Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

RAIS TEGUR ARTIS SEKSI ?

Salam

ISSSSSH ! APA PULAK NIH ! JIKA ARTIS TIDAK SEKSI BUKALAH DIA ARTIS NAMANYA ! YANG TIDAK FAHAM TU APAHAL ?

Zaman sekarang adalah zaman yang serba canggih, apabila canggih kenalah sportinnnnnng ! Kan gitu ?  Yang nak marah artis seksi tu apa pasal, jika artis berpakaian seksi dia tentu ada muslihat berbuat begitu, artispun ada maruah juga, artis terpaksa buat begitu disebabkan dia artis dan ada muslihat, jika dia bukan artis dan tiada muslihat tentulah dia tidak buat begitu kerana artis ada moral

Dimana-mana juga di negara islam seperti Malaysia ini mereka tentu ada buat benda yang TIDAK BERAPA BAIK AKAN TETAPI IA ADALAH BAIK, pelacuran, perjudian, rasuah, perogolan, peleseran, penipuan, pembunuhan dan sebagainya  adalah baik walaupun dikatakan tidak baik, dan manusia tidak akan membuat kerja yang sia-sia tanpa faedah, kan gitu ?

ADA MENTERI ROGOL WANITA !!! Eh ! OK la tuhhhh ! Menteri kan ke orang bijak, rakyat pula suka dengan mereka sebab tu rakyat bagi mandat dalam pilihanraya  kat menteri tersebut, dan  ADA MENTERI PUKUL KEPALA ORANG SAMPAI RETAK TEMPURUNG KEPALA ! Eh ! lagi la OK ?  kan ? Sekurang-kurangnya dia telah menunjukkan kejantanannya

Jika nak jaga moral maka ikutlah undang-undang Allah dan RasulNya, yang ini hanyalah untuk orang islam sahaja, orang melayu yang suka seksi dan buka sana sini, dedah sana sini aurah tidak terlibat dengan undang-undang islam, so apa yang nak bising sangat, diam-diam sudahlah ! Alahai Muftipun tak kata apa inikan pula menteri kan gitu !

Seksi-seksi TAK SALAH ! KALO SALAH TENTULAH POLIS TANGKAP !

1 orang berkata:

Anonymous said...

ANAK MENTERI BN YANG SEKSI DAN LUCAH TAK NAK TEGIR KA?

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.