Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

12% RAKYAT BERKECUALI DARI MENGUNDI PAS ?

INGATAN UNTUK PAS
 

Tarikh pengundian PRU 14


*PENGUMUMAN SPR*

Penamaan Calon :  28 April 2018 - Hari Sabtu
Undi Awal :  5 Mei 2018 - Hari Sabtu
Undi :  9 Mei 2018 - Hari Rabu
Tempoh berkempen 11 Hari


PAS PARTI TERBAIK UNTUK DUNIA AKHIRAT.

RAKYAT YANG BERAGAMA ISLAM WAJIB MENGUNDI PAS, DEMIKIAN MENURUT PANDANGAN AGAMA,

RAKYAT  YANG BUKAN BERAGAMA ISLAM JUGA PERLU MENGUNDI PAS KERANA UNTUK MENGUKUHKAN KEROHANIAN MEREKA.

TERNYATA PAS MAMPU MENGEKALKAN KELAKUAN WAKIL RAKYATNYA TERJERUMUS RASUAH.

KELEMAHAN PAS MUNGKIN KERANA KURANG MEMBERIKAN TARBIAYAH ATAU SEMANGAT JUANG KEPADA AHLINYA&RAKYAT TERUTAMA KEPADA WAKIL RAKYATNYA.

KESAN RAKYAT LARI DARI MENGUNDI PAS SEHINGGA 12% ADALAH KERANA SIKAP WAKIL RAKYATNYA  ATAU PIMPINAN YANG LARI MENINGGALKAN PARTI ITU. SEKALIPUN YANG LARI ITU MEMBURU HABUAN DUNIA.

PAS MUNGKIN BERNASIB BAIK SEHINGGA 15% KERANA RAMAI DARI KALANGAN RAKYAT YANG MENILAI PARTI  LAWANNYA YANG BANYAK  MELAKUKAN  RASUAH DAN MEMPERKAYAKAN KRONI.



-Pak Karamu-

 

Pas yakin tiada lagi Adun lompat parti

AddThis Sharing Buttons

Iskandar Abdul Samad
Iskandar.

(Ubah saiz teks) 
 

SHAH ALAM - Pas Selangor yakin tiada lagi Adun daripada parti Islam itu akan keluar parti menyertai PKR dan parti-parti lain.


Naib Presiden Pas, Datuk Iskandar Abdul Samad berkata, dakwaan mengatakan terdapat Adun Pas di negeri ini akan keluar parti adalah tidak benar.


"Saya yakin tidak ada lagi Adun Pas Selangor yang akan menyeberangi ke PKR atau parti-parti lain.


"Oleh itu, dakwaan bahawa terdapat Adun Pas yang akan keluar parti adalah tidak benar sama sekali,"katanya dalam satu kenyataan.


Menurut beliau Adun Pas Selangor kini bersemangat untuk menghadapi PRU14.


Dalam pada itu beliau berkata, kesan perpindahan Adun Paya Jaras, Mohd Khairuddin Othman adalah terhad kepada kawasan tersebut sahaja.


Katanya, ia tidak akan memberi kesan yang besar kepada Pas di kawasan-kawasan lain di negeri ini.


"Jentera Pas di kawasan bergerak seperti biasa. Saya yakin Pas akan dapat mempertahankan kerusi Paya Jaras.


"Bagaimanapun sebagai Naib Presiden yang ditugaskan untuk memantau Negeri Selangor saya akan meminta Pas Selangor mengemukakan satu laporan lengkap mengenai kemasukan Adun Paya Jaras ke dalam PKR,"katanya.


Beliau berkata, penyertaan Adun Paya Jaras ke dalam Pakatan Harapan (Harapan) akan menimbulkan konflik dalaman kepada Harapan.


Jika bekas Adun Paya Jaras itu dicalonkan semula maka katanya, Amanah akan kehilangan kerusi di kawasan tersebut.


"Ini bermakna calon Amanah yang bercita-cita untuk bertanding di situ akan kecewa. Krisis akan tercetus dan boleh merebak ke tempat-tempat lain,"katanya.

11 orang berkata:

Anonymous said...

tu dia, fatwa politik kua dah nak pru tu,seperti sediakala setiap kali pru, "wajib pangkah pas" ..hehe

fatwa plak dia boleh tukar2 ikut kehendak parti dia..dia wat rilex wat peace je tukar2 fatwa,memang mcm agama ni tok nenek dia yg punya dia buat hehehe..
masa mabuk cinta ngan guan eng dan nua berahim dulu ingat?..
"rupa2nya negara tu xdak dalam quran"..dia wat rilek je tukar selepas berpuluh2 tahun dia kata "wajib wat negara islam"..
pehhhhhhhhh..hahaha
masyaAllah... politik punya bahana.. gilo betol hahaha

Anonymous said...

la ni nak gabung ngan bang jib umngok pas malu, pasal dulu dia kafirkan umngok, tggu limguaneng umar abd aziz palsu tu pujuk pas, dari hari ke hari mcm pungguk rindukan bulan, umar abd aziz palsu tu x pujuk2 dia.. last2 bawak diri konon mcm pejuang sejati, walhal dia dah x diterima bumi.. esok kot kelantan jatuh kat tangan sesapa jgn ko kafirkan 1 malaysia lak ye..

Anonymous said...

1998 menggila nak jatuhkan umno. 2018 menggila nak menangkan umno pula.

Siapa tu?

Anonymous said...

Selepas merasuah walaun2 tolol dgn janji syurga dah tak laku. Kali ni parti lebai jual agama merendahkan martabat malaikat dipaksa mengundi Parti Ajaran Sesat ni. Kalo mcm tu kenapa 60tahun Umno yg terus memerintah bkn Pas. Sesat lagi menyesatkan umat Islam.

AWAS MALAIKAT NNT AKAN BERATUR MENGUNDI PAS - PEMUDA PAS KELANTAN

Malaikat akan beratur undi Pas dalam PRU nanti, kata Ustaz Ja.

Ucapan Timbalan Ketua Pemuda Pas Kelantan, Nor Azariza Mohd Alawi bahawa malaikat akan datang menolong parti itu dalam pilihan raya nanti kini menjadi tular di media sosial.

“Jadi dalam pilihan raya boleh tak Allah hantar malaikat bawa IC beratur pergi mengundi? Boleh tak? Senang sangat adik-kakok,” kata penceramah Pas yang lebih dikenali dengan nama Ustaz Ja.

Katanya, Allah boleh hantar malaikat menyerupai sesiapa yang tak balik mengundi.

“Pegang IC, berdiri dan beratur di depan kita.

“Kita tegur nampak kawan kita si Man, selepas mengundi sebelah petang kita terjumpa ayah Man tadi. Kita tanya ayahnya, Man dah balik KL ke? Ayah dia jawab Man tak balik pun.


“Jadi Man yang kita jumpa masa mengundi itu siapa? Kita pula berpeluh. Siapa tadi? Itulah malaikat kalau Allah nak bawa turun malaikatnya dalam keadaan begitu,” kata ustaz Ja lagi.

Bagi beliau, itu boleh berlaku dalam pilihan raya nanti.

“Boleh tak adik-akak Allah nak buat begitu? Boleh sangat-sangat,” katanya ketika berceramah di Kampung Kemumin, di Kota Bharu, malam tadi, lapor Malaysiakini.

Beliau turut menjelaskan situasi pada PRU 1990 yang memenangkan PAS dengan 39 kerusi pernah disebut bekas menteri besar Kelantan, Allahyarham Datuk Nik Aziz Nik Mat sebagai seolah-

Anonymous said...

Boleh jugak kalahkan Pas kalau Allah berkehendakkan begitu

Anonymous said...

Ana tau ana tau

Anonymous said...

Elok la gitu. Ahli pas tak payah balik mengundi.

Anonymous said...

Haram hukumnya mengundi ulamak su

Anonymous said...

Adik kakak tak payah keluar mengundi. Mlm khamis tengok keputusan kat tv eddy wang diumumkan sebagai pm

Anonymous said...

SAKIT JIWA MAKIN PARAH.

Awas, malaikat akan beratur mengundi Pas nanti, kata Pemuda Pas Kelantan
Ucapan Timbalan Ketua Pemuda Pas Kelantan, Nor Azariza Mohd Alawi bahawa malaikat akan datang menolong parti itu dalam pilihan raya nanti kini menjadi tular di media sosial.

“Jadi dalam pilihan raya boleh tak Allah hantar malaikat bawa IC beratur pergi mengundi? Boleh tak? Senang sangat adik-kakok,” kata penceramah Pas yang lebih dikenali dengan nama Ustaz Ja.

Katanya, Allah boleh hantar malaikat menyerupai sesiapa yang tak balik mengundi. “Pegang IC, berdiri dan beratur di depan kita.


UFO

ADA DATANG

SAMA KE?

ADAKAH

MALAIKAT DATANG

NAIK KERETA

AUDI Q7?

KAH KAH KAH

Unknown said...

Sy tidak tau apa ini cara kebetulan saja atau gimana. Yg jelas sy berani sumpah kalau ada ke bohongan sy sama sekali. Kebetulan saja buka internet dpt nomer ini +6282354640471 Awalnya memang sy takut hubungi nomer trsebut. Setelah baca-baca artikel nya. ada nama Mbah Suro katanya sih.. bisa bantu orang mengatasi semua masalah nya. baik jalan Pesugihan dana hibah maupun melalui anka nomer togel. Setelah sy telpon melalui whatsApp untuk dengar arahan nya. bukan jg larangan agama atau jalan sesat. Tergantung dari keyakinan dan kepercayaan saja. Syukur Alhamdulillah melalui bantuan beliau benar2 sudah terbukti sekarang. Amin

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.