Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Perak Bakal Akan Bubar

Salam

CERITA DARIPADA MAKKAH PERAK AKAN BUBAR

Pak Karamu tidak tahu apa-apa cerita tentang negara sepeninggalan mengerjakan ibadat haji ke Makkah al mukarramah, apa yang Pak Karamu faham setelah 2 hari di sana ada SB datang buat provokasi dan interview Pak Karamu mereka ini ingat Pak Karamu ni budak-budak, Pak Karamu tidak sembunyikan diri bahawa Pak Karamu ini siapa, selepas dia bertanyakan Pak Karamu dan nasihatkan Pak Karamu supaya jauhkan diri dari DAP maka giliran Pak Karamu pula terangkan pasal politik Perak kepadanya

Pak Karamu bagitahu dia "engkau orang di mana ada tempat tinggal jama'ah Malaysia maka di sanalah engkau orang melepak dan mempengaruhi jama'ah supaya menyokong kerajaan samalah dengan orang politik seperti Sabry Chik yang datang melawat dari khemah ke khemah dan jual temberang dan mempengaruhi para jama'ah haji, saya bertanyakan kepada mereka kemana perginya dasar UMNO yang membela bangsa selepas kerajaan menganjurkan One Malaysia, mereka tidak jawab

Pada besuknya semasa Pak Karamu nak pergi menunaikan solat dia orang panggil Pak Karamu kali ni ada empat orang, di sebabkan masa solat masih lagi lama maka mereka undang Pak Karamu berborak Pak Karamu jawab Ok je sebab Pak Karamu nak tahu cerita apa yang Pak Karamu boleh dapat dari mereka di samping itu mereka memang mengakui bahawa penipuan undi pilihanraya memang berlaku cuma kuasa segala penipuan itu di bebankan kepada SPR sahaja sementara yang menjalankan tipu daya itu adalah agency kerajaan yang mereka boleh harapkan

Tetiba dia bertanyakan kepada Pak Karamu ustaz nak tahu tentang Perak ? Pak Karamu jawab spontan " Tak Payah sebab cerita Perak ada dalam poket saya dan saya bawa bersama kat Makkah nih " kemudian mereka menyatakan "sebenarnya kes Nizar kat Mahkamah tu dia telah menang cuma keputusannya tak boleh di keluarkan cepat sebab mengundang berbagai resiko" Pak Karamu jawab Aaaalah ! saya dah tahu Perak akan bubar pada january selewat-lewatnya, mereka pula jawab Eh ! mana pula january February ! dalam hati Pak Karamu hmm dapat juga aku berita

Memang kes tu Nizar yang menang tapi yang menentukan sesuatu apa yang hendak di lakukan adalah di tangan mereka yang dapat menentukan kemenangan dan cukup wang untuk beli manusia, al hamdulillah semua yang Pak Karamu ceritakan ini benar belaka, lagi satu di katakan di sekeliling Najib sekarang penuh dengan onak dan ranjau yang butangnya di pegang oleh seorang muda yang banyak wang, bila dia picit satu butang maka ada saja kes yang melibatkan seseorang daripada kumpulan mereka

10 orang berkata:

anakmuaallaf said...

Salam Pak,
Selamat kembali.Hebat la pak.Lepas ni pak bertanding lagi sekali insyaallah boleh menang.
Tua pada umur tapi pada idea politiknya pak masih mantop.Syabas pak berani menyatakan kebenaran walaupun pahit.

~PakKaramu~ said...

Terima kasih, bagi la kepada orang lain peluang, kita boleh bimbing mereka

Aa said...

Benr le sangat tun Anak Muallaf, makin mantop Pak karamu sejak balik dari Mekah, takbir.

ibundo said...

salam ziarah kembali pak. Baru balik dari makkah juga?

santalia said...

Salam Pak. Selamat kembali. Insyaallah pak kebenaran akan tiba juga. Takbir

tulipa said...

Thanks for your visita

tulipa

Vanessa Rodrigues said...

Feliz Ano Novo!!!
Abraços, Vanessa.

mmjiaxin said...

coach outlet
tiffany and co
chicago blackhawks
ralph lauren uk
nike air huarache
canada goose outelt
michael kors wallet sale
ferragamo shoes
tory burch sale
longchamp outlet
nfl jersey wholesale
pandora outlet
louis vuitton outlet store
calvin klein outlet
mbt shoes outlet
cheap jordans
michael kors handbags clearance
mcm backpack
prada outlet
louis vuitton handbags outlet
mm0119

sandy said...



ارخص شركة نقل عفش بالمدينة المنورة
شركة نقل عفش من المدينة الى جدة
شركة شراء اثاث مستعمل بالدمام
شراء اثاث مستعمل بجدة
ارخص شركة نقل عفش بمكة
شراء اثاث مستعمل بمكة

________

Doanh Doanh said...

eva air hcm
hang ve may bay korean
vé máy bay đi mỹ bao nhiêu tiền
vé máy bay đi mỹ bao nhiêu tiền
vé máy bay đi canada bao nhiêu tiền

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.