Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HANYA 12 BULAN !

'Saya minta maaf kepada semua'




'Saya minta maaf kepada semua'
Bekas Menteri Besar Selangor Dr Mohamad Khir Toyo sebelum memasuki kamar mahkamah bagi kes rayuan di Mahkamah Persekutuan di Istana Kehakiman hari ini. Mahkamah Persekutuan mengekalkan hukuman penjara 12 bulan terhadapnya atas kesalahan menggunakan kedudukan untuk memperoleh tanah dan sebuah banglo di Shah Alam, lapan tahun lepas. - Foto Bernama


SHAH ALAM – Bekas Menteri Besar Selangor, Dr Mohamad Khir Toyo memohon maaf kepada seluruh rakyat Selangor susulan keputusan Mahkamah Persekutuan mengekalkan hukuman penjara 12 bulan atas kesalahan menggunakan kedudukannya memperoleh tanah dan sebuah banglo di Shah Alam, lapan tahun lepas.

[ARTIKEL BERKAITAN: Akhirnya Khir Toyo ke penjara selama 12 bulan]
Bekas Menteri Besar Selangor itu berkata demikian menerusi satu kenyataan di laman Facebook miliknya, hari ini.


"Ketika anda membaca catatan ini saya mungkin sudah ke penjara kerana saya jadualkan tulisan ini diterbitkan selepas hukuman dijatuhkan.


"Saya mohon maaf kepada seluruh keluarga, sahabat, rakan-rakan dan penyokong saya yang mungkin terpalit malu kerana kes ini.


"Saya juga berterima kasih kepada mereka yang masih memberi kata-kata semangat dan bersimpati dengan saya," katanya.


Sementara itu, isteri beliau, Zahrah Kechik reda dengan keputusan Mahkamah Persekutuan mengekalkan sabitan 12 bulan penjara ke atas suaminya.


Lapor sebuah portal, Zahrah ketika ditemui berkata, beliau menerima keputusan itu serta menganggap ia sebagai ujian ALLAH untuk dia dan suami.

"Memang tidak dinafikan saya sedih dengan keputusan ini, namun saya reda dengan perkara ini.


"Saya harap suami saya juga reda dengan keputusan yang ditetapkan ini. Ini semua adalah ujian dari ALLAH untuk kami berdua," katanya.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.