Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ADA SATU PARTI MELAYAU TU CUKUP ANTI RUU, SBB DIA SUKA MAKSIAT

Bantah Akta 355 agar orang Islam terus buat maksiat
Perhimpunan Agung Umno 2016

KUALA LUMPUR - Seorang ahli Umno mendakwa pembangkang bukan Islam membantah pindaan Rang Undang-undang (RUU) Akta 355 kerana mahu umat Islam terus melakukan maksiat.

Perwakilan Terengganu, Mohd Iskandar Jaafar berkata, dengan cara itu maka pembangkang bukan Islam akan lebih mudah mengambil alih pentadbiran negara.

"Pembangkang bukan Islam membantah pindaan Akta 355 ini kerana mereka melihat ada satu peluang umat Islam mesti dibiarkan untuk melakukan maksiat, terus leka dan tidak takut dengan undang-undang. Dengan dengan cara ini saja mereka akan meruntuhkan tamadun orang Islam dan akhirnya dapat ambil alih pemerintahan.

"Ini satu agenda tersembunyi. Mereka telah kaji dan merasakan jika Akta 355 ini diluluskan, maka umat Islam akan kembali kepada ajaran Islam yang sebenar dan terlindung daripada melakukan kesalahan yang tertakluk di bawah jenayah syariah," katanya ketika membahaskan usul agama dan pendidikan di Perhimpunan Agung Umno 2016, di sini, hari ini.

1 orang berkata:

Anonymous said...

Ada 1 parti islam tu sibuk dah hukum orang tapi dakwah dan tarbiah hancur, jaga kebajikan rakyat lagi la hancur. Yg depa tau, sibuk nak bolot balak.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.