Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

CALON PAS SERI SETIA MENGATASI CALON P.H

SILAP PAKATAN HARAPAN TIDAK CALONKAN CALON YANG BERKALIBAR DI SERI SETIA.
 
CALON PAKATAN HARAPAN IBARAT TUNGGUL KAYUPUN BOLEH MENANG ? 
 
KEWARASAN RAKYAT TIDAK MEMBOLEHKAN CALON PAKATAN HARAPAN UNTUK MENANG !
 
-Pak Karamu-

Pas tak 'kahwin' Umno, cuma berkawan: Dr Halimah

AddThis Sharing Buttons

Pas tak 'kahwin' Umno, cuma berkawan: Dr Halimah
Halimah ketika menjawab soalan wartawan dalam program Sinar Live, semalam
(Ubah saiz teks) 
 
BERPENGALAMAN sebagai bekas Adun dan Exco Kerajaan Selangor sebelum ini memberi kelebihan kepada calon Pas untuk PRK Dun Seri Setia, Dr Halimah Ali. Mampukah beliau mencipta kejutan di kubu kuat PH seterusnya merampas kerusi milik PKR ini?
Ikuti wawancara wartawan SINAR HARIAN bersama Dr Halimah menerusi segmen Sinar Live.

Bagaimana Dr melihat momentum dan perjalanan kempen dalam tempoh lebih seminggu?

Setelah bertemu penduduk didapati masyarakat di Seri Setia agak peka dan ambil tahu apa yang berlaku. Mereka sedar apa yang berlaku selepas 100 hari kerajaan persekutuan bertukar dan tahu kerajaan negeri turut berubah daripada Pakatan Rakyat kini di bawah pentadbiran PH. Penduduk juga sedar mengenai janji 100 hari dan tahu apa yang terjadi dengan janji-janji itu. Apa pun saya lihat penerimaan agak baik daripada penduduk Seri Setia.

Apakah permasalahan utama dikenal pasti di Dun Seri Setia?

Ketika menjadi Adun di Selat Klang memang ada banyak isu dari segi masalah sosial, dan sosio ekonomi, apabila saya ke mari (Seri Setia) dan masuk  banyak kawasan, keadaannya lebih teruk. Banyak isu dibangkitkan terutama di perumahan kos rendah. Ada masalah lif rosak, ketiadaan bekalan air, kepadatan tempat letak kereta dan sebagainya. Kawasan Seri Setia agak besar, setiap masyarakat ada lain-lain keperluan.

Saya perlu dengar daripada mulut mereka sendiri jadi saya bertemu wakil pihak persatuan penduduk, NGO, orang masjid dan pimpinan tempatan. Daripada situ dapatlah dengar keluhan mereka walaupun belum habis ‘cover’ semua tempat lagi.

‘Perkahwinan’ Pas dan Umno kini menjadi buat mulut ramai. Bagaimana Dr melihat kerjasama ini?

Sebenarnya Pas bukan ‘kahwin’ dengan Umno sebaliknya berkawan. Dalam buku perlembagaan parti ada dinyatakan tidak salah sertai dan bekerjasama dengan pertubuhan atau persatuan yang tidak berlawanan dengan tujuan Pas.

Bukan dengan Umno saja mana-mana pihak yang tidak berlawanan dengan dasar Pas boleh anjur bekerjasama. Istilah kahwin dan sebagainya mungkin adalah sindiran daripada pihak lawan. Mungkin ada hikmahnya bila kami dikeluarkan daripada PR dan kenapa Umno jatuh. 

Kita mahu kukuhkan blok pembangkang kerana Umno bukan kerajaan negeri dan kerajaan pusat di Putrajaya. Insya-ALLAH semua matlamat sama nak suara pembangkang kuat di sidang Dun.

Seri Setia adalah kubu kuat PH. Mampukah Pas menggugat?

Walaupun PKR di sini sudah masuk penggal ketiga tapi ia tak beri banyak kesan atau perbezaan. Kita terus desak apa yang diminta rakyat diberi perhatian. Kita harap MCA seperti Umno menggalakkan ahli mereka undi calon Pas.

Apa ‘X-Factor’ yang ada pada Dr?

Saya tak berani cakap ada ‘X-Factor’. Namun Pas letak saya sebagai calon di sini mungkin kerana pengalaman selaku exco. Saya bukan suka bercakap dan tabur janji, saya suka buat kerja. Saya fikir bukan saja hari ini tapi masa depan…bukan saja generasi sekarang tapi untuk masa akan datang juga. Kita mahu pembangunan insan menyeluruh dan holistik sebagaimana kita mahukan pembangunan infrastruktur fizikal dan sebagainya di Selangor. 

Perjuangan saya bukan hanya di dunia tetapi memikirkan kebajikan dan kejayaan hingga akhirat.

Manifesto Pas untuk Dun Seri Setia?

Jika menang saya akan kenal pasti, lihat keperluan dan permasalahan serta cari jalan penyelesaian. Kalau menang saya akan dengar suara rakyat, kumpulkan dan angkat suara mereka kepada pihak berkenaan. Kita akan buat supaya berkesan dan diambil tindakan.

Kemampuan untuk rampas kerusi Dun Seri Setia?

Mana-mana pilihan raya kita letak kebarangkalian 50-50 untuk menang. Saya lihat pimpinan Pas dan Umno memang nak menang untuk semak imbang di kerajaan negeri. Pengundi kena ingat ini adalah peluang untuk referendum rakyat. Mereka mesti bangkit untuk nyatakan kepada kerajaan supaya lihat dan dengar masalah mereka. Saya bukan wakil Pas dan blok pembangkang saja malah termasuk pengundi PH PRU14. Ini peluang untuk nyatakan kerajaan perlu hati-hati ambil peduli suara rakyat kerana suara rakyat, suara keramat. 

Kerajaan tidak akan berubah tapi kita perlu semak imbang yang kuat.

125 orang berkata:

Anonymous said...

salam tuan...
maaf tuan, malangnya, beliau bukan anak jati seri setia..
beliau tewas di tempatnya sendiri pada PRU lalu iaitu d klang..ditempatnya sendiri..
kemudian dia dibaling ke seri setia, dan paling malang datang ke seri setia berkempen pun orang UMNO yang sibuk berucap sibuk bercakap..
apapun selamat maju jaya diucapkan kepada beliau..

anak jati
seri setia

Anonymous said...

aku pegang cakap tok guru hadi awang jer. dia cakap 'pompuan tak sesuai jadi pemimpin' bila nama wan azizah naik jadi calon mb selangor dulu. aku akan undi calon lelaki. khalas.

Anonymous said...

Nampak kelakar sangat bila dia cakap pas boleh menang di seri setia dengan bantuan mca!!!

Anonymous said...

Saya dengar banyak walaUNTA dan walaUNTIT bercakap sesama mereka bahawa parti hj dol ayatola akan menang prk seri setia kerana 40% pengundi cina kapir mca akan berjihad ala pas. Mereka pun nak jihad ayatola....

Anonymous said...

Lagi MALANG tuan..
Beliau bukan anak KELDAI TUNGGANGAN KAPIR DAP..
apapun selamat maju jaya diucapkan kepada calon KELDAI TUNGGANGAN KAPIR DAP..

anak jati
seri setia.

Anonymous said...

aku pegang arahan TOKEY BUSAT KAPIR DAP jer.. Dia cakap penentang LGBT tak sesuai jadi pemimpin bila YB Dr Mujahid TGYR jadi menteri jaga AGAMA.. aku akan undi calon PAS.. Ikhlas..

anak jati
Seri setia.

Anonymous said...

Yer laa.. nampak kelakar sangat bila dia cakap pas boleh menang di seri setia gamak nyer dia tak tau ker kita ader ABANG BUSAT KAPIR DAP..

anak jati
seri setia

Anonymous said...

Saya pon ader dengar manyak YB YB KALDAI KAPIR DAP bercakap sesama mereka bahawa PartiKencingRakyat akan menang prk seri setia kerana 100% pengundi KAPIR DAP akan berjihad ooopp silap BERJILAT (kapir maner ada jihad) ala-ala YB YB KELDAI TUNGGANGAN KAPIR DAP..
Mereka pun nak JILAT noo..

Anonymous said...

PM Mahadir madah...
Jangan beri TONGKAT kat anak-anak.. biar mereka boleh berdiri di atas kaki sendiri untuk maju dan kaya raya..

Madah nya lagii..
Saya tidak pernah memberi TONGKAT kepada anak anak saya sepanjang 22 tahun jadi PM MALAYSIA...

Nyah lagi madah..
Anak saya maju dan kaya raya kerana saya hanya memberi EXCAVATOR with Long Arm kepada mereka.. Lihat lah betapa maju dan kaya raya anak anak saya tampa TONGKAT...

diwartakan oleh
Anak jati
seri setia.

Anonymous said...

Ya sangat malang tuan sebab dia engkar amanat hadi. Sanggup pulak mintak bantuan mca kafir harbi.

Anonymous said...

Bapak kau pakai tongkat ke dol?

Anonymous said...

Org dah terdesak mcm tu la. Dulu hadi cakap mca mcm daging babi bila bercampur dgn umno. Sekarang pas pun duduk sekawah dgn daging babi kahkahkah haa tepokkk!

Ibrahim said...

Banyak orang stres kat sini...logiknya pas kalah tapi tak mustahil menang...tapi terlalu sukar ...kalau pas menang berlaku keajaiban dengan kehendak Allah swt...kalau difikirkan hampir mustahil menang

Anonymous said...

IKLAN HARI MERDEKA MALAYSIA..

Atuk dah tua cuu..
Idup atuk kini hanya untuk berkorban untuk negara cuu..

Atuk atuk apa RAHASIA jadikan Anak anak aruk KAYA RAYA GILER BABI.. (KRGB)..

cuu dengar baik baik..
Ader 2 RAHASIA macam mana anak anak atuk boleh jadi KRGB..

RAHASIA PERTAMA cuu..
Atok tak pernah beri TONGKAT Kepada anak anak atok.. gamak tu mereka semua rajin dan bercita cita tinggi..

RAHASIA KEDUA cuu..
setelah mereka rajin dan bercita cita tinggi baru lah atok berikan anak anak atok JENGKAUT sorang lima bijik.. gsmak tu lah agak nyer mereka menjadi KRGB..

Ingat cuu RAHASIA atuk..
Bila dah tua beritau pulak kepada cucu cucu cu..

MERDEKA MERDEKA MERDEKA..

Anonymous said...

Nape kau tanya LoL..
Bapak kau banyak sangat minum kopi TONGKAT Ali ker.. kesian Emak kau LoL..

Anonymous said...

En Ibrahim..
Jangan stres stres loo..
PKR comfirm menang looo..
Kan ABANG BUSAT KAPIR DAP ader..
Calon PKR comfirm jadi YB..
YB KELDAI KAPIR DAP pon takpalah..
Jangan stres stres En BRAHIM BRAHAK..

Anonymous said...

Ya sangat sangat malang tuan sebab dia tidak engkar hukum syaria.. Sanggup pulak melawan KELDAI KELDAI KAPIR DAP..

Anonymous said...

kiranya halimah ni anak sulong la ni bila pas dah mula berjimak dgn umno. syukur... nanti binti kan siapa? pas atau umno?

Anonymous said...

pak karam, apasal tak fokus kat balakong? asyik2 fokus kat seri setia jer? kan ayatollah hadi suruh kita sokong mca.

Anonymous said...

ayuh walaun semua kita wajib ikut amanat ayatollah hadi, kenapa kita mesti berkawan dgn umno? politik binatang jenis apa ni?

Anonymous said...

nampak sangat pas terdesak nak tambah adun di selangor, maklum la dulu ramai tapi dah tinggal seketul jer. walaun protes sebab ayatolah hadi buat cerita konon jumpa arwah nik aziz tempang dlm mimpi, ramai yg marah kat hadi. eh! jap! sekarang ni din ayam cari makan kat mana?

Anonymous said...

hadi sanggup jilat kahak sendiri. dulu buat amanat sesat kapirkan org umno, tapi sekarang sanggup bersetubuh pulak dgn org yg dia tuduh kapir.

Anonymous said...

LoL..
Kau tau tak bersetubuh tu apa...
Bapak kau dengan Emak kau duduk dalam bilik.. ketawa ketawa ngerang ngerang lepas termengah mengah .. 9 bulan lepas tuu keluar adik kau.. tu ler BERSETUBUH nama nyer..
Faham tak LoL..

Anonymous said...

Dapat kurang kan sedikit YB YB KELDAI KAPIR DAP pon jadi lah... bukan PAS boleh perintah pon SELANGOR..

Betul tak LoL..

Anonymous said...

Jom Sekelian KELDAI KELDAI KAPIR DAP..
Kita ke BALAKONG ..
Pastikan ABANG BUSAT MUNANG BUSAT..
Politik BINATANG jenis apa nii?
Politik KELDAI laa..
KELDAI TUNGGANGAN KAPIR DAP..
lagi mau tanya...

Anonymous said...

Tiada HARAPAN di Balakong..
Yang ader hanya KELDAI KELDAI KAPIR DAP..

YAB Wan Azizah pun merungut mana pergi KELDAI KELDAI KAPIR DAP .. tak nampak nampak kat Seri Setia.. gamak nyer sedap bebenau ker sengolan AMOY AMOY kat Belakong tuu..

Yang melapurkan..
anak jati
Seri setia..

Anonymous said...

LoL..
Kambing jimak kambing kelaur kambing..
Keldai jimak keldai keluar KELDAI..
Bapak kau jimak Emak kau kelau KELDAI TUNGGANGAN KAPI DAP..
Bolehlah di bin kan BHAGHAL..
Setuju tak LoL..

Anonymous said...

pas jimak mca, keluarlah walaunta pengamal ajaran sesat hadi awang kikiki

Anonymous said...

semoga pasumno menang besar di balakong. barulah hadi awang sukahati.

Anonymous said...

gabungan paling bengong dalam dunia. dulu pas peluk2 dgn dap lepas tu bercerai talak tiga, bila dah kesepian sanggup jilat mca pulak. rakus betul pak lebai, nafsu binatang gamaknya.

Anonymous said...

Cepatlah jawap walaun

Anonymous said...

LoL..
Macam mana ler guper nyer BAPAK kau JIMAK EMAK kau .. sampai terkeluar specis KELDAI bahghal kau nii LoL..
Boleh buat research nii..
Keajiaban..

Anonymous said...

Hai sekalian KELDAI KELDAI ..
Berdoa laa agar ABANG BUSAT KAPIR DAP.. munang BUSAT di BALAKONG.. baru lah YB YB TUNGGANGAN KAPIR DAP sukahati..

Anonymous said...

Malas pulak nak layan KELDAI KELDAI KAPIR DAP nii..

Anonymous said...

LoL..
Kau nak mencerikan kisah EMAK dan BAPAK kau ker nii LoL..
.. pasangan paling bengong gamak tu hasil spesis bengong.
.. dulu peluk peluk lepas tu bercerai talak tiga (kesian nyer).
.. bila dah kesepian sanggup jilat jilat pulak (cari cina buta ler tuu).
.. rakus BAPAK kau, nafusu binatang gamaknya.

.. Takper LoL..
Semua orang paham masalah keluarga kau LoL.. untuk hiburkan hati jom ke Balakong.. sengol sengolan ngan AMOY AMOY kat sana.. YB Mohd Sabu pin ader kat sana..

Anonymous said...

pak karam, semlm ada kecoh2 sikit kat balakong. cina mca nak bergaduh dgn cina dap, nasib baik lah kami ikut arahan ayohchik utk bertugas disana, kami berjaya leraikan. mai laa sini pak karam. seronok tau lepak2 kat khemah mca sambil2 makan sup wee ka siong.

Anonymous said...

karamu, kalau dr.halimah tu kalah jugak di seri setia mcmana? nak berkawan lagi ke dgn umno?

Anonymous said...

kalau pas kalah lagi di seri setia elok bubarkan terus pas selangor. nampak sangat org selangor dah tolak pas, ada seketul adun jer. dulu kalah teruk sebab ikut nasihat dr.zuhdi, last2 dr.zuhdi sendiri pun kalah. kat seri setia ni kelibat dr.zuhdi pun dah tak nampak. amiin syukur alhamdulillah

Anonymous said...

mantan pm dipanggil lagi sekali ke balai polis harini. mohon walaun semua bersolidariti bersama najib harini. sila bawa lilin utk protes.

Anonymous said...

LILIN...
majlis nyalakan LILIN..
tu kan kegemaran YB YB KELDAI PENUNGGANG KSPI DAP..
Jangan nyalakan colok udah..

Anonymous said...

Biar aku jawab bagi pihak karamu...

Bagus lagi dari berkawan ngan KAPIR DAP..
Jadi KELDAI TUNGGANGAN..

Anonymous said...

Kau nak tau cerita sebenar...

Kecoh kecoh berpunca tindak agresif KELDAI KELDAI KAPIR DAP.. gamak nyer terlebih ngirup sup special di markas agung KAPIR DAP la tuu..

Anonymous said...

Betul. Pkr akan menang. Pas dan mca akan kalah

Anonymous said...

Itu pasal walaunta terima dedak . Tak ada dedak jadi miskin jual balak sebat duit cikgu yik

Anonymous said...

Anon 7.15...tak elok kau kata calon walaUNTIT kau tu jimak keldai

Anonymous said...

Tumpu kat seri setia sbb sini banyak amoy mca. Bslakong sudah ada walaunta jihad mca

Anonymous said...

Ayuh turun balakong. Kita kalahkan puak porntovi

Anonymous said...

Kalau pas menang, mca senang. Kalau mca menang, pas senang. Boleh makan itik panggang.

Anonymous said...

Ayatola bersetubuh Utk dpt undi

Anonymous said...

Ayatololla punya walaUNTIT

Anonymous said...

Walaon semua dia sudah jilat.

Anonymous said...

Balik kat mung dan tg mung

Anonymous said...

Berkawan dgn rosmah pulak.

Anonymous said...

Bawak colok bakar utk solidariti bekas pm

Anonymous said...

Babi tunggang unta. Unta naik babi. Haishhh


Anonymous said...

tokey unta dah pandai bela babi, lagi huntong

Anonymous said...

dulu makan sup lim kit siang tak berapa sedap, sekarang sup wee ka siong.. sedap katanya.

Anonymous said...

jom pi balakong mlm ni. ayoh chik dan ustat tontowi akan turun padang. jom ABAH!

Unknown said...

Mohon maaf jika postingan ini menyinggung perasaan anda tapi saya hanya mau menceritakan pengalaman pribadi saya yang mengubah kehidupan saya menjadi sukses sekarang. dulu Saya bekerja di Singapura, tapi saya tidak menyerah dengan keadaan saya, tetap ikhtiar. Dulu pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos. sempat saya putus asa,gaji pun selalu di kirim ke indonesia untuk biaya anak sekolah, sedangkan hutang banyak, kebetulan buka-buka internet mendapatkan nomor whatsapp Mbah Suro +6282354640471 katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan Pesugihan Dana Ghaib. dengan keadaan susah jadi saya coba beranikan diri hubungi dan berkenalan dengan beliau Mbah Suro, Dan saya menceritakan keadaan saya. Beliau menyarankan untuk mengatasi masalah perekonomian saya dengan Pesugihan Dana Ghaib nya. Dan alhamdulillah benar-benar terbukti nyata hasil nya sekarang. terima kasih banyak ya allah atas semua rerjekimu ini. Beliau juga bisa bantu seperti Pemasangan nomer Togel,pelet, dll



Anonymous said...

Teruk betul pas sekarang. Kafir pun nak pilih jadi pemimpin. Tak jumpa ayat quran ke?

Anonymous said...

Parti perompak pun nak sokong. Dapat pahala masuk syurga ke undi parti perompak....

Anonymous said...

Cuba ko bayangkan, pakai jubah pakai serban, dahi hitam berjanggut, tiba2 kat pusat undi pangkah mca kafir jadi pemimpin dia. Ulamak mana dia belajar?

Anonymous said...

Aamiinn

Anonymous said...

WalaUNTA walaUNTIT memang mcm tu. Perangai buruk marang nak bawak ke selangor. Mana la nak menang..

Anonymous said...

Dia tgh sibuk berjihad mca kat balakong dgn tg ayatola kot??

Anonymous said...

Kan bagus kalau pangkah KAPIR DAP..
Dapat PAHALA kan LoL..
Tak caya tanya lah YB Dr Mujahid TGYR..
Tak yakin lagii tanya Ustad Umar TGNA

Jangan pulak tanya bapak kau...
Dia spesis toLoL macam kau gak..

Anonymous said...

Nak kasi tau laa...
Dapat PAHALA ooo undi parti BAPAK segala PEROMPAK.. parti KEPALA PEROMPAK pun nak sokong..
pooooodah...

Anonymous said...

6.58. Awak ni islam ke kafir? Bahasa macam kafir.

Anonymous said...

Kih3 pakai jubah serban undi kafir harbi jadi pemimpin setaraf hadi. Apa punya islam?

Anonymous said...

Keldai udah marah..

Awak ni islam ke kapir?
Tanya la sama sama KELDAI KELDAI TUNGGANGAN KAPIR DAP...

Bahasa macam kapir...
Lebai .. janggut... serban... jihad...

Jangan marah marah wahai KELDAI KAPIR DAP..

Anonymous said...

Yooolaaa..
Kan bagus undi KAPIR DAP..
Kasi senang hati YB YB KELDAI TUNGGANGAN KAPIR DAP...
YB Mohd Sabu pun dah arahkan..

Anonymous said...

Yooolaa..
Teruk betul kalau pilih KAPIR jadi pemimpin..
Tapiii..
Kalau KAPIR DAP bolehlah..
Jadi menteri kewangan kah... menteri penerangankah.. menteri sumber manusia kah.. menteri pengangkutan KAH asal jangan menteri JAJA AGAMA sudah laaa..

KAPIR DAP harus dipilih jadi pemimpin..
Tak caya kau tanya YB Menteri JAJA AGAMA..
Jangan tanya BAPAK kau udah..
Takut WAJIB pulak jadi nyer...

Setuju ker idak LoL..

Anonymous said...

Jom..
YB Mohd Sabu berkampung di MARKAS AGUNG..
Jom ramai ramai..
Sondol sondolan ngan AMOY..
Jom semua..
Ajak emakbapak sekali...
Pastikan KAPIR DAP munang busat fi BALAKONG..
Jom jom jom..

Anonymous said...

PERINGATAN TERAKHIR..

Kepada semua KELDAI KELDAI yang berkampung di BALAKONG..
Ditegaskan bahawa..
Sup Power yang disediakan olen petugas KAPIR DAP adalah HARAM dihirup..
Kepada sesiapa yang secara sengaja atau tidak sengaja telah hirup SUP POWER berkenaan diharap dapat berhubung dengan YB Menteri JAJA AGAMA untuk pencerahan..

wasalam..

Anonymous said...

Yoookah..
Nii pasti dapat nasihat dari abang abang KAPIR DAP kan kan kan..
Jadi KELDAI TUNGGANG KAPIR DAP pon HUNTONG..
Tahun depan bini boleh pakai title DATIN..
DATIN kepada DATUK KELDAI TUNGGANG KAPIR DAP..
Okeylah .. janji DATIN..
Kau ada..

Anonymous said...

Yo lahh, ok la..hadi dah jadi kaldai tunggangan mca. Ikut suka kau la dol.

Anonymous said...

Sedihnya bila tengok ulamak2 mcm hadi awang, tuan brahim dan hashim jasin jadi kaldai tunggangan mca. Mula2 tunggang agama, last2 ditunggang cina mca kafir harbi yg menentang ruu355.

Anonymous said...

Pak karam, bila nak ditubuhkan PPPH, jom hijrah beramai-ramai.

Anonymous said...

Dulu sebelum PRU14 pak karam cakap ayohchik nak keluarkan fatwa haram undi dap. Tapi takde pun, sebab tu ramai walaun kalih undi. Apa kata di balakong kita desak ayohchik buat fatwa haramkan dap, mesti geng kita mca menang besar.

Anonymous said...

Punya la tinggi darjat digelar ulamak bertaraf dunia, last2 hadi tersungkur di kaki mca dan mic.

Anonymous said...

Sedihnya bila tengok anak anak TUAN GURU jadi KELDAI KAPIR DAP..

Jadi YB TUNGGANGAN KAPIR DAP okey laaa..

Anonymous said...

Jom..

Ajak sekali bapak kau..
Jangan asyik duk umah jerr..
Kesian ler mak kau...

Anonymous said...

Tungguuu..

Menteri JAJA AGAMA umum..
Fatwa..
WAJIB UNDI KAPIR DAP..

Abang Busat. Ooo.

Anonymous said...

Gagasan sejahtera tu ada pas, umno dan ikatan umpama daging suci. Campur mca, mic dan pcm tu kira mcm 3 ketul daging babi... gitu la gamaknya.

Anonymous said...

Kalau wajib undi dap tu dah dikira fatwa songsang tuu

Anonymous said...

Aku tunggu mak bapak kau ni, tak muncul pun. Dok berjimak lagi ke? Sudah2 laa

Anonymous said...

Lagi sedih tengok tuan guru sendiri jadi kaldai mca.

Anonymous said...

Walaunta mca sekor ni aktif laa. Bagus laa berjuang utk mca, ikut amanat ayohchik. Jihad jihad.

Anonymous said...

Alhamdulillah sama2lah kita martabatkan islam bersama MCA. Amiin

Anonymous said...

Lagi baik undi MCA, berjuang sama2 pembangkang walaupun mca tak sokong hudud.

Anonymous said...

Jom jom.. amoi mca mmg lawa2 dan seksi sebab tu ayohchik suruh sokong mca.

Anonymous said...

Ya sup dap confirm haram tapi sup mca enak dan halal. Telah disahkan oleh lebai hadi. Syukurrrr

Anonymous said...

Lebai hadi sahkan mca tu baik walaupun mca tak sokong hudud.

Anonymous said...

Ayatollah hadi dah bagi cop halal pada MCA. Syukur alhamdulillah kalau undi MCA pun boleh masuk syurga.

Anonymous said...

Salah tu.. confirm MCA menang, malaikat akan turun bantu menangkan kawan lebai hadi.

Anonymous said...

Pak karam, kenapa ayoh chik, tuan brahim dan mursyidul am tergamak suruh kita undi MCA? Gamak ke pak karam nak undi MCA kafir harbi yg tak sokong hudud tu? Kita kan diasuh suruh benci cina, kena tiba2 jadi mcm ni. Ayohchik dapat dedak lagi ke? Kes kat london pun belum settle lagi.

Anonymous said...

Pak karamu, mana pi ustaz nasha? Tak turun pun tolong kempen utk PAS. Dah gemuk ke dia sekarang? Dah baham byk dedak mula la jadi pemalas.

Anonymous said...

Agen CIA nik abduh pun dah tak nampak kelibat. Dah lari ke iran kot?

Anonymous said...

98 comments..
Bravo..
KELDAI KELDAI KAPIR DAP..
Gempurrrrrr.

Anonymous said...

TUNGGUUU..
Posting baru PakKaramu..
Suka LIHAT gelagat.. KELDAI KELDAI KAPIR DAP ..
LoL..

Anonymous said...

Gelagat hadi mmg kelakar, dah kalah teruk dlm PRU, sanggup hulur tengkuk kat MCA dan MIC kafir harbi yg tak sokong hudud, terdesak sangat tu nak jadi PM.

Anonymous said...

Kat kelantan ada sarang syiah. Tukar ajelah. Klate darul syiah

Anonymous said...

Klate ada sarang syiah. Tenganu ada kejaan langit ayoh ping. Knapa jadi gitu. Kan org kata situ pas hebat

Anonymous said...

Ini kemungkinang pengaroh tuan guru ayatola.

Anonymous said...

Alaaa kalu jadi pm pom keja tido ponteng tido ponteng maki orang nak buat ape? Nasib baik kalah.

Anonymous said...

Diharap KELDAI walaUNTA dan walaUNTIT di balakong teruskan berjihad. Ajak emak bapak kamu semus undi kafir mca. Mungkin ini kali terakhir mereka mengundi, jadi eloklah pangkah kafir mca sebagai pemimpin, manalah tahu boleh tolong di dalam kubur.

Anonymous said...

Kan pas perintah 20 thn lebih. Camner boleh ada sarang syiah? Tido ker hapa?

Anonymous said...

Hadi suruh korang semua undi mca. Jangan bantah. Mca menang hadi senang. Undilah mca..

Anonymous said...

Cuba tanya rosmah. Dia pun misti mcm hadi. Suruh korang undi mca. Korang jangan bantah. Kalu nak tengok rosmah senyum, hadi senyum, korang kena undi mca tau. Jangan undi dap.

Anonymous said...

Ada pemimpin keldai tu suruh undi mca untuk kuatkan pembangkang. Dia tak kata pulak nak kuatkan islam. Lidah diaorg dah cabang dua, mcm lidah biawak.

Anonymous said...

Klu dah suruh undi mca tu maknanya mestilah suruh kuatkan mca. Kuatkan mca tu samalah dgn kuatkan umno. Kuatkan najib rosmah.

Anonymous said...

Lawak betul la. Pakai serban pakai jubah, kat pusat undi balakong pangkah kafir mca jadi ketua.

Anonymous said...

Kat mana logiknya kalau pegang gelaran lobai, ulamakk, tuan guru, janggut sejemput pegang tasbih, sampai pusat undi tetiba pangkah calon kafir mca utk jadikan pemimpin??

Anonymous said...

Suruh ahli undi kafir mca dgn alasan kafir mca tu rakyat malaysia jugak. Patutnya masuklah calon supaya ahli2 boleh pilih calon KELDAI walaUNTA.

Anonymous said...

Alamak...
KELDAI KELDAI KAPIR DAP..
merapu kuat...
Tunggu posting PakKaramu yang baru...
Baru lah tunjukkan KEBODOHAN masing masing...
SABAR laa sikit..

Anonymous said...

Uadilah mca. Jangan lupa pakai serban masa mengundi di balakong. Pakai serban hukumnya sunat. UNDI MCA TU TAHLIKKAN'JIHAD MCA' sebab itu arahan pemimpin teratas.

Anonymous said...

Kepada semua ahli pas di balakong. Marilah kita turun mengundi MCA untuk menguatkan MCA. Siapalah MCA jika tanpa kita. Kita kuatkan pembangkang MCA, MIC dan UMNO. Jika MCA menang, kita senang. Islam tak menang tak apa janji MCA menang. Marilah kita bertakwa kepada pemimpin tertinggi kita dengan mengikut arahannya mengundi MCA. Kemenangan kita adalah jika MCA menang di balakong. Ajaklah ibu, bapa, datuk, nenek kita mengundi MCA sebagai undi terakhir mereka untuk memilih pemimpin agung kita supaya berdiri sama tinggi dengan presiden kita. Marilah kita mengundi MCA kerana MCA menang ayatola senang.

Anonymous said...

Orang yang bodoh umpama KELDAI ialah mereka yg mengaku mereka sahaja penegak islam, penegak hukum islam, pengkafir orang islam lain TETAPI diri dan puak sendiri mengundi KAFIR MCA.

Syurgakah balasannya para pengundi kafir MCA sedangkan mereka tahu MCA menentang hudud dan ruu355????

Anonymous said...

Mengundi Dap penentang ruu355 hukumnya haram masuk neraka. Mengundi Mca penentang ruu355 hukumnya harus masuk syurga.

Adakah patut?
Di mana letaknya otak??

Anonymous said...

Lebai penunggang agama mana ada otak.

Anonymous said...

Tak sabar sungguh keldai keldai tunggangan KAPIR DAP ni laa..

Unknown said...

Dr.Halimah ok tapi..dia salah pilih colour..Hijau ni macam tak berapa sesuai kat Negeri Selangar

Unknown said...

Mohon maaf jika postingan ini menyinggung perasaan anda tapi saya hanya mau menceritakan pengalaman pribadi saya yang mengubah kehidupan saya menjadi sukses sekarang. dulu Saya bekerja di Singapura, tapi saya tidak menyerah dengan keadaan saya, tetap ikhtiar. Dulu pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos. sempat saya putus asa,gaji pun selalu di kirim ke indonesia untuk biaya anak sekolah, sedangkan hutang banyak, kebetulan buka-buka internet mendapatkan nomor whatsapp Mbah Suro +6282354640471 katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan Pesugihan Dana Ghaib. dengan keadaan susah jadi saya coba beranikan diri hubungi dan berkenalan dengan beliau Mbah Suro, Dan saya menceritakan keadaan saya. Beliau menyarankan untuk mengatasi masalah perekonomian saya dengan Pesugihan Dana Ghaib nya. Dan alhamdulillah benar-benar terbukti nyata hasil nya sekarang. terima kasih banyak ya allah atas semua rerjekimu ini. Beliau juga bisa bantu seperti Pemasangan nomer Togel,pelet, dll


Anonymous said...

Macai lebai kulup dap sudah marah dap dah tentu anti islam sekarang memerintah. Mca pembangkang berkerjasama dng pas apa salahnya.

Anonymous said...

Bila pulak pas jadi tunggangan mca pas tetap perjuangkan islam kalau mca tentang islam dan gangu perjuangan pas jadi mcm dap pas tinggalkan. Macai lebai kulup dah jadi macam kaldai anti islam.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.