Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAKATAN HARAPAN MULA SERANG PEH, BODOH PUNYA PARTI

 
AWATNYA HANG TAK MAKI HAMUN PEH LAGI ? 
 
MAKI LA LAGI, BIAR TAMBAH PAHALA !
 
YANG HANG DOK SEBOK PASAI PEH PASAI APA ?
 
HANG DAH TEBIAT KA ?
 
HANG TAHU NEGARA NI DEMOKRASI, SAPAPUN BOLEH LETAK CALON.
HANG JANGAN MENYEBUK. 
 
LA NI SEMUA ORANG TAHU, UNDI PAKATAN HARAPAN BERMAKNA UNDI DAP !
ISHHH, BAHAYA SUNGGUH !!!
 
-Pak Karamu-

‘Pas mahu jadi kerajaan, ini kata Mahathir...’

AddThis Sharing Buttons

Tun Dr Mahathir Mohamad
Tun Dr Mahathir Mohamad
(Ubah saiz teks) 
 
PUTRAJAYA - Pas hanya memasang angan-angan Mat Jenin, demikian respon Tun Dr Mahathir Mohamad berhubung hasrat Pas yang mahu menjadi kerajaan pada PRU14, nanti.

Pengerusi Pakatan Harapan itu berkata, Pas sentiasa bercita-cita tinggi walaupun parti itu sedar bahawa mereka tidak mampu untuk merealisasikan hasrat berkenaan.

"Bagus, fantastik. Saya rasa dalam sejarah Pas, mereka sentiasa memerintah 'negara mereka'.

"Membentuk kerajaan mereka sendiri. Kadang-kadang mereka menang satu kerusi, tapi mereka masih ada cita-cita yang tinggi untuk bertanding lebih 100 kerusi, jadi biarlah mereka hendak bertanding," katanya di sidang media Pakatan Harapan di pejabat Yayasan Perdana di sini, hari ini.

Beliau berkata demikian mengulas kenyataan Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang melahirkan hasrat parti itu mahu menjadi kerajaan pada PRU14, bukan lagi pembangkang.

Abdul Hadi baru-baru ini mengesahkan, Pas mungkin bertanding di lebih 130 kerusi Parlimen di seluruh negara pada PRU14 akan datang.

Jelas Abdul Hadi, sasaran tersebut yang ditandingi oleh partinya di peringkat Parlimen kerana mahu menjadi kerajaan, dan bukan lagi sebuah parti pembangkang sekiranya memenangi PRU14.


Mengulas lanjut, Tun Mahathir berkata, tujuan Pas menyertai PRU14 dilihat hanya memberi kelebihan kepada BN.

"Tujuan utamanya, Pas menyertai pilihan raya adalah untuk memecahkan undi BN dan beri kelebihan kepada Harapan. Jadi BN akan menang," katanya lagi.

103 orang berkata:

Ulul Amri said...

Tuan2 dan Puan2...

PAS adalah Parti Ajaran Syaitan.

Presideng Hadi B Awang adalah ketua puak Syaitan Malaysia. Dia juga Iblis yg besar dilaknat Allah SWT.

Serban besar Otak panas, maka sasau dan gila beliau tahap kronik.

Pak Aji Hadi jg punya seks kuat, bini abnasution difucknya kaw kawww...

Bini Nik Abodoh dan Tongtaikwi mmg digilir Hadi fucking mlm2

hahahaha

Anonymous said...

teruk mabuknya ulul amri tu

Anonymous said...

Bila hadi dan tuan brahim serang ph dapat pahala ka?

Anonymous said...

Memanglah kena serang! Kau dah jadi sekutu umno/bn!
Objektif kita nak tumbangkan kerajaan bn yang menghancurkan negara!
Hanya kerana diberi makan dedak kau menyokong.
PH akan terus serang dan pulaukan mana blog yang menyokong umngok/Bangsat Negara!

Ulul Amri said...

anon 7.21am

gua aaa tarak mabuk punya. yang mabuk puak PAS yang alim dan jumud. PuaknPAS ada cakap 1MDB tarak salahlaku. PAS puas hati dgn explaiantion itu worang Arul Kandasamy deyyy..

Tapi Jibby sudah mengaku 1MDB sush manyak buat salah woooo.. lajib aa sulah mengaku wooo

yang mabuk PAS. entah aps2? 90m dedak semua PAA sokong Umno walau senamtal dgn MCA dan MIC

Nak tanya, selama ni MCA dan MIC sokong Islam kerr? atau MCA dan MIC nak masuk Islam?

Mabuk lah kau, bukan guaaaa

Anonymous said...

Dan Tuan brahim pun berkata..."kami puas hati dgn penerangan 1mdb".

Tamat. Sekian terima kasih.

Unknown said...

Saya bpk gunawan maaf jika saya lancang komen,saya cuma mau kasih info,bagi anda yang punya masalah ekonomi atau lagi di lilit hutang,saya cuma mau kasi solusi,barankali bisa mengikuti jejak saya,sebenarnya saya tidak perna percaya adanya pesugihan,tapi dengan keadaan sangat susah,apalagi di lilit hutang apa boleh buat,jadi saya minta bantuan sama Mbah Budi Hartono,beliau kasi pesugihan uang gaib 5 milyar,alhamdulillah impian saya sudah tercapai,ini semua atas bantuan Mbah Budi Hartono,saya bebas dari hutang bahkan sudah punya usaha,inilah dukun yang bisa di percaya karna memberikan hasil,anda mau sukses seperti saya,silahkan konsultasi sama Mbah Budi Hartono dengan cara hubungi no hp O85.256.O77.899 atau buka website Mbah

Klik-> PESUGIHAN PUTIH TANPA TUMBAL

IrWrWs said...

Apa yg diserangnya berbanding penyokong PH di atas tu? Syukurlah ulul amri hanya bersekongkol dgn dap..

IrWrWs said...

Tak pe pas tetap lawan bn dan ph.. ph dah gerun tu nak lawan pas..

IrWrWs said...

Puashati dgn penjelasan arul.. sebagaimana ph kini berpuashati dgn perwaja, mas, ipp, tnb, petronas, misc, bbmb, pkfz, forex, maika, penswastaan dll.. ada beza ke?

IrWrWs said...

Mabuk majlis secara terbuka lah tu kut..

Ulul Amri said...

yg perwaja, mas, ipp, tnb, petronas, misc, bbmb, pkfz, forex, maika, swastaan...

rakyat kena tanggung hutang ka? rakyat kena gst ka?

long term effect x ada. yang skrg ni 1MDB duit sudah masuk personal acct. joli katak dgn credit card src bayar.

itu beza dia dol...

Ulul Amri said...

mabuk laut saja. tak ikut mca n mic.. siap mabuk liquor lagi. tapi itu agama lain, nak mabuk bukan hak kita sbg islam...dap nak mabuk sama biar lah dgn non muslim.

Ulul Amri said...

kau x bersetongkol dgn MCA n MIC ka dol? dia otg tu sokong islam ka dol? cakap guna kepala otak bukan kepala kote kau dol

Ulul Amri said...

atau PAS yg dah melalut? hadi awang pon dah kelaut statement dia. nak jadi PM, mukanmcm samseng kpg sj si hadi awang

1280 K Taman Malik said...

Hadi Awang kuat PACNALEM wooo....

IrWrWs said...

Of course duit rakyat yg hilang akibat semua skandal tu.. kamu ni sekolah kat mana? Kat Alaska?

Kalau nak jd pm balik kenalah setel dulu duit rakyat yg hilang tu, barulah rakyat boleh percaya yg dia tak sapu duit rakyat lagi.. ngok lah lu..

IrWrWs said...

Pas tak da umum pun sapa2 utk jd pm.. so tak pyah khuatir.. pas tak akan mengulangi kesilapan ph menamakan calon pm.. pas kan cerdik.?

IrWrWs said...

Ni je ke hujah ph??

Pasti rakyat tak sabar nak undi ph ni..

Undi ph = undi DAP..!!

Anonymous said...

PAN betul betul tentang Islam...sekongkol dgn puak kapir

Anonymous said...

huhuhu..Ulul Amri..mabok pesta arak tak habis lagi ker? 1MDb je ker duit rakyat? duit yg disebat madey utk anak2 dia tu bkn duit rakyat?.

Anonymous said...

yg sekongkol dgn MCA, MIC utk tentang islam adalah UMNO, DAP,PKR, PPBM dan PAN la...aparaa, benda simple pun susah nak hadam---otak letak kat kote kot...carut marut jer yg pakar

Anonymous said...

Babi punya parti. Buat tugu tanda lambang parti dgn batu pun tak mampu letak rangka besi. Nasib baik tak mati hempap budak kat bachok nun.

Babi punya parti. Tak ada duit tak payah buat la. Nak bunuh orang ke?

Anonymous said...

Yg skobgkol dgn mic dan mca gerakan ialah gabungan pigs

Anonymous said...

Bukan.
Itu duit hadi bawang

Anonymous said...

Pas pun sekongkol dgn kapir harbi pcm

Anonymous said...

Oiiii bodoh!!! Buat tembok letak besi la. Nape bodoh sangat?????

Anonymous said...

Cikgu2 yik nak undi pas lagi ke? Kih3

Anonymous said...

Pan tak tentang islam. Pan tentang pas je. Pas bukan islam, pas parti je. Parti tempat orang cari nama, cari pangkat, cari makan

Ulul Amri said...

PAS nak Hadi Awang jadi PM..lawak la. Dah la Hadi tu kaki ponteng parliament, hudoh rupa pula tu. english sama level dgn wak jahid
cakap melayu telor terengganung. pi mampus la hadi awang presideng gila

Anonymous said...

Jom rosakkan undi hadi awang. #rosakundieddywang

Anonymous said...

Duit 90 000 000 yg masuk akaun apim bank eddy wang pun duit rakyat jugak

Ulul Amri said...

duit rakyat? itu pelaburan bukan hutang. 1MDB kau tu hutang. dh la hutang di siphon dlm acct peribadi. itu yang kau megah? mmg kau bodoh la.

fyi, i was graduated frm malaysian flying academy. a full captain with foreig airline.

kau ada apa dol? sekolah atap?

1280 K Taman Malik said...

TDM tak curi duit masuk acct sendiri. tidmk mcm si najib, mula2 x ngaku tp last2 terpaksa ngku sbb lobang dah pecah...

cuma yg bahalol sana pecaya si najib kaki penipu tegarrr

Hidup UMNO said...

UNDI PAS = UNDI MCA DAN MIC..PARTI POLITIK KAWAN PAS KAFIRUNNN

1280 K Taman Malik said...

anon 2.57am dan 5.54am

terbaikkk...

sini byk bahlol serban hijau besar. otak panassss

Ulul Amri said...

hahahaha..

knp x tangkap madey dan anak2. kalau tuduh anjing pon boleh menyalak malam2 dol

najib dah maauk bbc dol. doj dah cari penyangak mo1. kau yg bodoh dol...

Ulul Amri said...

terbaik.. standard parti babi @ PAS

Hidup UMNO said...

hadi bagi 50 hengget buat logo. mana nak cari duit beli besi? tabung milo dah kena songlap beli vellfire

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [5100] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 681 JUTA , wassalam.


dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....


Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


1\"Dikejar-kejar hutang

2\"Selaluh kalah dalam pasang NOMOR

3\"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi NOMOR


4\"Anda udah kem-m tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat

Solusi yang tepat jangan anda putus asah...AKI akan membantu
anda semua dengan Angka ritual/GHOIB:
butuh NOMOR 2D ,4D, 6D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
100% jebol
Apabila ada waktu
silahkan Hub:KI JAYA DI NO: [[[085-321-606-847]]]

PESUGIHAN D*** GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK
DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

loh...setakat lulusan MFA jer?...huhuhu, patut otak lemau nak mampus...mencarut tak henti2...

Madey dah kantoi tipu Forex la dol..dah nak kena la tu...ko tu masih lg mabuk flight ker...eje "foreign" pun salah...huhuhuhu

Anonymous said...

Kalau dah asik carut tu mmg synonim dgn PAN --> akhlak rendah dan low education...

Anonymous said...

Displin xde kaki ponteng. Dari sekolah rendah sampai ke tua x boleh ubah perangai.
Kalau kerja makan gaji dah lama kena buang!
Hoi bahlol , serban tu simbol untuk kau halal kan cara.
Johor Pas dah berkubur. Tempat anda bagaimana?

Anonymous said...

tgu PRU14 je la...tgk sapa yg berkubur...rasanya bermula dgn PAN lps tu PKR dan Bunger..kkk

Ulul Amri said...

kenapa ya puak babi PAS serban besar marah sangat? tuhan hadi dan tuhan najib dah seronok buat RCI kata forex tu tipu, tpi tak tangkap pun madey?

haahhaha...

anjing pun blh menyalak, mcm ahli PAS..

ko study mm dol? standard sekolah pondok? hahahaaha...

don't u know that there's a typo dol? thpo doesnt a spelling error. but for sure i spell these 3 sentences correctly...

PAS itu Syaitan and Hadi itu Iblis besarrr...

steady la dol? samdol PAS. bodoh lebai2 PAS sama dgn UMNO..

hahahaha

Hidup UMNO said...

terbaikkkk

tunggu eddy bawang masuk bwh tanah

Hidup UMNO said...


Saudara-saudara sekelian percayalah,

Kita menentang UMNO, bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka.


Percayalah saudara-saudara sekelian,

Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan 'politik suku, agama suku'.

Hidup UMNO said...

Ini amanat bapa kafir PAS n. Abdul Eddy Bawang...huhi

Anonymous said...

Pas terus mampoos kot. Tembok pun sudah runtuh

Anonymous said...

Amanat cari makannn... Kih3

Anonymous said...

Undi eddy wang = undi ayatololla syiah

Anonymous said...

Tak nokkk. Nanti potongan gaji kena sapuu lagi

Anonymous said...

Senang keje BN...pembangkang duk bergaduh sama sendiri. Lupakan Putrajaya. haha

IrWrWs said...

Ok baguslah dah dipamirkan kat atas tu..

Sekarang aku nak tanya satu soalan mudah je.. ayat yg mana satu yg mengkafirkan umno spt yg didakwa? Sebab aku dah baca banyak kali tapi masih tak jumpa ayat yg mengkafirkan umno tu.. tapi kalau ayat yg mengkafirkan org yg kata agama suku politik suku memang adalah.. kenapa?.. terasa ke?

IrWrWs said...

Jawablah Ulul Amri dan Hidup Umno.. eleh mesti mesti tak boleh jawab punya tu kan?.. keh keh bangang..

Takpe boleh mintak tolong mufti perlis ke ustaz ahmad awang ke ustaz wan ji ke tglks ke tokong gampang lge ke.. silakan...

Mesti tak boleh punya tu keh keh.. bongok..

IrWrWs said...

Rasanya org johor cerdik belaka.. takkan lah mereka nak jadi bodoh nak pilih kembali bekas pm yg nyata penyamun??

IrWrWs said...

Mujurkah tdm tak masuk akaun anak2..!!

IrWrWs said...

Jom undi dap ehh undi ph..

IrWrWs said...

Pan kata dap yg membantu islam.. begitulah hasil tarbiyah oleh tglks dan tglge!!

Dasar barua.. keh keh

IrWrWs said...

Jom ampunkan tun m.. ujar tglks dan tglge dan diikuti oleh oara penganut agama mereka.. keh keh..

IrWrWs said...

Bukan gabungan tokong gampang yg makan PIGS (babi) ke?

IrWrWs said...

Tokong gampang makan babi boleh pulak?? Keh keh. Ramai plk penganut agama tokguru mereka tu..

IrWrWs said...

Besi banyak kat perwaja.. mintak kat tun m.. keh keh

IrWrWs said...

Takkan nak undi pentaksub dap kut??

IrWrWs said...

Kesian aku tgk Malay F - - - Amoi ni? Keh keh.

IrWrWs said...

Dah nama terbuka.. ngok lah lu..

IrWrWs said...

Bukan ke pas akan lawan umno/bn dlm pru14 nanti? Sedangkan pan dan dap bersekongkol dlm pru14 ngok..

IrWrWs said...

Alhamdulillah pas tak ulang kesilapan ph umumkan calon pm dan calon tpm iaitu isteri kpd yg dituduh liwat dan lancap oleh calon pm..
keh keh.. ada kaitan rupanya antara mereka..

Katalah Ulul Amri telah dituduh liwat oleh Boss Ulul Amri yg tak bagi isterinya pakai tudung.. kemudian isteri Ulul Amri boleh pulak tergamak bersekongkol menerima perlantikan sbg Assistant Boss kpd Boss Ulul Amri..

Ulul Amri dgn bangangnya pulak terima shj tuduhan tu dgn redha.. Ulul Amri ini sudah termasuk dlm ciri2 org yg tak bermaruah sdgkan dalam islam jika mati dalam keadaan mempertahankan maruah dikira mati syahid.. di mana maruah Ulul Amri? kemudian pandai pulak nak bgtahu customers (rakyat) di luar sana membenteras rasuah pun islam juga sdgkan maruah sendiri entah ke mana !!

Anonymous said...

babi punya parti. Buat tembok logo parti pun tak mampu letak besi. Duit tin milo dh kena sapu ker? Kih3

Anonymous said...

Kpd samua pasababie

Wahai ahli2. Berkorbanlah untuk pas demi parti kita. Korbanlah harta dan wang ringgit sebab kalau kita mati, mati kita saheed. Q7. Velfire, ranger itu adalah syaiton. Tak perlu beli q7 untuk jadi kafir. Tak perlu beli ranjer utk jadi kafir. Beli velfire pun boleh jadi kafir kalu layan german doll. Infakkanlah q7, velfire dan ranger kita untuk pas. Itu adalah daki dunia dan menghalang kita daripada saheed. Serahkan daki dunia itu pada pas supaya dapat bayar gaji pekerja harakah. Amin

Anonymous said...

Amanat hadi sebut bn umno jlnkan undang2 kafir, undang2 jahiliah. Dlm bahasa tersirat hadi anggap bn umno jlnkan politik suku agama suku. Hadi kata, sapa jlnkan politik suku agama suku dia jadi kafir. Secara tersiratnya hadi sindir bahawa bn umno tu masuk golongan itu.

Maaflah saya cuba memahamkan wanrosli dan pak karam.

Tq

Anonymous said...

Tuduhan ulul amri dh melampau. Mcm org xda aqidah. Memfitnah hj hadi dgn tuduhan berzina. Kot ye pun x suka dgn hj hadi jgn lh sampai melibatkan beliau dan isteri exco pas dgn tuduhan sex. Jgn2 bulu amri ni org kapir kot.

Anonymous said...

Tak payah layan komen budak bodoh tak ada akhlak ulul amri...budak ni mmg dah berbuih mulut dan otak dgn dedak khinzir drp LGE dan LKS..psl tu merapu dgn komen carut marut jer

Anonymous said...

Kat penang, dap kafir bagi duit kat guru agama dan sekolah agama. Kat kelantan serambi balak, parti lebai cilok potongan gaji cikgu yik.

Dasar barua parti lebai.. Keh keh

Anonymous said...

Islam galakkan maaf maafan. Baguslah kalau kafir pun dah ikut sikit2 amalan islam.

Cuma peliknya yang mengaku islam tak nak bermaafan dan terus berdendam sesama islam.

Dasar barua.. Keh keh

Anonymous said...

Gagasan PIGS pun merupakan gabungan tokong gampang makan pigs. Jgn buat2 lupa

Anonymous said...

Nasib baik bukan hadi bawang yang patah kaki kena hempap tugu pas bachok

Anonymous said...

Klu hempap eddy wong bole tanam kat jirat cina

Anonymous said...

Tak nak undi pas dah. Kang duit potongan gaji kena rembat lagi

Anonymous said...

Org johor memang cerdik. Sbb tu tak undi pas.

Anonymous said...

Buktinya ahli pas tenganu dan klate sembahyang 2 imam. Ini berlaku sbb penganut hadi percaya amanat hadi yg org umno tak sah jadi imam. Sbb apa mereka kata tak sah? Sbb mereka percaya amanat hadi yg org umno dah kafir. Hadi pulak tak nafikan masa tu. Laki bini pun pisah sbb siisteri yg ahli umno dah dianggap kafir oleh si suami yg jadi penganut hadi.

Itu andaian aku la sbb solat 2 imam ni berlaku selepas amanat hadi. Harap pak karam dan wanrosli dapat memikirkan kemungkinan itu.

Maaflah ye

Anonymous said...

Persoalannya sekarang, adakah hadi masih berpegang dengan amanatnya yang bn umno masih amal undang2 penjajah, undang2 kafir atau amalkan politik suku agama suku? Sbb saya tak pernah dengar hadi mengubah atau membatalkan amanatnya. Atau mungkin saya terlepas pandang....

Anonymous said...

Kalau hadi masih melihat umno bn amalkan politik suku agama suku, kenapa pas sanggup melepaskan tugas ruu355 kpd umno? Mengapa??

Mungkin hadi sudah tidak menganggap umno bn mengamalkan politik suku agama suku. Kalau begitu syukurlah sbb hadi sudah berubah dan dengan sendirinya membersihkan umno bn. Alhamdulillah sbb umno bn tidak lagi mengamalkan politik suku agams suku. Maknanya kita umat mukmin semua bangsa, semua parti bolehlah mengundi umno bn tanpa rasa was2. Harap pak karam dan wanrosli mula sedar dan berubah berjuang bersama umno bn demi agama.

UNDILAH UMNO BN DALAM PRU14. UMNO BERJUANG UNTUK AGAMA, BANGSA DAN NEGARA.

Maaf dan terima kasih.

Unknown said...


شركة تنظيف بالرياض رخيصه
شركة تنظيف بالرياض مجربه
افضل شركة تنظيف بالرياض
ابى شركة تنظيف بالرياض

تنظيف فلل بالرياض
تنظيف كنب بالرياض
تنظيف موكيت بالرياض
تنظيف مساجد بالرياض
تنظيف وصيانة مسابح بالرياض

IrWrWs said...

Maka dgn itu marilah bersama2 undi DAP.. undi PH sama dgn undi DAP.. hanya DAP yg boleh bagi dedak lebih sikit kpd sekolah walaun DAP.. tapi DAP ni cerdik sebab tak nak pulak diumumkan dedak kpd sekolah agama2 lain..

IrWrWs said...

Kami tak mampu nak buat baglo ala disney.. sori ekk..

IrWrWs said...

Jom undi dap sebab undi undi ph sama je undi dap..

IrWrWs said...

9:30 kata hanya “bahasa tersirat..”

4:56 kata hanya “percaya..”

Jadi lu orang pikir sendiri lah ye..

Tghh dah kata amanat hanya secebis dari ceramahnya yg panjang dalam satu jam.. so aku yakin tghh masih berpegang dgn amanat tu.. apa masalahnya dgn amanat tu? Ada ke amanat tu kafirkan umno? Sila jawab dgn guna perkataan selain “bahasa tersirat” dan “percaya”..



IrWrWs said...

Potongan gaji yik kena sapu hanya fitnah. Tapi banglo ala disney betul2 tau?? Keh keh.

IrWrWs said...

Cerdik sebab undi umno ke?? Keh keh

IrWrWs said...

Jom undi parti yg mampu buat banglo ala disney..

IrWrWs said...

Itu kalau dia berkawan dgn dap ler..

IrWrWs said...

Nasib baik bukan ahmad BAWANG yg kena masak bak kut teh..

IrWrWs said...

Betul tokong gampang lks dan tokong gampang lge dan paderi anthony loke..

IrWrWs said...

Buat salah dgn rakyat mintak maaflah dgn rakyat dgn memulangkan kembali duit rakyat tu.. simple je kan tu??

IrWrWs said...

Bagi duit kat sekolah agama2 lain selain islam tak mau pulak diwar2kan??

Dasar walaun DAP!!

IrWrWs said...

Ye ek tak masuk?? Keh keh

Hidup UMNO said...

TAKBIRRRR....

HADI SYAITAN

TAKBIRRR...

PAS PARTI AJARAN SYAITANNNN

TAKBIRRRR

PAS PUKIMAKKKK

HAHAHA

Ulul Amri said...

Terbaikkk..

TAKBIRRRR.. KEPALA BUTOH PAS

HAHAHA

Hidup UMNO said...

abnasution dah MAMPUS ka?

Semoga masuk NERAKA JAHANAM DGN PUAK SERBAN BESAR PAS. GANG SYAITAN DAN IBLIS

HAHHAHA

raybanoutlet001 said...

nike factory outlet
san antonio spurs
ed hardy clothing
christian louboutin shoes
cheap jordans
prada outlet
canada goose sale
cheap mlb jerseys
nike huarache
superdry clothing

fazly73 said...

Sila buktikan PAS tu sesat. .......sila beri hujah anda tentang kenyataan anda.. . dan sebarang kenyataan anda kalau tak benar... jawablah di sana nanti.. ...saya tahu kamu ini keyboard warrior..... Tapi sebagai muslim... .ingat.... Semua yang kita buat yang kita kata.. .. semuanya ALLAH.... tahu kebenarannya... ..WALLAHUALLAM....

Unknown said...

KISAH NYATA,..
assalamu'alaikum warrohmatullohi wabarookaatuh...
Saya irmawati,pendatang baru di Group ini ingin Berbagi Cerita dari member ke member,Ingin mengucapkan terima kasih banyak kepada MBAH JENGGOT karna berkat bantuan Number togel 4D" 5D" 6D yang MBAH berikan ternyata benar-benar tembus 4D {.3567.} dan alhamdulillah MBAH saya menang angka sebanyak Rp 370 juta dalam bentuk uang Indonesia saya menang banyak karna saya pasang angka MBAH dari 5 bandar di sini,saya tidak tau harus berbuat apa untuk membalas kebaikan MBAH,awalnya saya kurang yakin dengan angka yang MBAH berikan ternyata alhamdulillah tembus,saya menang 4D lagi dan kalau boleh saya jujur,.sudah berapa banyak peramal/dukun di internet yang saya hubungi tidak ada satupun yang tembus malahan utang-utang saya bertambah banyak tapi dengan bantuan MBAH kini kehidupan saya jauh lebih sukses dari pada sebelumnya, alhamdulillah saya ada rencana pulang kampung MBAH karna sudah 7 tahun jadi TKI/TKW tidak perna pulang ke indonesia, ini karna bantuan MBAH saya akan pulang ketemu ke dua orang tua saya itu semua berkat bantuan MBAH. saya ingatkan kepada teman2 tidak ada dukun yg bisa menangdingi kesaktian MBAH JENGGOT.,"INGAT" didunia ini tidak ada yg tidak mungkin selama lafadz "kun fa ya kun" selalu dalam genggaman Allah, maka cukuplah dengan berkata "JADILAH MAKA TERJADILAH"
SYARATNYA : ANDA HARUS SERIUS :
dalam jangka waktu 24 jam masalah anda bisa ter'atasi. jadi bagi teman-teman yg punya masalah ekonomi atau yg lain bisa minta tolong kepada MBAH JENGGOT,atau pencinta togel yang tidak pernah merasakan kemenangan 4D-5D-6D
silahkan hubungi;
MBAH JENGGOT di no ( 085-333-200-687 ) saya sudah buktikan dalam 2X putaran ini tidak perna meleset dan saya pastikan anda tidak akan kecewa dan anda jangan mudah tergiur dengan janji-janji saatnya kita perlu bukti cuma MBAH JENGGOT yang menjamin 100% kemenangan.kalau mau bukti hubungi sekarang...
dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....

APAKAH ANDA TERMASUK DALAM KATEGORI DI BAWAH INI !!!!
1.Dikejar-kejar hutang/Terlilit hutang
2.Selaluh kalah dalam bermain togel
3.Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi togel
4.Dana ghaib
5.Uang Balik
6.ILMU PELET SANGAT AKURAT

ANDA JANGAN RAGU JANGAN TAKUT, SUDAH TERBUKTI BANYAK ORANG YANG SUKSES, HUBUNGI: MBAH JENGGOT:..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.