Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

UMNO MENUJU KEHANCURAN

AHLI UMNO SEDANG TEROPONG PARTI SENDIRI.

AKHIRNYA:

Ketua Penerangan UMNO yakin PAS takkan putuskan hubungan dengan UMNO dlm MN

Shahril Hamdan
Ko bagitahu ngan BOS ko jaga mulut, jangan main lepeh cakap
api kat kepala tu buang, PAS tak gento ngan Api korang tu.

HADI DIMINTA TUNJUKKAN SURAT SIAPA BENAR DAN SIAPA TIPU DALAM PERKARA MN

 SELEPAS PAU, UMNO BERGASAK DENGAN UMNO


SHAHIDAN KASSIM DAKWA TAJUDDIN BUAT RANCANGAN JATUHKAN ZAHID TAHUN LEPAS

ASAL USUL JIN DARIPADA API
PATUT LA UMNO JADI MACAM-MACAM, RUPANYA ADA API KAT KEPALA
TOK MAT MINTA PUCUK PIMPINAN UMNO JANGAN KELUAR API DARI KEPALA

BILA ZAHID BERFALASAFAH, ITU MENUNJUKKAN KELEMAHAN

SAYA TAK PERNAH JUMPA PENGARAH PILIHANRAYA BANGANG MACAM TAJUDDIN ? SAPA LANTIK TAJUDDIN IKUT BANGANG.






7 orang berkata:

Anonymous said...

Macam-macam la ostad nie...!
Ari tu ado buayo yang timboh...ado yang nak kono sontap, dah cabut lari. Dah macam cerito kanak-kanak si Kancih ngan sahabat rimbo pulak!
Biar la diorang tu ostad...nak bergaduh ko... Nak menuju kehancuran ko! Perjuangan kito x samo cam diorang.
Asal kito dibayar gaji...jemaah pun dah tak susah mendermo kek tin milo pun dah cukup!
Cukup maso...kita lawan semuo kusi!
Silap ari bulan, namo ostad naik...jadi PM! Sapo tau...klau itu dah jadi suratan...maso tu,payung warno apo pun tak buleh nak kombang kuncup do!
Lagipun,Agen CIA pun tak cakap apo...dok melopong yo!
# Atok merbok vs Atok Hud-Hud di padang Merbok!

Anonymous said...

Lantik Bossku jadi PM kali ke 2.

Ketua UMNO Bahagian Kubang Pasu, Ahmad Zaini berkata, apa yang penting UMNO perlu kuat untuk menghadapi PRU-15, jangan ada sifat tikam belakang sesama pemimpin.



Katanya, semua pemimpin perlu mencari persetujuan sama demi mengembalikan semula tampuk pemerintahan kerajaan kepada UMNO dan BN.

Beliau menjelaskan, walaupun orang muda meminta mereka diberi peluang mengemudi parti, namun ilmu sahaja tidak memadai tanpa pengalaman.

“Kita perlu seimbang (antara ilmu dan pengalaman), Kalau nak cakap Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein (calon pilihan PM), beliau pun lari juga waktu UMNO susah. Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi pun ada banyak masalah juga.

“Walaupun Najib ada kes 1MDB, namun kes tersebut masih kabur. Jadi Najib ada kemampuan untuk jadi Perdana Menteri semula. Tun Dr. Mahathir Mohamad boleh jadi PM dua kali, mengapa Najib tak boleh. Kita buang yang keruh ambil yang jernih,” katanya.

Anonymous said...

Report polis terhadap Zety sudah dibuat siasat Zety dan keluarganya. Tapi masih senyap sunyi. Adilkah rayuan perbicaraan ini.

Shafee ke Mahkamah Tinggi untuk menuntut agensi penguatkuasaan tempatan menyerahkan kepadanya dokumen tambahan, untuk beliau melengkapkan pembelaan anak guamnya terhadap tuduhan rasuah dan pengubahan wang 1MDB yang sedang berjalan.

Rayuan SRC: Hakim berpengalaman patut mengendalikan perbicaraan ‘Kes Abad’ ini – Tan Sri Shafee Abdullah



Antara dokumen yang dituntut adalah milik syarikat yang dikatakan bawah kawalan ahli perniagaan dikehendaki, Low Taek Jho, dan keluarga Zeti.

Dilaporkan suami Zeti dan dua anak lelakinya terima wang yang dikaitkan dengan dana 1MDB.

Mereka mengaku tahu tentang wang itu dalam akuan berkanun yang ditandatangani pada Mac lepas.

Hakim Collin Lawrence Sequerah menetapkan 20 Mei untuk mendengar permohonan Najib.

Tangkap dan siasat segera Zety dan keluarganya..!!!

Anonymous said...

Konspirasi Zeti dan ex MACC Shukri dan lain lain fitnah jijik terancang 1MDB makin terbongkar.. link video walaun itu dulu lawan Tun sekarang jadi penjilat tegar Tun

Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mempersoalkan mengapa peguam-peguamnya dan beliau sendiri tidak pernah diberitahu tentang tuduhan terbaharu yang mengaitkan keluarga mantan Gabenor Bank Negara, Tan Sri Zeti Akhtar Aziz menerima dana daripada Jho Low yang berkaitan dengan skandal 1MDB.

Link dibawah ni haahh.. konspirasi Zeti dan Shukri dll perangkap Najib (Shukri akhirnya dilantik Head of MACC selepas kemenangan PH membentuk kerajaan .. dan siapa PM dlm kjaan PH yang lantik Shukri Head of MACC!?)

Link bawah ni dulu lawan kerajaan PH di pimpin Tun, sekarang dah jadi penjilat tegar Tun.

https://youtu.be/o5kIGIfDgSk

Mahkamah Tinggi pula mengeluarkan "amaran sangat keras" kepada bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak agar tidak mengulangi "serangan secara maya" terhadap bekas Gabenor Bank Negara Malaysia, Tan Sri Dr Zeti Akhtar Aziz.

Hakim Collin Lawrence Sequerah berkata walaupun tidak ada keperluan untuk mahkamah mengenakan "gag order" (perintah sekatan) terhadap Najib, Ahli Parlimen Pekan itu harus berhenti membuat kenyataan berhubung kes 1Malaysia Development Berhad (1MDB)..!!

Menurut Najib, perkara tersebut amat penting kerana ia boleh dijadikan bahan bukti kes perbicaraannya berhubung kes skandal 1MDB yang dihadapinya.

“Justeru, mengapa dokumen seperti ini tidak diserahkan sebagai bahan bukti kes dalam perbicaraan-perbicaraan saya di mahkamah selama ini berhubung kes 1MDB yang saya hadapi?”soal Najib.

Kenapa mahkamah mengeluarkan "amaran" sangat keras" kepada Najib agar tidak mengulangi perbuatannya dan mahkamah akan mengambil apa juga tindakan yang perlu bagi melindungi integriti institusi ini," kata hakim.

Presiden Parti Keadilan Rakyat, (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim menyifatkan tuduhan baharu terhadap mantan Gabenor BNM itu telah mencemarkan imej dan reputasi integriti Bank Negara...

Akhirnya AMMB Holdings Berhad bersetuju menyelesaikan semua tuntutan dan tindakan tertunggak berkaitan pembabitan Kumpulan AmBank dalam isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB) bernilai RM2.83 bilion.

Menteri Kewangan, Tengku Datuk Seri Zafrul Tengku Aziz berkata, penyelesaian terbaru itu bermanfaat kepada rakyat Malaysia.

Menurutnya, penyelesaian melalui sistem mahkamah akan membabitkan masa dan sumber kewangan yang banyak.

Persoalan yang timbul ialah kat celah mana duit 1 MDB itu dikatakan lesap..!? Kena siasat cari dan bongkar siapa dalang kepala konspirasi fitnah jijik kes 1MDB.

Anonymous said...

Bosku kena bayar cokai pendapatan 1.7 billion hengget... kikiki

Cokai pendapatan cuma 10% dari jumlah pendapatan sebenar...

Stratrgi kalau nak buruk fitnah ni strategi lapok Zaman Tun Mahathir ajer.. cara bodoh bangang rakyat dah faham tak laku lagi dah.... dah tak boleh cara mahkamah guna cara cokai pendapatan...

Rakyat tak bodoh bangang menilai cara mengena fitnah persepsi zaman Tun dah tak laku dahhhh..

peergghhh kayoooo bossku...!!

#kubomenantirumahkataberambuspergi

Anonymous said...

Yang gigil takut Tun, Mahyuddin sekadar rubber stamp Tun sahaja. Belum pernah sorang individu kena bayar cukai pendapatan sampai billion billon ringgit. Otak karat fitnah persepsi 22 tahun 22 bulan masih nak digunapakai jugak bila terdesak cemas mengelabah dengan bayang sendiri

Najib Razak menganggap notis bankrap yang dikemukakan LHDN kepadanya adalah untuk mengaib dan mencemar reputasinya.

Notis berkenaan juga, tambahnya adalah bermotif politik dan bertujuan mengawal musuh.

Bekas Perdana Menteri itu seterusnya menggariskan tiga sebab ia dilakukan terhadapnya:-

Pertama, undian dijalankan penyelidikan UUM dan Utusan TV melibatkan 60,000 responden menunjukkan yang beliau adalah Perdana Menteri pilihan bagi PRU15 dengan separuh dari undian manakala PM pada masa ini jauh di belakang dan hanya menduduki tempat keempat.

BN pula dipilih sebagai gabungan pilihan pertama dalam undian manakala PN di tempat tercorot.

Kedua, keputusan PAU2020 untuk tidak bekerjasama dengan Bersatu/PN ketika PRU15 akan datang.

Ketiga, bermulanya rayuan kes SRC di mana Najib penuh yakin dengan mempunyai 307 alasan kukuh mengapa hakim yang tidak berpengalaman serta tiada pengalaman mengendali kes jenayah dan tiba tiba dipindahkan dari mahkamah sivil menggantikan hakim jenayah berpengalaman selepas perbicaraan bermula, membuat keputusan dengan mensabitkan hukuman bersalah terhadapnya.

Kata Najib lagi, pasukan peguambelanya yakin beliau mempunyai peluang yang baik dalam rayuan ini apatah lagi ahli keluarga salah seorang saksi pendakwaan didapati menerima ratusan juta dari Jho Low selepas sabitan terhadapnya dijatuhkan.

Selain itu, Najib turut mengaitkan kesimpulan terkini kes pelupusan harta di mana pendakwa raya gagal membuktikan barangan dan wang yang disita daripada kediamannya adalah diperolehi dari dana 1MDB.

Anonymous said...

Kartel Melayu vs kartel Cina. Kartel Melayu cepat ditangkapnya Kartel Cina cepat lesapnya

Datuk ini digelar kartel boleh lah dikategorikan "Kartel Melayu" mengatur projek sehingga bernilai 3.8 bilion. Kartel Melayu ini cepat ditangkap dan tahniah diucapkan wahai Polis Diraja Malaysia. Kartel Cina seperti Datuk Vickey, Jho Lo semua lesap..

Kartel Jho Lo (dah lama lesap dikhabar pula dah jadi beruang) itu pun dikira rangkaian kartel juga seperti Nik Faisal (lesap tah ke mana) Justo(lesap depan mata) Zety(..lu fikir sindri lah silap ari bulan lesap juga nnti nih..) dll untuk mengenakan Najib@bossku

Pihak berkuasa tempatan perlu selongkar 'kartel melayu' dan 'kartel cina'. Semua kartel haramjadah semuanya. Kartel Melayu cepat ditangkap cuma kartel Cina cepat lesap tidak dapat dikesan. Alahai..!!

Sebenarnya bukan Dato muda ni jer buat kerja sebegini. Di Kementerian lain supply, pembekalan tender makanan minum pakaian bermasak,keselamatan dan pembersihan pun sama jer kaedah yang di gunakan.

Bagi orang lain sebagai seorang perniaga dia ni hebat dan bijak ikut sistem yang di ujudkan oleh Kerajaan Malaysia sejak lebih dari 22 tahun 22 bulan dulu lagi.

Yang salah ialah semua ini melibatkan pegawai yang turut sama menyusunkan kerja kerja tender tersebut sepakat dan terlibat rasuah.

Di Putra Jaya Holding dari ujudnya syarikat milik kerajaan ini memang sudah ada unsur monopoli oleh pegawai dari segi dokuman dan dokumentasi kontrak apa yang jadi kesalahanya..!?

Kisah benar dan kisah macam ni bukan suatu yang hairan dan pelik. Sudah banyak di kementerian mana sekali pun telah ujud sejak 22 tahun 22 bulan dahulu lagi...

Bayangkan Dato Ayob ketua polis Johor pun berani menyebut ada bekas pegawai polis yang pencen ada duit puluh juta dan ada yang ratus juta tersimpan. Itu Polis dan SPRM belum kita selongkar KSN,KSU dan PBT di kawasan tumpuan lubuk tender dan kontrak sekitar Wilayah Persekutuan dan Selangor.

Takkan lah nak tangkap kartel pun pilih bulu, kartel melayu cepat tangkap , kartel Cina cepat benar melesapnya. Semua kartel ini jenis haramjadah kesemuanya.

Kartel Melayu ini banyak kerja banyak di bawah JKR putra jaya dan Di Putra Jaya Holding mengunakan 150 syarikat yang di bawah kawalan beliau. Dari segi legality apa yang jadi kesalahan nya.. ada yang masuk 20 company benda jadi kebiasaan sejak 22 tahun 22 bulan dulu sudah jadi amalan.

Kartel Melayu Cepat benor ditangkapnya. Kartel Cina spt Datuk Vicky kerja gubah wang haram, scam judi online dan kes pukul..terus lesap. Walau pun semua kartel ini haramjadah semuanya

Kalau semua kartel Melayu cepat ditangkap dan kartel Cina juga cepat ditangkap dan tidak sekor pun yang lesap maka boleh lah pertimbangkan semua pegawai lantikan Tun dilanjutkan tempoh perkhidmatan masing masing...kikiki amacam..!!


#kartelkarela

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.