Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PUJUUUUK !

 YANG DIPUJUK SENGIH,SENGIH!

CALON BN PUJUK OTAI "SAYA GENDERAL TAU? SAYA DARAH DIRAJA TAU !

CALON KEMAMAN  DIA JENDERAL,DIA KETURUNAN BANGSAWAN!
KALO MENANG BOLEH BAGI MENTERI PERTAHANAN!

CALON BN: BARANG NAIK , KALAU BN MENANG RAKYAT SENANG!

DULU SAYA DALAM TENTERA SEMUA TENTERA SENANG!

RSUAH SATU HABUKPUN TAK DE !

SAYA BOLEH BAGI RAKYAT KEMAMANG SENANG!

 Raja Mohamed Affandi berazam untuk meningkatkan kewangan dan ekonomi rakyat,

6 orang berkata:

Anonymous said...

Apa bikin itu mcm cakap,abang? Salahkah dia masuk tanding ini election lwn itu Dr Sam..itu abg PAS punya calon? Kata ini nigiri demokrasi..suma org ada hak mau masuk lawan. Islam x ada paksa punya agama, itu guru ada cakap.
Ini ari2 kasi cakap worang punya buruk..kasi hina lagi. Berapa banyak Tuhan mau kasi pahala sama abg punya worang? Ini macam itu ane India sokong parti abang ada berapa banyak pahala dia dapat?
Otak ada, kasi sikit pikir la! Jangan melampau la!

Anonymous said...

Menteri Dalam Negeri dan Undang-Undang, K Shanmugam, berkata komen sentimen rasist perkauman datang dari mereka yang melihat Singapura sebagai pro Barat atau pro Israel.

Sepatutnya Malaysia dan Indonesia bersatu mengusulkan di sidang Perwakilan Rakyat masing masing mendesak Singapura supaya memutuskan hubungan dengan Isreal.

Terdapat peningkatan ketara dalam sentimen anti-Singapura di media sosial dari seluruh rantau ini sejak serangan pejuang Hamas di Israel pada 7 Oktober lalu dan tindakan balas tentera Israel di Gaza.

Menteri Dalam Negeri dan Undang-Undang, K Shanmugam, berkata "Rakyat Singapura harus bersimpati dengan Isreal yang teruk menderita, memohon dan berdoa untuk menamatkan keganasan dari penganas Hamas serta menyeru menyumbang kepada usaha kemanusiaan yang dipercayai.

“Bagaimanapun, Singapura perlu berhati-hati untuk tidak membiarkan apa yang berlaku di Asia Barat menjejaskan keamanan dan keharmonian yang ada di Singapura,” katanya.

Malaysia dan Indonesia wajib memutuskan hubungan diplomatic dengan Singapura kerana Singapura adalah rakan strategic Isreal di rantau Asia Tenggara dengan gelaran Singapura sebagai Little Isreal di Asia Tenggara.


Anonymous said...

Mp pn kena taruk gila gila dengan kerajaan madani dalam Parlimen

Rakyat Kemamang nak tengok wakil mereka kena taruk juga ka? Mb pulak tu.

Hidup madani

Anonymous said...

Apakah Wahab dan Jho Low species yang sama..!?

Wahab lepas lesap selepas menyondol Agus ... Jho Low lepas lesap kaya raya billion billion menyondol...

Jho Low dikatakan oleh IGP lantikan mantan Pidana Mintri Mesia Si Tanah Kubo bertukar Jadi beruang kutub...!!

Adakah Wahap jugak nanti akan bertukar Jadi beruang panda dakwa IGP lantikan Papanon..!?

Kita tunggu dah lihat apa kesudahan Wahap dan Jho Low... Tungguuuu..!!

Khalas

Anonymous said...

Wahai KJ helok tukar segman "Keluar Kejap" pada segman "Keluar Terus"

Sudah dua Kali KJ gagal menanyakan soalan di mana Jho Low, Nik Faisal dan lain lain dalam segman Keluar Sekejap.

Lebih baik KJ keluar terus dan tak payah nk acah acah keluar kejap bila persoalan utama kes 1MDB tidak diajukan pada Peguam Bossku Shafie Abdullah. Link bawah ni haah..

https://vt.tiktok.com/ZSNQa23ke/

Kali pertama segman Keluar Kejap KJ bersama Tun Mahathir tidak mampu menyakan soalan kenapa Jho Low Nik Faisal Zety Taufik Ayman tidak diheret dan ditangkap semasa Tun Jadi PM kali ke 2.

Kenapa tak soal Tun "Apa jasa Jho Low Nik Faisal TaufikAyman dan anak penyamunnya pada negara hingga Tun Jadi PM Kali ke 2 tak mampu tangkap dan dakwa mereka semua.."!?

Susah sangat kah Nak Tanya soalan mengenai Jho Low yang senang lenang kaya raya billion billion Wang negara di Joli bersama artis Hollywood..!?

Persoalan yang utama tidakkah KJ sedar impak kes 1MDB pada orang Melayu betapa bodoh nya pemimpin Melayu yang Jadi barua barua Mata sepet sedang terbahak bahak tepuk tangan melihat segmen 'Keluar Kejap' ini Jadi bahan jenaka Tuan barua Melayu utk kaum DAP@LeeKwanYew betapa bodoh bangang nya pemimpin Melayu tidak mampu menagkap Jho Low mahupun Nik Faisal saksi utama macamana ka 1MDB dijadikan bahan fitnah untuk mengenakan Bossku..!? Link bawah ni siall..!!

https://vt.tiktok.com/ZSNQ5KMeA/

Elok KJ keluar terus Dari acah acah keluar kejap kalau persoalan saksi utama disebut ratus beribu Kali nama Jho Low dalam mahkamah di dalam dan luar negara sedangkan tak nampak Dari Hari pertama hingga akhir batang tubuh Jho Low Nik Faisal dan Taufik Ayman tidak didakwa dan ditangkap oleh pemimpin nagara..!?

Soalan tambahan segman 'Keluar Berak Cair 'apa jasa' saksi kes 1MDB ini pada pemimpin Melayu ini ( barua) hingga Jho Low Taufik Ayman Nik Faisal pada negara sampai sekarang tidak didakwa dan ditangkap dalam kes 1MDB sampai sekarang ini...!? Apa jasa mereka pada negara..!?Hebat sangatkah jasa Jho Low, Nik Faisal dan Taufik Ayman bersama anak penyamunnya pada negara..!?

Apakah kalau KJ tanyakan dimana Jho Low segman Keluar Sekejap akan segman Keluar Berak Cair KJ..!?

#NakKeluarPiBerakJap..

Anonymous said...

Kah kah kah.

Samsuri potong Sanusi kat konar

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.