Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DEY TAMBI, LU TAK DA HAL MAU CAKAP KA ! CIIIT,

PANAS BERAPI! APA MASALAH SUBRAMANIAM SI MENTERI KESIHATAN DENGAN VAPE NI? #VAPE #vaporisor



Kepada Menteri kesihatan Dato Subramaniam, ingin aku ambil kesempatan ini untuk menyuruh beliau hentikan kegilaan nak haramkan vape ni. Tahukah kamu bahawa ramai dari kalangan anak muda kita yang menghisap Vape ni? Malah ramai juga orang yang dah berumur pun menghisap Vape?

Kenapa mereka hisap Vape? Sebab ada yang nak berhenti rokok dan ada yang rasa nak hisap rokok tapi mereka lebih cenderung nak hisap Vape. Baiklah sekiranya terbukti Vape boleh menyebabkan kesihatan si penghisap boleh mudarat maka wajib diharamkan tetapi hingga kini ianya masih belum ada kepastian.

Kenapa nak haramkan Vape Mr Subra? Tak cukup ka awak larang semua tempat perhentian di Highway PLUS untuk dihisap rokok dan sekarang nak haramkan Vape untuk selamatkan bisnes rokok? Apa ni anney? Aku consfuse la, you mau kasi haram Vape tapi rokok tak haram dan masih boleh dibeli dengan mudah oleh sesiapa pun?

Sudahlah dato Subra, sekarang bukan masa nak main gila, dikala rakyat tengah sakit mental dan tak keruan ni, jangan dibuat keputusan yang boleh memudaratkan kerajaan yang sedang memerintah, leave Vape alone ok brader.

Jangan kerana awak nanti orang benci kerajaan lagi, nanti orang kata kerajaan haramkan Vape sebab nak selamatkan rokok yang sangat lumayan cukainya. Cukup-cukup la nak buat stunt ok. Aku support para Vaporiser dan aku harap kerajaan takkan terburu-buru untuk buat keputusan yang merugikan.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.