Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HIMPUNAN DITERUSKAN ? HEBAT !!!!

Amanah sasar 30,000 ahli turun Bersih 5
Amanah sasar 30,000 ahli turun Bersih 5
Sidang media oleh Setiausaha Agung Amanah, hari ini.

KUALA LUMPUR - Sekurang-kurangnya 30,000 ahli dan penyokong Parti Amanah Negara (Amanah) disasarkan turun ke himpunan Bersih 5, Sabtu ini.

Setiausaha Agung Amanah, Mohd Anuar Tahir memaklumkan pihaknya telah mengeluarkan arahan rasmi bagi memastikan ahli untuk turun padang mengukuhkan lagi kejayaan himpunan terbabit.

"Arahan rasmi telah dikeluarkan kepada ahli Amanah dan usaha mobilisasi juga telah diadakan di seluruh negara," katanya ketika ditemui pada sidang media di Wisma Amanah, di sini, hari ini.

Pada hari kejadian, katanya lagi, pihaknya akan menawarkan khidmat 55 peguam iaitu Urgent Arrest Team yang akan menguruskan sebarang tangkapan dan penahanan peserta himpunan.

Pihak Amanah dalam masa yang sama turut menawarkan 50 just khidmat pegawai perubatan yang akan bertugas di lapangan pada hari tersebut.

"Bagi membuat liputan program bersejarah ini, Amanah turut menyediakan pasukan wartawan rakyat yang terdiri daripada 30 wartawan dan 20 jurugambar.

"Kesemua petugas media ini akan dikoordinasi di bawah pasukan Media Oren Amanah," katanya lagi.

Mohd Anuar dalam masa sama turut mengesahkan akan mewujudkan talian hotline Bersih 5.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.