Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HISYAM SUDAH BAYANGKAN BN AKAN KALAH ?


Susah menang pilihan raya jika jentera tak kuat
Hishammuddin Tun Hussein
Hishammuddin. - Foto Sinar Harian oleh SHARIFUDIN ABDUL RAHIM

KUALA LUMPUR - Tiada parti boleh menang pilihan raya tanpa kekuatan jentera di belakangnya, tegas Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein.

Menteri Pertahanan dan Naib Presiden Umno itu berkata jika jentera parti lemah, ia tidak akan lama memerintah negara dan tidak akan terus diberi mandat oleh rakyat.

"Realitinya tiada parti boleh menang (pilihan raya) tanpa jentera yang kukuh," katanya kepada pemberita selepas menutup 'Asean Pink Dialogue 2016' anjuran Puteri Umno di sini hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad baru-baru ini kononnya kemenangan Barisan Nasional (BN) pada setiap kali pilihan raya umum bukan berpunca daripada kerja keras parti tersebut sebaliknya faktor perpecahan parti pembangkang.

Mengulas lanjut Hishammuddin berkata bekas perdana menteri itu sendiri mengerahkan jentera Umno bagi meraih undi pada pilihan raya.

"Dia cakap tidak serupa bikin. Dia lupa dia ada juga kata kepada kita bahawa parti tak akan kuat jika tiada kerja kuat daripada jentera sendiri," kata Hishammuddin. – Bernama

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.