Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HADIAH BESAR UNTUK UMNO

 JATUHNYA KERAJAAN PN DI PERAK SATU KEMENANGAN BESAR PEMBANGKANG DI PERAK.


PAS TIDAK SERTAI KERAJAAN BARU DI PERAK. TERBARU PULA PESURUHJAYA PAS PERAK KATA TUNGGU KEPUTUSAN PAS PUSAT BUAT KEPUTUSAN.  

NI APA BENDA CAKAP MACAM NI, MACAM TIADA BERPENDIRIAN, NAK JADI DEDALU KE ? TENGOK MANA UNTUNG MANA RUGI KE ? ATAU MENGINTAI PELUANG KE ?

FAIZAL SERAH SURAT LETAK JAWATAN DAN SELURUH EXCONYA

ALANG-ALANG MANDI BIAR BASAH KE ? NANTI AKAN ADA LAGI UNDI PERCAYA ATAU TIDAK PERCAYA DARI PEMBANGKANG PULAK !


8 orang berkata:

dingdong said...

Xde dap pun gaduh gak.. hari tu sembang kata stabil, kukuh atas nama bangsa dan agama..hahaha

Anonymous said...

Dari mula rapuh..

Anonymous said...

Kalau UMNO dan DAP PKR bergabung dah lingkup kerajaan PN ni...!?

Atok, Daim, Rafidah, Boboi Mokhzani Mirzan dab lama ke dalam...

UMNO masih mantap dan tahu harga diri bukan macam Tun hingga jilat kahak DAP balik semula...

Lu fikir lah sendiri

Anonymous said...

Ambil tindakan tegas bank degil laksana moratorium: Najib

Najib harap kerajaan ambil tindakan tegas ke atas bank-bank yang masih berdegil benarkan lanjutan tempoh moratorium

Bank-bank yang enggan membenarkan lanjutan tempoh moratorium secara menyeluruh yang dijanjikan kerajaan menerusi Belanjawan 2021 perlu dikenakan tindakan tegas.

Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, pada masa sama kerajaan perlu memastikan pihak bank tidak mengambil kesempatan terhadap pihak yang memohon lanjutan berkenaan.

–– ADVERTISEMENT ––

"Harap kerajaan Perikatan Nasional (PN) akan mengambil tindakan tegas ke atas bank-bank yang masih berdegil untuk menepati janji Menteri Kewangan,Senator Tengku Datuk Seri Zafrul Tengku Abdul Aziz pada Barisan Nasional (BN).

Kalau main main drngan moratorium ini elok peristiwa di Perak berlaku di Sidang Parliment pulak.

Anonymous said...

Seruan dari Istana Perak mahu UMNO PAS BERSATU Bebas bentuk semula kerajaan Negeri Perak sebagai tamparan amat memalukan bagi negarawan negara Tun yang selama ini terhegeh hegeh bersekongkol dengan DAP.

UMNO perlu membentuk semula kerajaan Perak bersama PAS, Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) dan wakil rakyat Bebas.

Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Ahmad Maslan, berkata ini termasuk jika Menteri Besar baru sudah diberi perkenan oleh Sultan Perak, Sultan Nazrin Muizzuddin Shah.

Katanya, pilihan selain itu termasuk kononnya UMNO perlu bekerjasama dengan DAP bukanlah pilihan utama.

"Pilihan pertama yang utama tentu UMNO mesti bersama dengan PAS, Bebas dan BERSATU untuk tubuh kerajaan dengan Menteri Besar baharu.

Anonymous said...

A Kadir Jasin berkata, spekulasi Umno dan DAP membentuk kerjasama politik mungkin menjadi kenyataan.

Bersatu masa Tun jadi PM atok kata DAP okey ajer...Atok pernah kata DAP ok jer..Fakta link kat bawah nin haahh

https://www.beritaharian.sg/dunia/mahathir-sertai-himpunan-dap-berkata-beliau-silap-tentang-parti-itu

Kadir, yang berpihak kepada bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad, berkata dia menerima maklumat mengenai kemungkinan kerjasama Umno-DAP itu sebelum kejatuhan kerajaan Perak yang dipimpin Bersatu.

Sejam sebelum kejatuhan kerajaan Perak, Kadir berkata dia dimaklumkan oleh orang kepercayaan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim bahawa perkara itu akan berlaku.

Kadir berkata dia kemudian bertanya siapa yang akan menggantian kerajaan Perak.

Biar lah dia orang yg tentukan cuma bila dia orang bersatu maka Tun Daim Azmin dan Rafidah boleh masuk Sg Buloh dengan cepat

Anonymous said...

Xkan lebai nk lpskan gitu je habuan dunia...

pakresky said...

Assalamualaikum wr.wb,saya pak resky pekerjaan saya sehari-harinya cuma seorang TKI pembantu di negara tentangga yaitu di malaysia yang pendapatannya tidak seberapa dan suami saya cuma kerja di kelapa sawit,buat biaya anak sekolah aja tidak cukup di kampung apalagi untuk mencukupi kebutuhan hidup keluarga sehari-harinya dan suatu malam saya buka internet dan tidak sengaja saya temukan number HP EYANG WORO MANGGOLO langsung saya telpon beliau dan menceritakan semua keluahan saya dan akhirya di kasih ANGKA GHAIB 6D benar-benar tembus dengan adanya EYANG semua hutang-hutang saya di kampung sudah lunas semua ,bahkan sekarang saya sudah buka usaha WARUNG MAKAN di malaysia!!! sekali lagi saya mengucapkan banyak terimah kasih kepada EYANG WORO MANGGOLO atas bantuan Eyang kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan EYANG WORO MANGGOLO pula yang telah memberikan angka ghaib hasil ritual,beliau kepada saya yaitu 6D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut-turut tembus .
Solusi yang tepat jangan anda putus aza karna EYANG akan membantu anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB apa bila anda butuh angka togel 2D-3D-4D-5D-6D, dijamin 100% jebol.
Apabila ada waktu silahkan/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 .
DAN BELIAU JUGA BISA MENBANTU ANDA TUK PUTARAN YANG ADA DI BAWA.
angka;GHOIB: singapur
angka;GHOIB: hongkong
angka;GHOIB; malaysia
angka;GHOIB; toto magnum 4d
angka"GHOIB; laos…
angka"GHOIB; macau
angka"GHOIB; sidney
angka"GHOIB: vietnam
angka"GHOIB: korea
angka"GHOIB: kudalari
sekali lagi makasih yaa Eyang waktu itu saya cuma bermodal uang cuma 300 ribu dan akhirnya saya menang banyak dan berkat angka gaib hasil ritual Eyang saya sudah buka usaha Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HUB/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 insya allah beliau akan menbantu anda semua.trimakasih...

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.