Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PERLU APA PAS LAYAN HAL DAP ?


'Hanya mahu raih populariti'
Mohd Amar Nik Abdullah
Mohd Amar Nik Abdullah

KOTA BHARU - Pas menyifatkan hasrat Pulau Pinang mengadakan Pilihan Raya Negeri (PRN) lebih awal, hanya untuk meraih populariti dan sokongan rakyat.

Naib Presiden Pas, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata, perkara itu tidak sepatutnya berlaku kerana ia hanya memperjudikan masa depan rakyat di negeri terbabit.


“Tapi benda tak jadi, dan kita tidak sepatutnya memperjudikan masa depan rakyat, sebab kalau bubar Dun, kos perjalanan PRN agak besar, setakat untuk menyelamatkan seorang ahli politik dengan PRN, ia tidak patut berlaku.


“Bila mahu buat PRN, banyak ura-ura timbul dan ia bergantung kepada pandangan umum, sama ada nak fikir positif atau negatif, tapi ramai melihat ia berunsur kepada kepentingan politik,” katanya mengulas khabar angin berhubung pembubaran Dun Pulau Pinang yang akan dilakukan dalam tempoh terdekat dan difahamkan perbincangan antara PKR sedang berjalan bagi membincangkan perkara tersebut.


Mohd Amar berkata, Pas tidak terlibat dalam sebarang perbincangan berhubung perkara itu.

“Pas tidak terlibat (perbincangan) mengenai PRN itu, setakat mana perkembangannya, itu kita tahu,” katanya.


Mengulas parti baharu Tun Dr Mahathir Mohamad, beliau lebih suka ambil sikap tunggu dan lihat kerana perjalanannya masih awal.


“Kita tengok dulu perjuangan parti itu, siapa pemimpin mereka dan sebarang usaha menjatuhkan BN amat dialu-alukan, di mana Pas sendiri berazam untuk tukar kerajaan pada PRU14,” katanya.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.