Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

YANG KOMEN BELANJAWAN LEBIH BANGANG DAN BERSIFAT MAIN POLITIK

 BELANJAWAN BELUM DIBAHAS DAN DIPRAKTIK SUDAH ADA YANG KOMEN NEGATIF.


SEBELUM BELANJAWAN SUDAH ADA PERJUMPAAN, APA HASIL PERJUMPAAN ?

TIADA PULA KOMEN LEPAS TU.

BILA DIBENTANG DIPARLIMEN BARU ADA SUARA SUMBANG BANGKANG, KENAPA ?

BUANG MASA SAHAJA PERJUMPAAAN TERSEBUT ?

ATAU

IA MENAMPAKKAN PN TUNDUK KEHENDAK PEMBANGKANG.

SUDAHPUN TUNDUK, TAPI MASIH TIDAK TUNDUK DENGAN SEMPURNA ?

PATUTNYA TUNDUK SAMPAI PIJAK TENGKOK.

TIADA YANG SEMPURNA DALAM KEADAAN SEKARANG. YANG NI PEMBANGKANG TAK AMBIL KIRA, KENAPA AGAKNYA.

JANGAN RAKYAT KATA MENGAPA PEMBANGKANG TAK BANGKANG, MAKA ORANG PEMBANGKANGPUN BERSUARA SUMBANG.

GETIK BETUL LA PERANGAI PEMBANGKANG NI,

KOMEN PEMBANGKANG DARI DAP ADA SIKIT LOJIK, YANG LAIN HAMPEH.

ADA YANG HENDAK TERPERINCI, HOI, BANGANG BERAPA INCI MAU ?

YANG BUAT KOMEN BELANJAWAN LEBIH BANGANG DARI YANG BUAT BELANJAWAN.

ARE YOU GAY ?


5 orang berkata:

Anonymous said...

Otai Reformasi puji belanjawan 2021..kaw kaw hantam si tua kutuk.

Saje kopi pes dari laman reformasi

Waktu PH perintah.. takde departmant ini..tutup terus. Sebab tu perihal kerajaan masa PH tadbir dulu rakyat banyak tak tau. Fitnah-fitnah musuh sukar ditangani masa tu. Nak tubuh team cytro pro PH pon taknak. Sebab dah ada RTM, ada Bernama news katanya.

Pada gue, itu bukan soal PH potong baget JASA sebab bukan keperluan, tetapi potong dan di TIADAKAN sebenarnya PM7 Mahakuty masa tu sudah plan nak sabotaj. Supaya PH diserang teruk dan dibenci rakyat.

Kita penyokong PH pon jem nak sebar kebaikan PH pon payah. Manifesto-manifesto PH banyak yang tak tertunai.

Pasal mangkok ayun tua kutuk PM7 tu lah!!! Mentri-menteri PH masa tu pon semua bangang- bangang belaka.

Bila situa jahanam tu cakap " Manifesto bukan kitab suci " sekor siamang laut pon tak berani sanggah!!! Agaknya mulut dah disumbat projek-projek kot.

Sebab itulah sampai kini ada bekas2 menteri masih dok gilakan si tua kutuk pengkhianat PH tu.

Sedar tak masa jadi PH dulu kalian menteri2 dikhaldaikan si tua Pm7 pastu terus teruskan jadi khaldai dia sampai hari ni?

Esok if baget JASA dengan perubtukan besar nih lulus, jangan kamu hairan bila cytro2..page2 FB yang condong sokong PH dah dapat dana dedak PN dan mula mengeji PH pula ya!!!!

DAP memang tidak suka JASA sejak JASA dikenali sebagai Cawangan Khas di bawah Jabatan Penerangan pada sekitar tahun 95-2000 lagi. Ustaz ustaz JASA ini masuk kampung imamkan solat, buat taqarrub di rumah orang setiap malam jumaat, baca Yassin, imamkan solat dan perbetulkan semula dakyah songsang DAP dengan hadis dan hujah.

Sebenarnya JASA bukan cybre trooper tapi ia labih dari itu. Memanglah DAP tidak suka bila JASA menyatukan semula orang Melayu di kampung, di masjid dan di komuniti bandar dengan mencuci balik semua indoktrinasi jahat DAP selama ini.

Contoh mereka yang terpedaya dengan dakyah jahat DAP adalah seperti geng-geng walaun bodoh bangang PAN dan PejWang.

Sesudah 22 bulan (PH) + 10 bulan (PN) = 32 bulan atau 2 tahun, 8 bulan lamanya JASA sudah dikuburkan. Semua pekerja JASA ramai diberhentikan. Aset JASA termasuk kereta, pejabat di HQ, pejabat negeri dan peralatan pejabat semuanya entah ke mana.

JASA cuba perbetulkan semula persepsi rakyat, sebab itu motto JASA adalah "Memimpin Pendapat Rakyat" masa BN dan Najib jadi PM.

Pada otai yang bebulu dengan si tua kutuk tu, tak tau chek nak habak camner... samada nak gelak ka atau nak nangis... cuma chek rasa..!











haahhhh tepokkk...!!

Anonymous said...

Fitnah recycle Tun pasal Darurat dari laman CheDet. Sebab calon pilihan PM kalah di Sabah

Ya, benar COVID-19 sudah meningkat sehingga lebih dari Satu Ribu Dua Ratus pada beberapa hari. Tetapi ini disebabkan Kerajaan Pusat sengaja rebut kuasa di Sabah. Kesan dari Pilihan Raya Negeri (PRN) ialah ramai rakyat Sabah diserang COVID-19 dan mereka dari semenanjung yang ke sana untuk berkempen dijangkiti COVID-19. Apa perlunya Perikatan Nasional (PN) merebut kuasa Kerajaan Sabah – terutama semasa kita diserang COVID-19.

Fakta tepis fitnah jijik Tun..bila calon Perdana Menteri nya kalah..!!

Tidak berpuas hati dengan kekalahan mereka, hari ini kita dapat melihat pemimpin Warisan Plus dan Pakatan Harapan (PH) sewenang-wenangnya menuding jari termasuk pemimpin veteran DAP, Lim Kit Siang, yang dengan mudah menyatakan cubaan saya menggulingkan Presiden Warisan, Shafie Apdal, membawa kepada pilihan raya negeri. (link video sanggup mati lagi)

https://youtu.be/bwX2CfpsehI

Usaha berterusan DAP untuk mengelirukan rakyat, Ahli Parlimennya, Teresa Kok, berkeras menyatakan pilihan raya negeri Sabah berpunca daripada saya, kata Musa Aman, kerana saya cuba menggulingkan kerajaan Warisan Plus dengan membentuk “kerajaan pintu belakang” dan seterusnya mendakwa tindakan saya sebagai “dosa utama” yang menyebabkan peningkatan kes.

Teresa Kok, PH dan Warisan Plus dan sesiapa saja pemimpinnya, bahawa pakatan dianggotai DAP, PKR dan Amanah yang menyokong penuh Shafie dalam menasihati TYT untuk membubarkan Dewan Undangan Negeri Sabah, bagi membolehkan pilihan raya negeri diadakan.

Warisan Plus dan PH mesti berhenti membohongi diri sendiri dan rakyat mengenai siapa sebenarnya kerajaan pintu belakang di Sabah. (video link dibawah siapa yg bubar PRN Sabah)

https://youtu.be/ExhgQaXFWXQ

Shafie mendesak pilihan raya diadakan kerana menyedari beliau hilang keyakinan majoriti Ahli Dewan Undangan Negeri. Beliau sepatutnya bertindak sebagai seorang budiman, namun memilih untuk menasihati TYT supaya membubarkan DUN dan mengadakan pilihan raya walaupun menyedari kesan melakukannya di tengah-tengah pandemik.

Anonymous said...

Sapa Kata DS Anwar Bawa Sama DAP Dalam List Majoritinya? DS Anwar Cuma Nak Pulangkan Semula DAP Ke Pangkuan Tun M Dan PPBM.

Abis Tun dan legasi nya kali ini, Mokhzani Marina Boboi dan Mirzan siap sedia hari hari yang gelap dan malap.. kaw kaw kali ini

Langit kau orang tak selalu cerah hahhhh..!!


Anonymous said...

akhirnya shafie bebal dibungkus oleh taiknya sendiri...kih5

Anonymous said...

Yaa..mp PH patut jd pasu bunga je mcm parti suci..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.