Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MALANG SI LUNCAI TERJUN DENGAN LABU-LABUNYA

Spekulasi sertai k'jaan: PAS belum terima apa-apa tawaran, kata Takiyuddin

















APAPUN SEMUA CERITA  DESAS DESUS ITU TAK MUNGKIN PALSU, JIKA BENAR IA HANYA UNTUK MENYELAMATKAN NEGARA DARIPADA PERALIHAN KUASA YANG MUNGKIN TIDAK BAIK BERLAKU DALAM MASA YANG TERDEKAT.

MEMANG ADA YANG TENGAH MELENTING APABILA MELIHAT GAMBAR DIATAS, NAMUN DENGAN PERJUMPAAN DIATAS MAKA MAHADHIR BUKANLAH CALANG-CALANG ORANG UNTUK MERANCANG.

ADA APA DENGAN PERJUMPAAN TERSEBUT ?

BIASA LA , APABILA KITA DENGAR WAKTU KEBELAKANGAN INI BILA ADA YANG MENDESAK MAHADHIR SUPAYA MENYERAHKAN KUASA KEPADA ORANG YANG TERTENTU, MAKA SEOLAH-OLAH MAHADHIR JADI GELABAH.

NAMUN DENGAN PERJUMPAAN DIATAS HAAA TUNTUT LA KALAU BERANI MEMBUKA MULUT ! KIH,KIH,KIH

ADA YANG KATA AZMIN DAH STAND BY

DAN ADA YANG KATA ADA YANG DAH STAND BY NAK MELOMPAT UNTUK DAPAT MAJORITY ?

18 orang berkata:

Anonymous said...

ATOK UMPAMA MAHARAJA KERALA DISARONG TAHTA BERLIAN DIKEPALA MAKLUMLAH MAMAK MUDAH LUPA..!!
LUPA SARUNG PAKAIAN DI BADAN NYA..

kikikiki..!!

KIKIKIKIKIKI...!! pakai mahkota ke hulu hiliorr tanpa pakaian apa lagi tulur fossil purba yg berusia 95 tahun bergoyang laju lerr yeoppp ooiii...bergoyang..yangg..yyanggg. kikikiki..!!!

MAMAKNDA DIJULANG MACAI UMPAMA RAJA SEGALA RAJA
ACAH ACAH RASA ADA POWER MAHA BERKUASA MENCIPAN
SEKALI DAP TENGKING PIBG LAGI POWER AKHIRNYA
UMPAMA PAKAI MAHKOTA D'KAPLA TANPA PAKAIAN DIBADAN..

kikikikiki..

Dr Mahathir mengulangi lagi mantera negara ini berada dalam keadaan teruk kerana hutang yang ditinggalkan oleh kerajaan lama.

Pada zaman media terhad dan terikat, propaganda berulang ini akan menjadi satu dongengan yang akan diterima rakyat sebagai kebenaran.

Namun dalam dunia media yang begitu terbuka dan luas, dongengan yang terus diulang-ulang hanya menjadi Dr Mahathir seperti kisah ‘Maharaja yang tidak berpakaian’ boleng telanjang bulat ke hulu hilior, tulur fossil purba specis mamak beracun berayun ayun ikut langkah sumbang nya... kikikikiki..!!

Dr Mahathir tidak sedar bahawa kebanyakan kenyataan beliau sekarang hanya menjadi bahan tertawa masyarakat kerana para pegawai beliau tidak lagi menceritakan kebenaran.


FORMULAACAHPOWER = TEPUK + POPCORN TAMBAH + BMF

Anonymous said...

Pemimpin pas lebih awal menjadi luncai..cermin diri dulu bang sebelum menggelar org lain luncai

Anonymous said...

dah dapat mercedes sorang sebijik, duit rm50k disumbat dalam mulut, semua lebai dah jadi luncai kahkahkah terhangguk hangguk mengadap mamak kerala kahkahkah

#BMF #buymercedesfirst

Anonymous said...

CORONAVIRUS BALA DARI PENYEMBELIHAN KAUM UGHYUR DI CHINA

Seramai 28 rakyat Malaysia terdiri daripada mahasiswa dan golongan profesional, masih berada di Wuhan dan kini menjalani perintah berkurung susulan penularan coronavirus 2019-nCOV di bandar raya itu.

Ketika ini, kesemua mereka juga masih bebas daripada jangkitan wabak berkenaan.

Duta Malaysia ke China, Datuk Raja Nushirwan Zainal Abidin, ketika mengesahkan situasi itu, berkata 87 lagi rakyat Malaysia yang didaftarkan menetap di bandar raya Wuhan dan sekitar wilayah Hubei, pula meninggalkan kediaman masing-masing di negara itu untuk pulang ke kampung halaman sempena cuti Tahun Baharu Cina.

Bagaimanapun, beliau berkata, pihaknya sedang giat memantau perkembangan semasa rakyat Malaysia yang masih berada di Wuhan dan kota berdekatan, selain menyediakan talian khusus menghubungkan enam pejabat konsulat iaitu Shanghai, Guangzhou, Kunming, Nanning, Xi’an dan Hong Kong.

“Cabaran pertama ialah untuk mendapatkan maklumat. Justeru, kita uar-uarkan nombor telefon enam konsulat di seluruh China supaya rakyat Malaysia di sini, boleh menghubungi dan melaporkan perkembangan semasa mereka.

“Selain itu, kedutaan giat memantau keadaan rakyat kita di Wuhan dan wilayah lain di seluruh China. Malah, saya sendiri ada bercakap serta berhubung menerusi emel dengan mereka bagi mengetahui keadaan sebenar.

Anonymous said...

biarkan siBUNCAI terjun gengan buntat BABInya..
..bior kan..
.. biau kan..
.. biak kan..

Anonymous said...

semua siLUNCAI dalam PAS dulu dulu dah terjun bersama sama buntat BABI nya.. biak piii laaa..

#jilatbabipontakapalahasaljadimenteri

Anonymous said...

semua siLANCAU PAS telah terjuk ke dalam kandang BABI bersama sama BUNTAT BUNTAT nya.. biarkan biarkan biarkan..

#LGEkamiponhendakmercedes

Anonymous said...

Aku C n P dari Laman Reformasi oleh wfauzdin.blogspot.com pro DSAI ...


Selain itu peralihan kuasa itu juga demi membuka era dan dimensi baru Malaysia di mata dunia dengan ketuanya dipimpin oleh tokoh baharu dan bukannya oleh tokoh yang dikitar semula.
Hakikat yang perlu difahami umum, dan juga oleh Dr Mahathir sendiri, beliau adalah PM yang dikitar semua. Dari satu sudut, kualiti PM Malaysia ini adalah orang yang diperbuat dari bahan sama yang mana tidak banyak mempunyai perbezaan dengan PM sebelum ini, Dr Mahathir.
Tidak perlu dipakai atau dicat dengan apa-apa warna pun kepada Dr Mahathir ia tetap hakikat atau tokoh sama. Lantaran orang menanti kemunculan dan juga penanganan oleh seorang perdana menteri yang fresh. Orang mahu melihat dan menanti apakah perubahan dan pembaharuan yang bakal dilakukan oleh Anwar.




Aaaauucchhhh..!! ko rase...dah bring it on ke atau tak...!??

Anonymous said...

#atokterjundengantaik2nya
#biarkanbiarkan

Anonymous said...

hidup keling kerala. keling kerala mmg power, tuan guru pun sanggup pi mengadap utk kekalkan kuasa keling kerala.

Khairulryezal osman said...

Buymercedesfirst

Anonymous said...

Allahuakbar..demi kemaslahatan ummah..
buang yang keruh ambil yang jernih...
sampai bila nak bermusuh..
semoga diredhai Allah Taala..

Khairulryezal osman said...

Buymercedesfirst

Anonymous said...

#pakhangado

Anonymous said...

#pakhangado

Anonymous said...

Mers sebijik 600 000.00. Besok nak pencen boleh beli 50 000.00

Anonymous said...

Sapa tak nak mers baru oii. Duduk dlm mers bukak serban

شركة خدمات منزلية said...

Abha Transport Company شركة نقل اثاث بابها
would like to deal with Abha Transport company feel with her reassurance on your furniture and your luggage and ensure that you transport your luggage safely and peacefully,Introduction of Hafr Al-Batin Cleaning Company: Cleanliness of the faith, and Abha Transport Company شركة نقل اثاث بابها
would like to deal with Abha Transport company feel with her reassurance on your furniture and your luggage and ensure that you transport your luggage safely and peacefully,Introduction of Hafr Al-Batin Cleaning Company: Cleanliness of the faith, and Abha Transport Company شركة نقل اثاث بابها
would like to deal with Abha Transport company feel with her reassurance on your furniture and your luggage and ensure that you transport your luggage safely and peacefully,Introduction of Hafr Al-Batin Cleaning Company: Cleanliness of the faith, and

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.