Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

POLITIK REMEH DAN BODOH

Duduk bersama tak bererti Pas, Umno akan bersatu
Nasrudin Hassan
Nasrudin Hassan
 
KUALA LUMPUR - Pas tiada keperluan untuk bersatu dengan Umno, bagaimanapun tidak menolak kepentingan kerjasama dan perbincangan bersama Umno. 
 
Demikian ujar Ketua Penerangan Pas Pusat, Nasrudin Hassan ketika ditemui media di lobi Dewan Rakyat, di sini, hari ini.

Menurut beliau, adalah penting bagi kedua parti tersebut untuk bekerjasama demi kepentingan rakyat dan kepentingan negara.

Nasruddin berkata, ia perkara biasa dan tidak perlu diperbesarkan kerana perkara tersebut berlaku dalam semua parti.

"Sebagai contoh, jika mahu laksanakan pembangunan ke atas Pulau Pinang, DAP akan bertemu dengan PKR, dengan Najib (Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak) dan pimpinan kerajaan," katanya.

Kata Nasruddin lagi, tidak salah bagi pemimpin parti untuk melintasi persempadanan politik selagi ia dilakukan demi mengimbangi politik, pembangunan dan kepentingan rakyat.

"Saya nampak tak perlu Pas bersatu dengan Umno, tambah lagi kami mengamalkan dasar yang berbeza bagaimanapun Pas tidak menolak sekiranya perlu bekerjasama dengan Umno demi rakyat.

"Sebagai contoh isu banjir yang berlaku di negeri Kelantan, bila banjir berlaku, Pas dijemput untuk duduk berbincang (begitu juga dengan Umno) untuk menyelesaikan masalah banjir, kalau kita betul-betul tidak boleh terima Umno, tak kan kita tidak boleh hadir?" soalnya.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.