik GHB ,kita akan ada saluran lain unuk berjuang menumbangkan Umno dan Pas ,kita akan lihat batu nisan Pas,

Unknown said...

Kecelaruan umno dah menjangkit ke pas.
Statement sering bercanggah antara pemimpin. CELARU.

XUMNO said...

Barua2 Geng Haprak BaruaDap(GHB) banyak yang buat bodoh dalam blog ini kononnya Pas akan lingkup! Kik, kik, kik, Ooi takutnya Pas dengan GHB ni! Oooi puak2 bangang, dengan Umno yang begitu gaggah dan Dap yang begitu sombong pun Pas tak terkesan, inikan pula dengan sekelompok orang2 keciwa sebab hilang jawatan. Cuma Pas buat bising tu sebab puak2 yang tak ada maruah ini masih tak mahu batalkan keahlian Pas dan keluar sampai hari ni; dan tolong kosongkan kerusi2 Adun dan parliamen yang diduduki bawah nama Pas. Nanti orang kata makan duit elaun haram sebab itu usaha titik peluh pemimpin2 dan ahli2 Pas. Asmuni kena pulangkan baki wang Pas kerana kamu bukan lagi Bendahari Pas Pusat.Dan Pas tak ada hal kalau pemimpin2 MGB pukul gendang keliling negara menjulang kehebatan diri masing2 tapi jangan gunakan duit Pas, jangan guna premis Pas, dan jangan buruk2kan Pas yang selama ini begitu bermurah hati mengangkat kamu jadi pemimpin walaupun ada beribu2 lagi ahli Pas yang lebih hebat dan pakar daripada kamu.Pukullah gendang dan angkat diri sendiri setinggi langit, Pas tak marah dan kesah, tapi jangan cuba merendah2kan kepimpinan Pas jika tidak mahu tindakbalas jamaah Pas.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.