Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DAH TUAPUN NAK TIPU LAGI ?

Dakwaan Mahathir tidak berasas

Ahmad Zahid, Tun Dr Mahathir Mohamad
SHAH ALAM - Dakwaan yang dibuat bekas perdana menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad terhadap Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi sama sekali tidak berasas, kata Exco Pemuda Umno, Nazir Hussin Akhtar Hussin.

“Semua sedia maklum, Ahmad Zahid merupakan Setiausaha Politik kepada Datuk Seri Najib Razak sejak beliau mula berpolitik. Jadi tidak timbul isu, Ahmad Zahid berjumpa Dr Mahathir meminta sokongan untuk menjatuhkan Najib.

“Maka dakwaan Dr Mahathir itu, saya yakin tidak benar dan tidak berasas,” katanya kepada Sinar Harian mengulas mengenai dakwaan Mahathir bahawa Timbalan Perdana Menteri itu berjumpa dengannya untuk meminta sokongan mengantikan Najib sebagai perdana menteri.

Nazir berkata, apa yang disampaikan Ahmad Zahid itu adalah mengenai sikap dan pendirian Mahathir yang sering kali membuat ‘pusingan U’ mengenai kenyataan yang dibuatnya.

“Apa yang Ahmad Zahid maksudkan adalah mengenai sikap Dr Mahathir yang bercakap berbelit-belit dan tidak berpegang dengan kata-kata. Apa yang dikatakan Ahmad Zahid itu adalah benar.

“Hari ini semua dakwaan yang dikatakan Dr Mahathir dahulu, beliau telah membuat pusingan. Dulu dia kata Datuk Seri Anwar Ibrahim kaki liwat, hari ini tidak. Dulu Kata DAP rasis, hari ini dia bersekongkol pula dengan DAP,” katanya.  

Sementara itu,  Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Sohaimi Shahadan menyifatkan dakwaan Mahathir jelas bertujuan mengalihkan isu sebenar mengenai keturunan bekas perdana menteri itu.

“Beliau seorang ahli politik yang berpengalaman. Sudah tentu beliau pandai mengalihkan isu demi mendapatkan simpati rakyat.

6 orang berkata:

Anonymous said...

Sprm mana?
Ada bran ka?

Anonymous said...

Sapa yg tipu ni?
Hahaha

Anonymous said...

Habis si komedi ni kantol....puak cepat2 backup. Pokjib percaya statement Tun M.
Si komedi x ada peluang jadi pm.
Kantoi...
ha3

Anonymous said...

Tun M dedahkan pasal Zahid ada mintak sokongan utk jadi PM tapi Pak Karam kata Tun M tipu.

Sakan betui pak karam back up zahid tu. Sebab Zahid TPM atau sebab Lebai Hadi larang serang UMNO?

hehehe pak karam lagi buruk kelaku, dah tua mereput tapi masih percaya kelentong lebai hadi. hehehe

Unknown said...


شركة مكافحة بق الفراش بالاحساء

شركة مكافحة حشرات بالقطيف





شركة رش مبيدات بالاحساء
اتود الوصول لافضل عمليات التنظيف مع الحصول علي ضمان لاطول فترة خصومات وعروض رائعه لعمليات التنظيف يمكنك الاستمتاع بالخدمة عن طريق زيارة الرابط التالي

شركة تنظيف فلل بالاحساء

Anonymous said...

Kantoi dlm bank ada 9 angka....
Sipan sejak kecik

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.