Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAS MUNGKIN AKAN DEDAHKAN SEGALA PEMITNAH YANG DIBELA OLEH ORANG KAFIR

PAS MUNGKIN AKAN DEDAHKAN KERJA SYAITAN-SYAITAN DARI KALANGAN ORANG-ORANG KAFIR, PENGKHIANAT JUGA AKAN DIDEDAHKAN DENGAN BUKTI-BUKTI YANG NYATA, TUNGGU APABILA SAMPAI MASANYA, KENYATAAN INI HANYA BARU BAYANG-BAYANG YANG MENUJU KEARAH MEMBOGELKAN KERJA PENGKHIANAT - Pak Karamu
Pas tidak pernah khianat dalam pakatan



Abdul Hadi Awang
Abdul Hadi Awang




SHAH ALAM - Pas tidak pernah khianat dalam pakatan pembangkang, malah parti Islam itu sentiasa menghormati adab dan akhlak berpakat.

 Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, ketika berada dalam pakatan, Pas sentiasa teguh dengan dasar dan matlamat yang wajib dihormati semua pihak.

"Dalam sejarah pakatan dengan pihak lain, Pas tak pernah khianat (dalam apa-apa pakatan), sehingga Pas dipecat daripada BN (pada 1978) dan terkini, DAP memecat Pas daripada Pakatan Harapan (PR)," katanya dalam satu kenyataan, semalam.

Menurutnya, Pas sentiasa bersabar menghadapi perangai parti lain yang campur tangan dalam urusan dalaman sehingga ada yang 'meredah masuk ke dalam bilik rumah Pas'.

Malah, katanya, ada yang gambil kesempatan 'mencuri dalam rumah Pas' yang sedia buka pintu untuk mereka.

Katanya, dalam urusan pakatan Pas dengan pihak lain juga, parti itu pernah menyertai kerajaan campuran dan seterusnya bersama menubuhkan BN setelah negara menghadapi darurat sehingga berlakunya peristiwa 13 Mei 1969.

"DAP tidak bekerjasama ketika negara darurat. Pas menerima dengan terbuka tawaran Perdana Menteri kedua, Allahyarham Tun Abdul Razak (Hussein) setelah beliau setuju terima cadangan Pas.

"Pada waktu itu sebahagian besar pemimpin dan ahli Pas berlapang dada untuk bekerjasama walaupun unsur kezaliman dilakukan ke atas pemimpin Pas. Pas sentiasa meletakkan kepentingan rakyat di hadapan, menolak keadaan politiking murahan yang menjadikan rakyat dalam keadaan tenat, kerana Islam mengharamkan politik berunsur dendam," katanya.

 Sementara itu, menjawab dakwaan Pas akan menyertai BN, Abdul Hadi berkata, pihak yang menuduh itu sepatutnya cermin diri masing-masing.

"Pas tidak pelahap untuk menyertai BN hanya untuk meraih jawatan dalam Kabinet atau semata-mata mahu jadi perdana menteri laksana mi segera. Pas adalah parti yang turun ke medan rakyat, kini mempunyai 192 kawasan di seluruh negara dan hampir 10,000 cawangan hingga ke setiap ceruk pedalaman.

"Kini, Pas juga berjaya bina kumpulan penyokong daripada kalangan bukan Islam yang tidak hanya guna komputer dan berarak di jalan raya semata-mata untuk dapat sokongan rakyat," katanya.

11 orang berkata:

Anonymous said...

Cantik....bila nak dedah plak tur? Sabtu? Ahad? Mlm jumaat? Minggu ini?

Tunggu mampooooooos la

Anonymous said...

Kita dedah:

Duit tadbir negeri tak cukup. Usaha malas. Asyik harap duit royalti. Tak dpt royalti jual balak. Habis org adli stress.

Anonymous said...

Kita dedah:

Duit cikgu yik rm14 juta ko pakai. Duit tu cikgu yik dah potong kat gaji. Ko sapu dulu. Apa punya lebai. Klu duit ko aku buat cam tu bole kot?

Anonymous said...

Kita dedah:

Durian kunyit punya projek. Cantik punya bunyi. Tapi part tebang balak ko tak cerita. Ko cerita seolah2 masuk hutan terus tanam durian kunyit. Kami x tak tau juta2 balak sudah jual...fundekkk

Anonymous said...

Kita dedah:

Dlm byk2 kumpulan islam ni, hanya satu kumpulan je masuk syurga. Ulamak jahat islah ciri akhir zaman. Ko masuk grup mana. Ko tu nulut mcm pukimak. Barua, babi, anjing, monyet, kafir, tanam jirat cina, murtad, tokey pil kuda, tokong dap, berwalikan kit siang...itu mcm lagu kuar mulut ulamak ko...agak2 klu cam tu bole ker masuk grup yg masuk surga tur?

Anonymous said...

Kita dedah:

Ulamak kalu kata2 org akan percaya dan ikut. Ni ada sekor ulamak tu cakap ahli pas ada nombor kompom masuk syurga. Nasib baik kad aku blum hilang.

Mcm ni punya ulamak nak menipu utk dpt kuasa pun ada!!! Alfukimak walcibai.

Anonymous said...

Kita dedah:

Kata nak saman Sarawak Report psl mkn dedak haram 90juta. Sampai skrg ketua lebai munafik menikus.

Anonymous said...

Kita dedah:

Nama parti pun P.A.S Parti Ajaran Syaitan. Syaitan2nya bertopengkan agama. Berserban, berjubah, berjanggut peralatkan Islam.

Anonymous said...

Kita dedah:

Bila UmnoBN tak pandang sebelah mata pun pd Pas yg terhegeh2 nak mengorat baru ketua lebai nk tgk cermin. Padan muka kena kencing dgn parti penyamun.

Anonymous said...

Habis ruang kau sorang yg komen. Kenapa tak kumpul jadi satu supaya ayat sama tak diulang2. Rajin beno.

Anonymous said...

ye la tol la cakap ko tu,jgn la terbawak2 sgt mcm perangai pas pan umno pkr dap semua..
semua x leh pakai huhuhu

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.