Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

CERAMAH P.HARAPAN, DATANG ANGGARAN 500 DIKATAKAN 5,000

TAK HABIS DENGAN KELENTONG ! APA TAK CAKAP 500,000 ?

-Pak Karamu-

 

Bukti Harapan semakin diterima rakyat

AddThis Sharing Buttons

Bukti Harapan semakin diterima rakyat
Masyarakat sekitar dan luar daripada Pendang yang hadir ke Majlis Ceramah Perdana Pakatan Harapan Parlimen Pendang di Kampung Bukit Jambul.
(Ubah saiz teks) 
 
PENDANG - Kehadiran lebih 5,000 penduduk sekitar daerah Pendang di ceramah perdana Pakatan Harapan Parlimen Pendang malam tadi membuktikan masyarakat sekitar daerah ini sudah berani membuat perubahan menjelang PRU 14 nanti.

Ketua Bersatu Pendang, Razak khamis berkata, masyarakat Pendang sudahpun bijak membuat pilihan dalam menentukan siapa yang layak dipilih untuk menjadi pemimpin mereka.

"Bukti sudah didepan mata, kita sendiri agak terkejut dengan kedatangan malam ini dan bersyukur atas sambutan ini," katanya.

Katanya, BN bukan lagi parti keramat yang mahu melindungi hak melayu seperti dulu jadi rakyat sudahpun sedar.

Razak berkata, dalam memperjuangkan hak, rakyat perlu berani membuat perubahan dan tunjukkan kuasa mereka pada PRU 14 nanti.

"Tangan kita lah yang akan menurunkan BN supaya Pakatan Harapan boleh membela nasib rakyat.
"Insya-ALLAH, kita akan pastikan kesemua rakyat menikmati kesenangan sekiranya kita memerintah selepas PRU nanti," katanya.

63 orang berkata:

پمپ باد said...

Excellent post. Keeep posting succh kind of info on your page. Im really impresseed byy it. Hi there, You have performed a great job. I’ll certainpy digg it and in my view recommend to my friends. I am confident they’ll be benefited from this weeb site.

Anonymous said...

Alhamdullilah. Permulaan yang baik sebelum pru 14. Saat pru nanti bilangannya bertambah ramai. InshaAllah.
Usaha dan gerak sekarang jangan putus asa dalam usaha menumbangkan regim umno/bn.
Terbaik

Unknown said...

Saya bpk gunawan maaf jika saya lancang komen,saya cuma mau kasih info,bagi anda yang punya masalah ekonomi atau lagi di lilit hutang,saya cuma mau kasi solusi,barankali bisa mengikuti jejak saya,sebenarnya saya tidak perna percaya adanya pesugihan,tapi dengan keadaan sangat susah,apalagi di lilit hutang apa boleh buat,jadi saya minta bantuan sama Mbah Budi Hartono,beliau kasi pesugihan uang gaib 5 milyar,alhamdulillah impian saya sudah tercapai,ini semua atas bantuan Mbah Budi Hartono,saya bebas dari hutang bahkan sudah punya usaha,inilah dukun yang bisa di percaya karna memberikan hasil,anda mau sukses seperti saya,silahkan konsultasi sama Mbah Budi Hartono dengan cara hubungi no hp O85.256.O77.899 atau buka website Mbah

Klik-> PESUGIHAN PUTIH TANPA TUMBAL

Anonymous said...

PH dah start kempen, tapi yg busuk hati walaunta mcm pak karam. Kata nak lawan 3 penjuru? Masing2 buat la ceramah. Atau pak karam dah jadi macai BN? Ishhh hinanyaaa.

Anonymous said...

Tahniah PH. 5000 pengunjung untuk permulaan ceramah bagi menghadapi pru adalah sesuatu yang amat menggalakkan. Susah pas nak cari makan di kedah kalau macam ni.

Anonymous said...

Betulkah ustaz bollywood ada kata mengundi PH hukumnya haram?
Atau cuma fitnah oleh seekor binatang?

Anonymous said...

Dulu ada seekor barua kata di pulau pinang tak boleh azan. Rupanya fitnah seekor barua penjual agama.

Anonymous said...

Dulu ada sekor biawak tu nak tanam orang kat jirat cina. Tak dan nak tanam, ruu serah kat orang lain. Biawak betol la

Anonymous said...

Ulamak suu memang terkenal dengan sifatnya yang kuat memfitnah. Mudah2an kita dipelihara Allah dan dijauhkan diri daripada ulamak kaki fitnah seperti itu.

Anonymous said...

kalau niatnya nak menjatuhkan Umno Bn sepatutnya parti lobai menyerang umno bn. Tapi sebab nak menyelamatkan umno bn maka lobai2 tak serang umno bn sebaliknya serang ph. King maker umnobn katakan......

Anonymous said...

Ceramah untuk mendekati pengundi seperti itu harus dibuat dengan lebih kerap terutamanya di kawasan luar bandar bagi menarik lebih ramai penyokong. kalau boleh buat di kawasan yang menjadi kubu kuat pas. In Sya Allah akan lebih ramai penyokong pas sedar dan menyokong PH dalam pru14 nanti.

Anonymous said...

Kalau tanah 700 ribu tu tak jatuh ke tangan isteri maka sia-sialah usaha pas nak menjatuhkan Amanah di kelantan. Kalu nasib tak baik, duit 700 ribu tu burn macam tu aje....700 ribu tu kalau buat bayar gaji pekerja harakah kan ker baik!!

Anonymous said...

PAS TETAP DIHATI

Anonymous said...

Dengar cerita sekarang Pas sedang mengugurkan calon tempatan yang berkaliber di Kelantan kerana menyelamatkan king maker mereka yg ada kemungkinan kalah di luar Kelantan. Mungkin akan ada gelombang kedua keluar dari Pas kerana tidak puas hati calon tempatan yang disukai rakyat digugurkan.
Haruuuuuuuu. Parohhhhhh

Anonymous said...

Cuba kita ambil suatu sifir mudah berhubung keputusan PRU14 akan datang.

Daripada 222 kawasan Parlimen seluruh Malaysia, katalah BN menang cuma 95 kerusi, PH menang 105 kerusi, manakala Pas akan beroleh 22 kerusi.

Dalam kedudukan itu, siapakah yang akan Pas sokong untuk menubuhkan kerajaan dan menjadi Perdana Menteri?

Masihkah Pas berpegang kepada pendirian tidak menyokong sama ada Najib mahu pun Tun Mahathir atau ia akan berubah ketika itu?

Adakah pilihan yang dibuat Pas ketika itu merupakan keputusan yang benar-benar dikehendaki Allah?

Atau kita sudah boleh meneka siapa yang akan Pas sokong ketika itu?

Bolehkah Takiyuddin atau mana-mana pemimpin Pas memberikan jawapan tepat mengenainya?

Anonymous said...

Pi la tanya ustaz bollywood. Tanya sini buat apa. Apa raaa..

Anonymous said...

Statement di atas , hadi dah jawab secara bodoh dan u-turn. Lobai2 mabuk.

Menurut Abdul Hadi apa yang penting bagi PAS ketika ini bukan menamakan calon perdana menteri sebaliknya 'mengikut petunjuk nabi' dan meyakini asas Islam.

Penamaan PM sebelum ini pas yg paling kuat mengasak PH supaya menamakan calon PM maklumlah agen umno. Pada ketika itu PH tidak terfikir pun. Apabila kini bila telah ada calonnya dia pusing pulak. X ke bangsat namanya...lobai2

Anonymous said...

Yg tadbir malaysia hingga hari ni adalah BN, pelik pulak aku rasa bila pimpinan PAS IKATAN GAGASAN SEJAHTERA (PIGS) dan walaunta kaldai mcm karamu ni dok serang PH. Ishhh ada apa2 ke?

Anonymous said...

Yer ke bang? Bukan ke WTS tu milik lebai. Haritu kan lebai rempuh masuk buat solat hajat. Tak kan masih milik husam? Kesiannya kat lebai, 700k beli tanah tapi tak boleh guna. Membazir jer.. amalan syaitan tuu kalau membazir, tak takut masuk neraka ke? Kikiki

Anonymous said...

Tak payah susah2 la tunjuk sifir mudah bagai. Lebai mana ada otak. Dlm tempurung kepala lebai cuma ada angin jer.

Unknown said...

kalau najib pm tersayang dtg pendang kehadiran 50.000

Unknown said...

kalau najib pm tersayang dtg pendang kehadiran 50.000

Anonymous said...

ceramah perdana PH yg terdiri drp 4 parti, tp kehadiran 500org jer....hahaha..menunjukkan tiada sokongan, dan akan kalah PRU---->cepat mampus lps PRU la PH nih

IrWrWs said...

Ada gambar dr drone ke yg mcm pas buat utk buktikan 5000 tu.. ke tak berani.. atau tak pandai nak operate drone.. keh keh.

IrWrWs said...

Bukan tak boleh azan tapi tak boleh guna speaker sbb ada org kafir harbi tgh tidur..

IrWrWs said...

Tak perlu tanam.. kita boleh jadi kafir dgn hanya berkata agama suku politik suku..

IrWrWs said...

Ada juga ulamak yg fitnah UG.. mmg sahih tak boleh jd pemimpin..

IrWrWs said...
This comment has been removed by the author.
IrWrWs said...

Penceramah ph ramai.. org yg nak dgr ceramah tu yg tak ramai..

IrWrWs said...

Jom buat rumah (WTG) atas pokok.. mana bikeh buat rumah atas tanah org lain..

IrWrWs said...

Aku pun dgr mcm2 pasal tun m calon pm.. takkan ko x dgr kut..

IrWrWs said...

Senang jer nak jawab tu.. sape yg nakkan islam no. 1 kita pilih dia ler.. kan aku cakap mana ada susah senang je..

IrWrWs said...

Inilah politk intel kita panggil..

bongoklah ko ni..

IrWrWs said...

Betul.. apa pula pimpinan yg di dalamnya ada kafir harbi serang pas tak henti? Ni mesti anti islam kan??

IrWrWs said...

50.000 RM habis kut nak upah org dtg..

IrWrWs said...

50.000 ringgit malaysia habis kut nak upah org datang perhimpunan

IrWrWs said...

Ni lagi teruk, duit habis pun 500 org je dtg..

Anonymous said...

walau dgn cabutan bertuah pun kehadiran hanya 500 jer...kesian

Anonymous said...

anjing utama aka top dog ada dtg ceramah ker?

Anonymous said...

mcm sarkas lak..ada pertunjukan anjing utama berceramah...hahahahaha

IrWrWs said...

Bn dan ph musuh pas.. kena serang keduanya.. jom mintak najib buat rci altantuya dan rci memali..

Anonymous said...

Wanrosli mata juling. 5000 pun dia kata 500.

Anonymous said...

Ada je azan guna speaker waktu subuh di seluruh penang. Fitnah penjual agama wanrosli bermula lagi

Anonymous said...

Sapa yg kata agama suku politik suku tu? Bagi nama. Ke fitnah wanrosli je ni?

Anonymous said...

Tgna tipu kot pasal ug kat youtube tu. Sebenarnya tak ada ug. Tgna saja reka2 cerita pasal ug tu

Anonymous said...

Ph saja musuh pas. Bn geng pas. Pas king maker bn.
Wanrosli nak pilih najib ke madey kutty? Najib kan??

Anonymous said...

Pas dah kurang sangat buat ceramah dah. Org tak nak datang dah. Takut jin je yg datang duduk atas kerusi

Anonymous said...

Kenapa bendera pan makin tinggi kat WTG? Pas tak buat demo kat wtg ke?

Anonymous said...

Kalau pas cuma menang 1 kerusi mcm mna? Bolehkah hj hadi jadi pm?

Anonymous said...

Susah pas nak menang kerusi. Dapat balik deposit pun dah kira nasib sangat baik.

Anonymous said...

Dlm PIGS pun ada kafir harbi pcm. Wanrosli sokong kafirharbi pcm tak?

Anonymous said...

Kalu hj hadi datang pendang yg datang 50 orang.

Anonymous said...

Klu hj hadi datang habis kot 50 000 kena masuk tin milo

Anonymous said...

Mata dah juling kena tutup dedak hadi. 5000 orang pun dia kata 500 orang. Dedak boleh butakan mata.

Anonymous said...

Hj hadi ke?

Anonymous said...

Tak ada pun. Tak tau la klu kat ceramah PIGS..

Anonymous said...

Ceramah pigs kalu tabur dedak tok guru ada la 500 unta dtg

Anonymous said...

Mana ada UG. Tok guru kelentong kat youtube.

Anonymous said...

okla..okla..ada 5000 total yg dok tgk sarkas PH tu bila dicampur dgn jin dan bunian...huhuhu

Anonymous said...

Alahai macai PH..kesiannya, guna yutube utk buktikan adanya UG...stakat tu je ker tahap intel korang...

IrWrWs said...

Tak apalah bg chance lah 5,000 org yg datang ceramah PH..


Iaitu hasil dari jumlah yg dtg ceramah ph di seluruh negara sejak Bersatu ditubuhkan..

Unknown said...

zzzzz2018.6.15
ralph lauren outlet
ralph lauren uk
pandora
ray ban eyeglasses
true religion jeans
michael kors outlet online sale
michael kors outlet
golden goose
coach outlet online
golden goose sneakers

yanmaneee said...

longchamp
kd 12 shoes
off white hoodie
longchamp outlet
retro jordans
yeezy 350
yeezy boost 350 v2
chrome hearts outlet
supreme clothing
canada goose outlet

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.