Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

CERITA LIWAT TERBURAI JUGA ! APAKAH HUKUM MENGUNDI PELIWAT ?

APA MAKSUD SAYA TAK CERITA PASAL LIWAT SEMASA CERAMAH, SAYA HANYA JAWAB PASAL LIWAT BILA PENGUNDI TANYA  SELEPAS CERAMAH !
MAKSUDNYA APA ?

TERBURAI JUGALAH CERITA LIWAT MEREKA, SO APA TINDAKAN PENGUNDI ?

 SETELAH CERITA INI TERBURAI, APA PULA PENDIRIAN PENGUNDI JIKA DIAMBIL KIRA MARUAH PENGUNDI  YANG BERBANGSA MELAYU DAN ISLAM ? 
-Pak Karamu-


Saiful Bukhari nafi ungkit kisah lama
AddThis Sharing Buttons

Mohd Saiful Bukhari Azlan
Saiful Bukhari
(Ubah saiz teks) 

PORT DICKSON - Bekas pembantu peribadi Datuk Seri Anwar Ibrahim, Mohd Saiful Bukhari Azlan nafi menggunakan isu lamanya dengan Presiden PKR itu sebagai bahan kempen dalam  siri ceramah kelompok yang diadakan baru-baru ini.


Sebaliknya, calon Bebas PRK itu menegaskan bahawa beliau berpegang teguh kepada pendirian yang dibuatnya pada hari penamaan calon, 29 September lepas untuk tidak mengungkit kisah lama ‘Anwar-Saiful’.


“Saya tidak membuka cerita lama itu dalam ceramah sebaliknya berkongsi isu itu atas kapasiti menjawab soalan penduduk ketika sesi soal jawab selepas ceramah. Bukan saya nak menjadikan ia sebagai bahan kempen dengan menyerang peribadi Anwar.


"Saya pegang kepada ikrar saya sebelum ini... kempen saya dalam bentuk ceramah dan ada sesi soal jawab..soalan tentang isu liwat itu diajukan pengundi semasa sesi soal jawab bukan dalam ceramah," katanya kepada Bernama ketika ditemui di pejabat Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) Port Dickson dekat sini hari ini.


Dalam perkembangan lain, Mohd Saiful Bukhari, 33, amat berpuas hati dengan sokongan dan penerimaan masyarakat terhadap dirinya sepanjang tempoh sembilan hari berkempen.


"Saya sudah berkempen di kelima-lima kawasan Dun di Parlimen Port Dickson… rasanya hampir 8,000 orang saya bersalaman," katanya sambil menambah telah menjelajah hampir 70 peratus di daerah berkenaan.


Mengenai kutipan Tabung RM1 yang dilancarkannya pada 2 Oktober lepas bagi menampung kos perbelanjaan kempennya, beliau mendedahkan ia sudah mencecah RM3,000.


PRK Parlimen Port Dickson menyaksikan pertandingan tujuh penjuru antara Anwar, Mohd Saiful Bukhari, calon Pas Lt. Kol (B) Mohd Nazari Mokhtar dan empat calon Bebas termasuk bekas Menteri Besar Negeri Sembilan Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad.


Kerusi Parlimen Port Dickson dikosongkan oleh Datuk Danyal Balagopal Abdullah, 68, pada 12 September lepas, bagi membolehkan Anwar, yang baru-baru ini menang tanpa bertanding jawatan Presiden PKR, bertanding dan kembali ke Dewan Rakyat.


Pada PRU14 lalu, Danyal Balagopal, 68, memenangi kerusi itu dengan majoriti 17,710 undi mengalahkan calon BN Datuk V.S.Mogan dan Mahfuz Roslan daripada Pas.


Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menetapkan hari pengundian pada 13 Oktober ini, manakala pengundian awal, esok.


Parlimen Port Dickson mempunyai 75,770 pengundi berdaftar yang terdiri daripada 43 peratus pengundi Melayu, Cina (33 peratus), India (22 peratus) dan lain-lain kaum (dua peratus).- Bernama.

12 orang berkata:

Anonymous said...

Hang dengan anwar sama2 karut,,sampah masyarakat. Anwar sah disabitkan bersalah liwat hang,,yg hang pulak rela diliwat oleh anwar. Ini mahkamah punya cerita. Betui sungguh ka atau tak betui,,dua2 hanpa manusia keji. Keji jika anwar benar2 liwat hang,,,hang pulak keji jika fitnah hang yg menyebabkan anwar disabitkan bersalah.

Anonymous said...

Mcm mana tanda hitam kat dahi boleh hilang? Sapy dgn k jelly ker?? Kih3

ركن كلين said...


شركة تنظيف كنب بالرياض
شركة تنظيف موكيت بالرياض
شركة تنظيف فلل بالرياض
شركة تنظيف شقق بالرياض
شركة تسليك مجارى بالرياض

Anonymous said...

Ada 4 saksi?

Anonymous said...

Tak perlu saksi2 bro. Hukum hakam ni berubah2 ikut hawa nafsu lebai pas. Pas boleh direct kawtim dgn Allah, bro. No hal lah. Yg penting jgn lupa nombor ahli insyaAllah masuk syurga.

Anonymous said...

Paling karut dan sampah adalah pas. Guna mahkamah nak batal pencalonan nuar bertanding. Nak bertanding tu bertanding je lah. Bengong lebai kalau rasa nuar tak layak, ngadu dgn Allah jer lah. Undi isa samad lagi bagus sekurang2nya dia cuma curi harta org felda jerr. Org felda pun ok jer titik peluh dicuri. Apa2 hal mengadu kat Allah jer laa, apa susah.

Anonymous said...

Pergh..
Abu Lahab berhujah...

Anonymous said...

Bukankah bapak kamu yang tolong jilatkan..

Anonymous said...

Perghh..
Abu Jahal berhujah...
Meletop..

ركن كلين said...


ركن كلين للخدمات المنزلية
شركة رش مبيدات بالرياض
شركة رش دفان بالرياض
شركة مكافحة حشرات بالرياض
شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض
شركة مكافحة الفئران بالرياض
شركة مكافحة الصراصير بالرياض
شركة مكافحة الثعابين بالرياض
شركة مكافحة الحمام بالرياض

Anonymous said...

Backup abis pak Kera mu dgn sepul keja pdahi hitam kejap cerah

Usop ali said...

pak karam singh ni ...abu jahal atau abu lahab...mungkin abu lahub niiii...

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.