Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAT AWANG BAGI NAPEH BARU PADA MAFUD

MASA LA NI DOKTOR LAPURKAN
RAMAI YANG TERKENA SAKIT FOBIA
TEKANAN MENTOL
 
 
-Pak Karamu-
 
 
`Bersabarlah Mahfuz...'
Mahfuz Omar
Mahfuz Omar
SHAH ALAM - "Bersabarlah Mahfuz," berikut kata-kata Penasihat Umum Amanah, Ahmad Awang kepada Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar ketika bertemu dalam satu program makan malam, semalam.

Beliau berkata demikian mengulas mengenai parti Pas yang seolah-olah tidak mengakui Mahfuz berada di dalam parti mereka.

"Ketika kami (ahli Amanah) memilih untuk bergerak dengan bahtera baru, beliau membuat keputusan untuk terus kekal bersama Pas kerana yakin masih ada sinar perubahan di situ.

"Malangnya muktahir ini, beliau sampai tahap tidak diakui sebagai ahli pemimpin tertinggi parti beliau sendiri," tulisnya di dalam laman Facebook.

Terdahulu, Mahfuz mengaku tidak dimaklumkan tentang Muktamar Tahunan Pas ke-64 yang dijadualkan berlangsung 28 April hingga 1 Mei ini.


Mahfuz masih beranggapan muktamar tahun ini akan berlangsung pada Jun ini.

Bekas Naib Presiden Pas itu bagaimanapun mengaku beliau masih lagi ahli Pas dan menegaskan hanya akan hadir muktamar pada Jun ini.

Sementara itu, Ahmad Awang turut menegaskan bahawa beliau menghormati keputusan  Mahfuz dan masih lagi dalam keadaan baik dengannya.

"Kami menghormati keputusan beliau dan ukhuwwah tidak akan terpisah kerana perbezaan parti ini," katanya.

3 orang berkata:

Anonymous said...

Pas parti lebai2 setan..

Anonymous said...

Lebai2 bangsat dedak 90juta..penjual agama..dasar lebai setan

OKTA MIRA said...

Saya memiliki skor kredit yang sangat rendah sehingga upaya saya untuk meminjam dari Bank ditolak. Saya bangkrut sampai-sampai saya tidak mampu makan tiga kali sehari dan juga saya benar-benar bangkrut karena nama saya identik dengan kemiskinan. saya berhutang baik dari teman-teman saya dan juga dari rentenir hidup saya di bawah ancaman saya harus melarikan diri dari rumah dan saya membawa anak-anak saya untuk bertemu ibu mertua saya karena sifat ancaman yang saya terima dari orang-orang yang meminjamkan saya uang Jadi saya harus mencari cara cepat dan mendesak untuk membayar kembali uang itu dan juga memulai bisnis baru usaha pertama saya sangat mengerikan karena saya ditipu sebesar Rp5.390.020.00 saya harus pindah juga dua minggu kemudian saya kehilangan Rp350.000,00 kepada pemberi pinjaman yang curang jadi saya turun secara finansial dan emosional karena ini adalah yang paling tidak saya harapkan sehingga seorang teman saya memberi tahu saya untuk menghubungi email ini: :( iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) bahwa saya harus meminta jumlah berapa pun berharap agar Bunda Iskandar selalu menjadi kembali untuk memberikan bantuan keuangan kepada siapa pun yang membutuhkan sehingga saya meminta untuk jumlah Rp850.000.000,00 dalam waktu 24 jam cerita saya berubah untuk selamanya saya membayar semua hutang saya dan saya juga memiliki cukup uang untuk membiayai sendiri bisnis semua terima kasih kepada teman saya yang memperkenalkan saya kepada ibu khususnya dan juga kepada Ibu Iskandar pada umumnya untuk mengubah rasa malu saya menjadi terkenal
Atas perkenan: ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY
Email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.