Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ROBENGAH ! OH ! ROBENGAH !

Salam

ROBENGAH !!!  NAPA KAMU SERAHKAN ANU KAMU PADA PAK MENTERI ? KENAPA KAMU DIAM KETIKA KAMU DIROGOL ? ENAK YA !!!!

Ampuuuun Pak ! Saya tidak punya daya ! Apa pilihan untuk saya Pak ! Kerna saya mencari rezeki dari tulang yang empat kerat ini Paaak ! Saya terpaksa menyara keluarga dan anak-anak yang saya tinggalkan ! Sedih saya Pak ! Mereka hanya ketawa dan berasa aman dengan wang yang saya kirimkan naum saya sebenernya menderita Pak !!! hik hik hik ! Kami keluarga susah Pak !

Saya disuruh pakai saksi,saksi Pak ! Katanya  nanti ramai tamu yang nantinya dateng kenak sihatkan pandangan mereka ! Aduuuuh Pak ! Saya terpaksa menyerah ! kalo tidak nanti saya kena berenti kerja, sedangkan saya dan keluarga dikampun membutuhkan uwangggg ! Nasib kerna Tuhan menampakkan isterinya kami sedang buat kerja itu, rakusss sekali menteri itu Pak ! Apa daya saya Pak, kerna saya hanya seorang perempuan yang lemah Pak !

Bayangkanlah ! Apa perasaan hati seorang suami dan anak-anak apabila ROBENGAH menceritakan pengalaman pahitnya kerana mencari rezeki yang halal dilakukan sedemikian rupa ! Hancuuur luluh hati suami dan anak-anak apabila mengetahui cerita isteri dan ibu mereka, lemah seluruh sendi mendengarkannya, namun itulah takdir yang terpaksa dilaluinya selama 8 tahun bekerja mencari sesuap nasi dan perbelanjaan untuk keluarga

Sepatutnya PM kita patut turut merasakan kepahitan ROBENGAH ini, namun kerna sayangkan maruah menteri dan partinya mengatasi penderitaan seorang insan yang tidak berdaya dia sanggup merahsiakan peristiwa hitan ini,  kita serahkan kepada rakyat pula menghukum BN/UMNO pada PRU 13 nanti, mungkin nanti ada dikalangan ahli UMNO yang mengatakan bahawa ini adalah masalah pribadi, akan tetapi persoalannya ialah hakikat menyembunyikan peristiwa hitam ini pula adalah mengatasi maruah seorang insan yang terinaya, ia menampakkan maruah negara juga turut terpalit


0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.