Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PERLU APA BABI TU MINA MA'AF ? KALAU HARBI TU HARBI LA JUGA ! MU BOLEH BUAT APA ?????


Pemuda Pas gesa Jeff Ooi mohon maaf



Ahmad Fadhli Shaari
Ahmad Fadhli Shaari



SHAH ALAM - Pemuda Pas menyifatkan kenyataan Ahli Parlimen DAP Jelutong, Jeff Ooi  di laman sosial Twitter berhubung kematian Mursyidul Pas, Datuk Dr Haron Din sebagai biadab dan mendesak agak beliau melakukan permohonan maaf secara terbuka.

Ketua Penerangannya, Ahmad Fadhli Shaari berkata, tindakan ahli Parlimen itu adalah tidak wajar dan waktunya adalah sangat tidak sesuai untuk mengeluarkan kata-kata sedemikian.

Menurutnya, kenyataan Jeff Ooi yang menulis ‘Adios Haron Din. Let There Be Peace’ (selamat tinggal Haron Din. Semoga kesejahteraan bersama kamu) turut menunjukkan kebenciannya kepada pemimpin Pas tersebut.

“Dalam isu  kematian Allahyarham Tuan Guru Datuk Dr Haron Din ini, bukan sahaja Jeff Ooi harus memadamkan kenyataannya di Twitter sahaja.

“Beliau juga turut mengemukakan permohonan maaf kepada ahli keluarga Allahyarham bagi menunjukkan bahawa dia benar-benar kesal” katanya.


Beliau berkata demikian dalam satu kenyataan media yang mengutuk tindakan ahli parlimen itu.

Tambahnya lagi, Pemuda Pas turut menyifatkan bahawa sikap ahli Parlimen itu juga turut mencerminkan  parti yang diwakilinya apabila tiada sebarang teguran daripada pemimpin parti mengenai kenyataan biadabnya itu

“Inilah wajah sebenar DAP apabila berhadapan dengan isu-isu yang melibatkan agamawan yang dilihat tidak selari dengan ideologi perjuangan sekular mereka.

“Buktinya, tiada pemimpin DAP yang menyatakan tidak bersetuju dengan kenyataan biadab Jeff Ooi tersebut,” katanya.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.