Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

YANG SINGKIRKAN DIRI SENDIRI SUDAH TIADA BERPARTI

ELOK TUBUHKAN PARTI BARU, AHLI AMBIL DARI UMNO SIKIT, PAS SIKIT, BERSATU SIKIT, PKR SIKIT, PAN SIKIT, DAP SIKIT, LAMA-LAMA JDI BUKIT LE !

MPT Bersatu sahkan Dr M, 4 yang lain bukan lagi ahli parti
 Malaysiakini
Diterbitkan
Dikemaskini Hari ini 12:34 pm
Mesyuarat Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) Bersatu semalam mengesahkan keahlian Dr Mahathir Mohamad, terhenti secara serta-merta. 

Selain Dr Mahathir, pemberhentian serta-merta itu turut melibatkan Mukhriz Mahathir, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman, Amiruddin Hamzah dan Maszlee Malik. 

Dalam satu kenyataan hari ini, setiausaha agung Bersatu Hamzah Zainuddin berkata, mesyuarat itu turut mengesahkan keputusan parti berkenaan untuk keluar daripada PH, yang menurutnya dimuktamadkan dalam mesyuarat MPT pada 23 Februari lalu. 

"Dengan pengesahan dan ketetapan yang diambil mesyuarat MPT semalam, saya menyeru kepada ahli dan pimpinan akar umbi untuk kekal istiqamah bersama parti demi perjuangan memartabatkan agama, bangsa dan tanah air," kata Hamzah dalam kenyataan.

7 orang berkata:

Anonymous said...

Yang hendak letak jawatan sebagai timbalan menteri dan menteri pun dialu alukan. Ikut tauladan atok konon yg berprinsip sangat. Chit! Auta kerek!

Rakyat dah muak dgn pemimpin takder pendirian tetap gini. Asyik dok pikir nak isi kantung penuh2. Jgn melalak pasal mandat rakyat. Ingat sarkis ke?

Bior cepat sikit PRU 15 dan rakyat boleh pilih semula .
Kera2 drp semua parti , boleh blah!

Anonymous said...

Boleh tubuh parti baru. Parti bunga taek ayam!

Anonymous said...

Kita mulakan hari baharu dan hidup baru tanpa manusia durjana bernama Dr Mahathir, Anwar dan Lim Kit Siang lagi.

BEERAMBOSS SEMUA KAMI TAK PERLU KAU LAGI
SETENGAH ABAD MENIPU MEMBOHONG FITNAH TAK HENTI
BERAMBOS RASIS, PLURALIS ANAK COMANGO DAN KRONI
CUKUPLAH SUDAH RAKYAT DAH MELUAT LIHAT HIPOKRIT INI

Dengan tiada lagi muka muka haramjadah super rasis, sang pembohong dan pemfitnah lidah bercabang nama Malaysia Baru berlayar megah disamudera angkasa

PADA 28 Februari lalu, lebih kurang jam 11 pagi saya menyiapkan rencana saya bertajuk Melayu Tertipu Lagi dengan membuat beberapa kesimpulan antaranya:

Orang yang menggagalkan penubuhan kerajaan Perikatan Nasional (PN) ialah Tun Dr Mahathir Mohamad. Dalam peristiwa ini, Dr Mahathir dan Datuk Seri Anwar Ibrahim sama-sama tidak boleh dipercayai.

ALANGKAH INDAH NYA HARI MENDATANG
DI BOMI BERTUAH NAMANYA MALAYSIA
HARI YANG BERLALU PERGI DNG GEMILANG
BILA ALJUB KUTY MAMAK TOKONG BERAMBOS SEMUA

Diharapkan peristiwa ini akan menyingkirkan kedua-dua mereka daripada arena politik negara.

CUKUP CUKUP LAH SUDAH DRAMA HODOH SI TUA RENTA
KEPALA PEMBOHONG MARUAH AKIDAH NYARIS TERGADAI
GUD BYE PLURALISMA MURTAD SYIAH COMANGO YG DIJAJA
LEGA RASANYA MALAYSIA GEMILANG DARI RIBUT DAN BADAI

Berambos berambosss dan beramboss..!!

Anonymous said...

Mungkin Anwar ada masalah dengan saya – Mahathir.. (Kah kah kah dengan muka bodoh buat buat tak tau pulak dahhh..atok buat perangai balik alahai)

Dr M: Saya tiada masalah dengan Anwar, dia saya tak tahu. (Biasa la atok kau dja akan bantai cakap dia tak tau.. kikiki walaun unta jer yang buat tak tau kann kann..kikiki)

Bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad berkata beliau tidak mempunyai masalah dengan Presiden PKR Anwar Ibrahim, namun tidak tahu apakah pemimpin berkenaan juga merasakan perkara yang sama. (Kau orang tengok la camner lidah bercabang cuba nak membelit lagi tu.. cukup cukup la atok bodoh nya walaun unta tak nnpk lagi ke lidah bercabang nak membelit lagi tu)

Mahathir juga berkata beliau tidak mahu menjadi perdana menteri sekali lagi, tetapi akan memegang jawatan itu jika diminta untuk sementara waktu. (Cakap jer la aku nak jadi PM dng muka tak tau malu)

Ditanya mengenai hubungannya dengan Anwar, Mahathir berkata: “Setahu saya, saya tidak mempunyai masalah dengan Anwar.” ( kikiki setahu kita orang walaun unta jer yg terkinja kinja dng lidah bercabang ni)

Anonymous said...

Ini blog paling banggang yg aku termasuk plak.

Anonymous said...

Henti guna SPRM untuk ganggu pembangkang atau saya dedah salah laku k'jaan - Tun Mahathir

Bring it on atok... dedahkan sekarang jangan acah acah power...

Bekas perdana menteri, Dr Mahathir Mohamad mengancam akan mendedahkan salah laku kerajaan sekiranya tidak berhenti menggunakan agensi penguatkuasaan seperti Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk mengganggu pembangkang.

Wahai si celaka renta... bring it on dan dedahkan salah laku itu....

Acah acah power si bacol atok ni

Bring it on atok jgn ugut ugut dan jangan jadi bacol...!!

Anonymous said...

Hang patut langgar kepala dgn dinding . Dah kata salah masuk nak komen pulak.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.