Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAS TELAH TERLUKA ....

PAS BOLEH KERJASAMA DENGAN PKR TAPI TAK BOLEH KERJASAMA NGAN DAP DAN HARAPAN SEBAB DIA ORANG NI DAH KASI LUKA, APA PASAL DUA PARTI INI TAK BAGI PAS HANCUR ? DUA PARTI RASA MEREKA SANGAT GAH, CAKAPPUN LEPAS-LEPAS JEW, ADA YANG KATA NAK KASI PAS TERKUBUR, BUKA LA MULUT LUAS-LUAS LAGI, GODAMLAH PAS SAMPAI SETENGAH NYAWA, HANGPA KUAT KAN ? -Pak Karamu
 
 
Pakatan Harapan: PKR masih harapkan Pas

Wan Azizah Wan Ismail
Wan Azizah Wan Ismail
 
PERMATANG PAUH - PKR masih mengharapkan Pas akan dapat berkerjasama dalam Pakatan Harapan yang terdiri daripada PKR, DAP dan parti yang dalam proses didaftarkan Parti Amanah Negara. 
 
Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail berkata, perbezaan pendapat antara DAP dan Pas bukan satu perkara baharu malah telah berlaku sebelum penubuhan Pakatan Rakyat.

Katanya, PKR akan berfungsi sebagai jambatan kepada DAP dan Pas untuk menyelesaikan perbezaan pendapat mereka dan berharap mereka akan dapat berkerjasama dalam satu pasukan.

"Kita berharap Pas akan menyertai pakatan baharu (Pakatan Harapan) bersama-sama dengan DAP atas dasar bersama yang telah dipersetujui sebelum ini," katanya kepada pemberita selepas majlis kenduri korban Wanita PKR Cabang Permatang Pauh di Dataran Guar Perahu di sini hari ini.

Dr Wan Azizah yang juga ketua pembangkang turut menolak dakwaan bahawa penubuhan Parti Amanah Negara oleh bekas ahli Pas akan mengeruhkan hubungan antara DAP dan Pas.‎

Isnin lepas Naib Presiden Pas, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah sekali lagi mengulangi pendirian parti itu tidak akan menjalin kerjasama dengan Parti Amanah Negara dan DAP dalam pakatan pembangkang baharu itu. - Bernama

4 orang berkata:

Anonymous said...

Luka PAS ja ka yg ko pikir??? Luka org lain dok kena 'main' ngan PAS ada ko pikir??? Elok la tuh. PAS jgn dok join mana-mana grup.. bergerak la sendiri. Kan PAS kuat...berpengaruh sehingga ke seluruh dunia. Kalau ada yg offer join pun..tolak. Jgn diterima... Usahakan terus menyalak babi dlm bukit ( ada ka babi dlm bukit???)

Unknown said...

Babi dlm bukit bagi anonymous mengkedarah.

Unknown said...

Babi dlm bukit bagi anonymous mengkedarah.

Unknown said...

Babi dlm bukit bagi anonymous mengkedarah.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.