Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NEGARA HILANG MARUAH

HINA BENDERA DI NEGARA YANG TIADA MARUAH ?


BERITA
SEJAK PAKATAN MEMERINTAH, MACAM-MACAM PENGHINAAN DIBUAT,AKHIRNYA MINTA MA'AF, NANTI HINA LAGI, KEMUDIAN MINTA MA'AF, MINTA MA'AF, MINTA MA'AF !

JIKA NEGARA MALAYSIA ADA MARUAH DAN TIDAK DAYUS, WAJIB AMBIL TINDAKAN, SEBAB TERNYATA MINTA MA'AF HANYALAH MAIN-MAIN ATAU SATU PENGHINAAN.

KEPADA PENGKHIANAT JANGAN CARI ALASAN BODOH, RAKYAT BUMIPUTRA FAHAM ITU SEMUA MAINAN KONIMIS DAN GEROMBOLAN

DARI MENGHINA BANGSA, AGAMA KEDAULATAN DIPERSENDA DAN DIHINA MAKA RAKYAT TULIN DINEGARA INI SEOLAH DIMAIN CATURKAN OLEH BANGSA PENDATANG

KERANA KEPENTINGAN UNDI JANGAN LARI, SEMUA ITU TAK PA TAK PA, TU SEMUA BUKANNYA MENYAKITKAN !

9 orang berkata:

Khairulryezal osman said...

Dizaman umno bn pas lagi teruk,tk pula hadi awang bising malah mengelar sipelaku sebagai wira.bodoh betul pakaramu ni

Anonymous said...

Ph dah payung minum kencing free hari2 pandai2 la semua balas jasa bekap setiap ape saja tindak tanduk ph .. Teguk kencing free hari2 semua nak.. Bekap slow

Anonymous said...

Wahai penduduk kampung semburit semua .. perang semburit akan tempor bila bila masa saja...

Pada penonton wayang semburit maka siap kan pop corn dan tepuk kuat kuat semua

Bersama beberapa perkembangan sebelum ini serta apa yang berlaku semalam di mana di dua Adun PKR yang pro Azmin bertindak memboikot Sidang Dun Melaka sehingga usul kerajaan negeri untuk melantik Pengerusi PKR negeri itu, Abdul Halim Bachik sebagai Senator ditolak dengan undi 13-12, Anwar kini sebenarnya tidak boleh berlembut atau berdiam diri lagi terhadap mereka yang menentangnya dan cuba menghancurkan PKR

Bagi mesyuarat sayap Wanita PKR yang memang menjemput Azmin sebagai perasminya, kumpulan pro Azmin dikhabarkan akan memakai pakaian yang berbeza untuk menunjukkan perbezaan dengan mereka yang pro Anwar.

Geng Azmin juga diperkhabarkan akan turut melakukan pemboikotan dalam Kongres Keadilan Nasional yang akan diadakan di Melaka pada 6 hingga 8 Disember depan.

Hanya mereka yang pro Azmin dibisik-bisikkan tentang perbezaan pakaian yang perlu dipakai itu, manakala yang memakai uniform yang biasa dipakai selama ini akan dianggap sebagai pro Anwar.


formula hilang stress = BMF + popcorn tambah + tepukkk

Anonymous said...

Ari ari citer bila mau tukar PM ,,, ari ari citer mau undi tak caya..

Apa kata Ahli Parlimen mana mana puak usul pada speaker buat undian sapa mau atok kekal abis penggal pulak... asyik undi tak caye bila mau selesai daaaa..!!


Amacam semua...!!??


Ok tak cadangan ako ni...!!!

mohon blogger main kan usul ni .. amacam 0ok tak...!!

FormulaHilangStress = BMF + PopCorn Tambah + Tepuk

Khairulryezal osman said...

Terima kasih pada mca yg bawa abu mayat cing peng balik malaysia.syabas!!

Anonymous said...

Lepas kerajaan zalim bn tumbang, diiringi linangan air mata gembira penuh syukur,kita pun semua dah hidup senang lenang mewah di bawah ph,Masih lagi semua x puas hati,Insafla semua wahai insan,tadi semua pegi kerja pun dah x kena bayar tol 1 sen pun kan masing2 sebab kerajaan ph dia dah basmi kezaliman kamera aes dan tol utk menyenangkan hidup kita semua,pagi tadi drive rilek2 je kan masing2 g keje xda tol sambil teguk kencing panas pagi2,x syukur lagi ke wahai insan...

Keris berayon said...

MCA & Kontroversi Bintang 5

Insiden menghina 'Jalur Gemilang' ini tidak boleh dibuat main oleh mana-mana pihak. Sebab itu, kesilapan Persatuan Bola Keranjang Malaysia (MABA) yang memaparkan Jalur Gemilang dengan bintang 5 baru-baru ini tidak boleh diambil mudah dan sambil lewa.

Fakta, pimpinan MABA dan AJK yang ada kebanyakannya pemimpin/bekas pemimpin/pendokong politik MCA. Takkanlah "orang MCA" tidak tahu dan tidak kenal 'Jalur Gemilang'. Logo MCA sendiri pun guna bintang yang ada 14 bucu, bukan 5.

Kalau nak kata Presiden MABA (Dato' Lua Choon Hann) terlepas pandang; apakah Setiausaha Agung MABA (Dato' Tiger Lee Yuen Fong; bekas ADUN MCA Temiang) pun terlepas pandang juga?

Kesilapan seperti ini nampak macam sengaja dibuat-buat bagi menghangatkan suasana politik. MCA sedang cuba nak bermain politik jenis apa? Sengaja nak menggunakan pentas MABA untuk memperhangatkan isu?

Sejak menang Tanjung Piai, orang kuat MCA dah semakin kurang ajar?

pakresky said...

ASS..WR.WB.SAYA pak resky TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN EYANG SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (082-391-772-208) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH
NO HP EYANG WORO MANGGOLO (082-391-772-208)
BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL EYANG WORO MANGGOLO
DIJAMIN TIDAK MENGECEWAKAN ANDA APAPUN ANDA MINTA INSYA ALLAH PASTI DIKABULKAN BERGAUNLAH SECEPATNYA BERSAMA KAMI JANGAN SAMPAI ANDA MENYESAL

Anonymous said...

Mca kurang ajar, betul tu. Sebab tu kita muslim semua kena bersatu hati jitu sepenuh jiwa raga kena memberi sokongan penuh pada dap dan pembantu2 dap yg lain iaitu pkr dan pan..pakatan Mereka diketuai dap ni telah sangat banyak memudahkan bahgiakan kehidupan kita muslim,hidup kita muslim amat bahgia dr semua segi diiringi linangan air mata kegembiraan dlm kehidupan seharian,kita kena balas jasa bekap pakatan yg diketuai dap ni sambil teguk kencing percuma yg mereka bekalkan utk kita,teguk kencing sambil beli barang dapor,Barang dapur murah dah sekarang,Rm50 dapat 3 troli penuh.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.