Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PIIII LA TROWONG, ! FATAH SEBAB DIA SUDAH PATAH JIKA TIDAK DIA LANYAK HAMAS !

Kalau Fatah, Hamas Boleh Kenapa Tidak UMNO Pas…


KUALA LUMPUR, 29 April – Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan percaya ada cahaya di hujung terowong untuk UMNO dan Pas mencontohi apa yang sudah berlaku antara Fatah dan Hamas apabila kedua-dua pihak ini menamatkan perseteruan berlarutan antara mereka.

“Ada orang bagi tahu Fatah dan Hamas ni macam UMNO dan Pas di Malaysia…saya amat gembira akhirnya Hamas dan Fatah ini boleh mengadakan satu perjanjian perdamaian untuk faedah umat Palestin yang tertindas.

“Adakah umat Islam di negara ini tertindas?  Secara keseluruhannya alhamdullilah tidak ada tetapi umat Melayu masih lagi tertinggal dalam banyak hal”, katanya kepada UMNO-Online di sini, hari ini.

Justeru beliau tidak faham kenapa UMNO dan Pas tidak boleh duduk semeja untuk berunding bagi faedah orang Melayu secara keseluruhannya.

Ulasan:
UMNO dan PAS tak sama macam Hamas dan Fatah, orang UMNO jahat-jahat belaka, mereka suka inaya orang PAS, Tu pasal PAS tak mahu kawan ngan UMNO , bila UMNO lemah baru dia nak kawan dengan kita, bila UMNO kuat mereka lanyak kita macam tak bernafas, tu la perangai UMNO
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.