Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Melayu semakin menangis sebagaimana penyu menangis

UMNO Bukan Pejuang Kemerdekaan, 31 Ogos 1957

Posted on Sunday, August 28 @ 10:00:00 PDT
Dilulus untuk paparan oleh Juragan

 Oleh: mohdnoorawang

"Sejarah tidak boleh menipu watak dan kejadian sesautu peristiwa. Yang menipu sejarah, watak dan kejadian ialah UMNO dizaman penjajahan British memerintah "Tanah Melayu sebelum 1957.

UMNO hanya lahir untuk kepentingan BRITISH bersama petualang bangsa sendiri. UMNO dan kerjaan Perikatan dan sekarang Barisan Nasional telah menipu dan memutar belit sejarah dan pejuang bangsa Melayu yang sebenar.

Mungkin Ahli sejarah memahat dan menulis perkara yang sebenar terjadi sebelum tahun 1957. Atau ahli sejarah yang yang menulis menjadi penulis upahan demi kepentingan peribadi dan perut masing masing.

UMNO punca menipu sejarah pejuang yang menuntut kemerdekaan Tanah Melayu dari kerajaan British. UMNO HANYA MENJADI PAK TURUT DAN MENAMBIL KESEMPATAN KEBANGKITAN ANAK ANAK MELAYU YANG TULEN DALAM PERJUANGAN MENUNTUT KEMERDEKAAN TANAH MELAYU.

Lihat perjuangan Pak Sako, Boestaman, Mat Kilau, Dato Bahaman, Ulama Rahman Limbong, Tok Ku Paloh, dan puluhan yang lain semuanya berjuang menentang British.

UMNO hanya lahir selepas berlaku pra kemerdekaan, dan lahir selepas kematian orang melayu dibunuh oleh bangsa sendiri dengan kerjasama British.

Hakikatnya selepas dikatakan "merdeka dari penjajah", UMNO bermual dengan "perikatan" dan sekarang "Barisan Nasional" dengan nama UMNO yang dikatakan keramat telah dan bermual menghapuskan indentiti bangas Melayu dan kepentingan kaum Melayu dengan berbagai cara dan bentuk .

*****uh Bahasa Melayu dan tulisan jawi "dirogol dan diperkosa" oleh UMNO yang bangsat .Tanah milik Melayu dirampas atas nama pembangunan oleh badan kerajaan BN/UMNO.

Sekarang bangsa melayu dan keistimewaan Melayu sudah tiada, malah kaum Melayu menjadi pelarian dinegara sendiri. Itulah kerja BN/UMNO oleh orang melayu sendiri.

Tahun 1957 0GOS 31 bermulanya bangsa Melayu menangis dan menderita secara terang dan secara putar belit oleh pemimpin yang bernama UMNO.

UMNO ADALAH PENGKHIANAT BANGSA MELAYU DAN TANAH MELAYU. ANDA LIHAT APA YANG APA TELAH BERLAKU DAN APA YANG BERLAKU SEKARANG. "PENYU MENANGIS LAGI"

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.