Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ORANG KAFIR SENTIASA MENGINTIP KEALPAAN UMAT ISLAM

ORANG MELAYU ISLAM MEMANG LEMAH
Oleh Pak Karamu
Isu hudud: Polis rakam keterangan Guan Eng pagi tadi 
Gambar hiasan
 
Apabila orang melayu lemah maka orang islampun turut menjadi lemah ? Seolah
olah kelemaham islam itu adalah kerana melayu, sedangkan islam itu tidak tertegak 
kerana melayu, jadi dimana kelemaham islam dan melayu sehingga mereka dihina oleh 
orang kafir ? 

Orang-orang kafir di negara Malaysia ini sedang mengintip aktiviti orang-orang islam, apabila mereka leka dengan berpolitik dan leka dalam berbagai urusan maka orang kafirpun mulalah menyerang agama islam dengan tujuan menghina,melemahkan dan memperleceh agama islam dan penganutnya, sekalipun kemudiannya mereka menafikannya.

Apabila agama islam di hina dan di perleceh maka orang-orang yang menganut agama islam tidak pula merasa pedih kerana penghinaan tersebut, sementara yang menjaga kepentingan agamapun turut menjadi bisu dan tidak berdaya mempertahankan maruah agama yang mereka anuti, kita tidak faham dimana kelemaham agama islam yang mereka anuti.

Diantara manusia dari golongan bangsa melayu dan bukan dari keturunan suku sakat melayu di negara inipun turut menjadi bisu apabila agama yang mereka anuti dihina dan dipermainkan, sehingga ada yang bertanya "Adakah agama islam agama yang benar dan suci ??? Dan adakah agama islam ini punyai maruah ? atau adakah agama islam hanya bagaikan candu sahaja ? 
Semua ini perlu dijawab oleh orang yang diamanahkan menjaga agama tersebut.

Kebiasaannya, apa yang berlaku di negara ini, apabila agama islam diperleceh dan di hina maka pemerintah hanya mampu mendengar sahaja, akan tetapi tidak mampu bertindak, sikap yang sebegini menampakkan pemerintah sudah tidak layak lagi di amanahkan sebagai pemerintah, kerana mereka sudah tida mampu memelihara agama dan tidak mampu membendung jika sesuatu peristiwa  berlaku, dan mereka wajib dipersalahkan dan dpertanggungjawabkan.

Didalam negaa ini ada yang diamanahkan untuk menjaga agama, akan teapi apa yang mereka buat apabila agama dihina ? Mereka terus bisu dan makan gaji buta.

2 orang berkata:

Anonymous said...

Orang bukan kafir lantak dedak 90j

Anonymous said...

Siapakah TOKOH PEMIMPIN YANG BERJIWA TIKUS?

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.