Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BIARKAN MEREKA BERAMBUSSSS

AHLI PAS HANYA AKAN MERASA TENANG JIKA SEGALA BERITA FITNAH DAN HASUTAN DAN APA JUGA RUPA BENTUK SERANG SARAF MESTI DIAMBIL TINDAKAN JIKA BERITA TERSEBUT MEMBERI JEJAS SECARA NYATA.
BERITA INI SEBENARNYA TELAH MEREBAK, BAHKAN ADA DIANTARA AHLI PAS SUDAH TAWAR HATI DENGAN SIKAP PUCUK PIMPINAN KERANA MEMBISU.
SEPATUTNYA PAS TELAH MEMULAKAN SERANGAN YANG AGRASIF TENTANG FITNAH ATAU SERANG SARAF INI, BUKAN HANYA MELIHAT DAN TUNGGU SAHAJA.
MEMANG PUAK-PUAK YANG MENGATUR FITNAH DAN SERAG SARAF INI SUKA JIKA PAS MENJADI BISU DAN HANYA TUNGGU DAN LIHAT SAHAJA.
DI SELANGOR SAHAJA PAS MESTI MENGENAL PASTI YANG MANA AHLINYA SUDAH ADA DITAWARKAN MEMBUKA CAWANGAN BARU OLEH PARTI BERSATU. INI ADALAH DISEBABKAN KEALPAAN PIMPINAN YANG BERSIKAP TUNGGU DAN LIHAT.
TIDAK MUSTAHIL PKR SUDAH BERSEDIA MENERIMA RAMAI AHLI PAS YANG AKAN MENYERTAI PARTI TERSEBUT. TIDUR LA LAGI !!!
-Pak Karamu-



Tumpu PRU, jangan dengar berita fitnah

AddThis Sharing Buttons

 Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man
Tuan Ibrahim
(Ubah saiz teks) 
 

SHAH ALAM - Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man mengingatkan ahli parti itu agar menumpukan perhatian kepada persiapan menghadapi PRU14 daripada melayan berita-berita fitnah.

Beliau berkata, beliau tidak mahu tumpuan ahli terganggu dengan berita-berita fitnah khususnya khabar angin yang mengaitkan wakil rakyat Pas di Selangor kononnya akan melompat parti menyertai PKR.

Tuan Ibrahim berkata, berita fitnah itu sengaja digembar-gembur sehingga menimbulkan persepsi bahawa ada wakil rakyat Pas di Selangor yang tidak puas hati dengan prinsip perjuangan lalu keluar parti.

“Jangan biar pihak-pihak yang sengaja mengganggu tumpuan kita dengan memainkan pelbagai isu fitnah. Berita yang disebarkan itu hanya fitnah jahat golongan terdesak untuk menyambung nyawa-nyawa ikan sebelum PRU14,” katanya dalam kenyataan media, hari ini.

Beliau mengulas laporan sebuah portal yang memetik sumber sebagai berkata, jentera pilihan raya PKR Selangor diminta bersedia menerima gelombang kemasukan ke-2 pemimpin dan ahli Pas negeri itu, termasuk bertanding atas tiket parti reformasi pada PRU14.

Sumber itu dilaporkan mendakwa gelombang ke-2 itu membabitkan wakil rakyat Pas Selangor yang dikatakan tidak berpuas hati dengan hala tuju parti Islam itu ketika ini yang mahu bersendirian pada PRU14.

Tuan Ibrahim berkata, beliau yakin ahli Pas tetap beristiqamah dengan parti di dalam pelbagai isu yang melanda kerajaan Selangor, malah mereka sangat tabah, sabar dan patuh kepada keputusan parti.

“Namun, kerana sabar dan tabahnya ahli Pas, wujud pihak yang dengki, iri hari dan berusaha mencetuskan api fitnah agar berasa curiga antara satu sama lain.  

“Ahli Pas bagaimanapun perlu bersedia menghadapi gelombang fitnah yang dipercayai akan lebih dahsyat menjelang PRU14 nanti,” katanya.

23 orang berkata:

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [6015] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 777 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK
DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

Yg kalah sebab kena saman fitnah si nizar tu bukan ker orang pas? Itu bukti ada ahli pas kaki buat fitnah

Anonymous said...

Betul tu. Agamawan konon, bab maki hamun dan fitnah2 ni mmg makanan pak lebai.

Anonymous said...

Ya setuju dgn karamu. Pak lebai dilarang dengar kabar angin dan fitnah. Pak lebai dibenarkan utk buat fitnah jer... maki hamun pun dibenarkan.

Anonymous said...

Karamu, tolong la kempen derma tabung milo utk bayar hutang harakah. Korang walaunta, tolong la beli dan baca harakah.

IrWrWs said...

Realitinya semua org tahu memang betul pun berlaku perkhodaman diri kpd DAP..

IrWrWs said...

Kena kempen utk dswa sekali.. mintak provoke kutip derma.. dia bangkitkan kes felda dan didapati bersalah.. sekarang terbukti dia betul walaupun mahkamah kangaroo kata dia fitnah.. macam tu jugalah kes di perak tu..

Anonymous said...

Maknanya Razman tak bersalah ye wan walaun rosli? Now I know why people call u BODOH PIANG.

IrWrWs said...

Maknanya dswa bersalah lah ye “fitnah” felda yg kononnya ada rasuah? Macam tu.. BONGOK KAW KAW..

IrWrWs said...

Agak2 mana satu yg confirm fitnah? 0.2 juta ke atau 2.0 JUTA?

Anonymous said...

Maknanya azizah dan razman sama2 tak salah? Hahhahahha...jadi abdi KO seumur hidup. Cer tunjuk bukti razman tu tak bersalah. Bodo, bodo, wanrosli ni.

Anonymous said...

Jgn harap le bro kalau nakkan bukti drp wansial ni. Dia ni jenis main tabur je. Bila ada yg minta bukti dia akan senyap sekejap atau jawab mcm org terencat akal. Dah bersepah andaian dan fitnah yg dia buat. Kalau nak disenaraikan disini boleh sgt, tapi bro, layan org bodo rugi besar kita.

IrWrWs said...

Memang rakyat melayu islam dah tahu akan kehambaan yg ditunjukkan nizar kpd dap sejak pangkor 2.. ko mana tahu sbb baru tahun ni nak kenal polituk..

IrWrWs said...

Org kampung dah tahu pun tak payah nak berpura2 tak tahu..

IrWrWs said...

Razman memang tak salah sebab apa yg dia cakap tu memang betul.. sape yg tak tahu lagi kes pangkor 2? Syukurlah majoriti rakyat melayu islam dah pun maklum..

ulul amri said...

Hadi Awang pi melancap laaa..

Anonymous said...

Apa kelas parti lebai...begoooo!

IrWrWs said...

Aku boleh je cakap benda yg sama terhadap mat sabu tapi aku adalah pendokong parti yg perjuangkan islam yg syumul bukannya islam liberal mcm parti mengaku rahmatan lil alamin..

IrWrWs said...

Apa kelas parti peliharaan tokong gampang..

Anonymous said...

Ulul amri...mmg kesian kat ko dan semua penyokong PH...ketua parti korg balun bini dan buntut org, tp penyokong setakat melancap je la...huhuhuhu

Anonymous said...

Menurut laporan sebuah akhbar Singapura, pelupusan aset 1MDB kepada sebuah syarikat China telah membantu mengumpul dana untuk membayar hutang syarikat pelaburan itu yang berjumlah AS$602.7 juta kepada IPIC yang perlu dijelaskan sebelum hujung tahun ini.

Bagi tujuan itu, 1MDB dikatakan menjual instrumen kewangan dan kepentingan dalam dua entiti yang menguasai tanah di Pelabuhan Kelang dan Pulau Pinang kepada syarikat China tersebut.

Oleh itu sayangilah BN Umno walaupun mereka lebih kepada negara Komunis. Walaupun olah mereka kita orang melayu merempat akibat banyak aset negara telah dijual kepada Negara China. Kerana mereka umno Islam kita wajib menghulurkan tanhan membantu mereka agar menang dlm pru 14 ini. Jemaah Pas marilah kita membantu memenangi saudara kita umno supaya mereka kekal memerintah negara. Janji bukan org Cina tapi kalau Negara China Komunis ok..kita sokong

IrWrWs said...

Jangan sampai PD tergadai kpd TENTERA LAUT ISRAEL sudah la..

elkamaal said...


شركة تسليك مجارى بالدمام
شركة تسليك مجاري بالدمام
شركة طيوب للمجاري الدمام
رقم الصرف الصحي بالدمام
شفط الصرف الصحي بالدمام
وايت شفط المجاري الدمام
سيارات شفط المجاري بالدمام
شركة تسليك مجارى بالجبيل
تسليك مجاري بالجبيل

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.